Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg er en kvinne i 40 årene som så lenge jeg kan huske har hatt hvit utflod. Har alltid trodd at det er normalt for oss kvinner, men nå så jeg noe på tv som fikk meg til å forstå at det nødvendigvis ikke er normalt. Er det noen her som vet noe om dette? Eventuellt hva gjør man, er det en pencillin kur fra legen så er det borte?
Gjest Emera Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Hvit uflod er da helt vanlig, det. Hvis du alltid har hatt det slik og ellers ikke har plager, så tror jeg neppe det er noe galt. Men selvsagt er det bare legen som kan fortelle det om det er normalt. Denne siden gir god informasjon om hvordan utfloden ser ut igjennom syklusen: http://pernille.info/cervixsekret.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå