Bertha Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Jeg ville bare si det. Altså, sånn at det ikke oppstår unødige misforståelser. Så det så.
Ridder Reddik Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Ja, jeg kjenner ihvertfall ikke til det, hvis noen skulle tro det....
Gjest Hilde K S Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Og om noen så mye som skulle PÅSTÅ at Bertha skulle ha noe med det å gjøre, så minner jeg om at jeg er ansatt som Berthas tvilsomme dørvakt. Hun kunne ikka ha noe med det å gjøre. Hun har alibi. Hun brukte nemlig kvelden i går til å lete etter meg.... Og Berha ; du skulle sagt at du var tom for jb pulver FØR du hørte at jeg med glad og fornøyd stemme ropte "goooood heeeelg" da jeg gikk i går.
Rapitap Skrevet 6. september 2003 #4 Skrevet 6. september 2003 Dette har jeg ingen kjenskap til - :o !
Gjest lurven Skrevet 6. september 2003 #5 Skrevet 6. september 2003 jeg vet alt om det.. men jegskal holde kjeften
Bertha Skrevet 6. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2003 Og Berha ; du skulle sagt at du var tom for jb pulver FØR du hørte at jeg med glad og fornøyd stemme ropte "goooood heeeelg" da jeg gikk i går. Beklager, jeg hørte rett og slett ikke den hilsningen. Var vel opptatt med å snekre barrikader, tenker jeg. Men det ordnet seg jo til slutt! :D
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #7 Skrevet 6. september 2003 jeg vet heller ikke hva det er snakk om
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2003 #9 Skrevet 6. september 2003 Jeg vet det heller ikke!!!! For jeg måtte drikke opp all pærebrusen Bertha spanderte helt alene....
Ridder Reddik Skrevet 6. september 2003 #10 Skrevet 6. september 2003 Hmmm...nå begynner jeg å bli litt forvirra. Dette kjenner jeg ihvertfall ingenting til...
OppNed Skrevet 6. september 2003 #11 Skrevet 6. september 2003 :o Dette tror jeg ikke noe på! Jeg stoler på mavefølelsen, og der har misforståelsen allerede slått rot. Sånn er det med den saken. Der skal skapet stå, rett og slett. Makan!
*Lavendel* Skrevet 7. september 2003 #12 Skrevet 7. september 2003 Vet ikke noe om det....ble altfor mye pærebrus og himkok i hekken til Bertha.....så dette vet jeg ikke noe om....Var det du Bertha??
Bertha Skrevet 7. september 2003 Forfatter #13 Skrevet 7. september 2003 Nei, sa jeg jo. Jeg aner ingen ting. :o
Gjest Kira Skrevet 7. september 2003 #14 Skrevet 7. september 2003 Sier dem alle - dessverre. Du har min medfølelse.
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #15 Skrevet 7. september 2003 *Starter kronerulling til påhengsmotor så Bertha slipper å ro så fælt*
Bertha Skrevet 7. september 2003 Forfatter #16 Skrevet 7. september 2003 Hyggelig, Tispa. Men kanskje du kunne fikse en båt først? Så kunne vi dra på padletur, du og jeg. Det er garantert ikke revejakt der ute på bøljan blå!
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #20 Skrevet 8. september 2003 Jeg vil herved får benytte anledningen til å si meg hjertens enig. Jeg benekter alt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå