Gå til innhold

Den aller beste PUSH-UP BH !


Gjest TS :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter! :)

Jeg er en jente på 23 år, rundt 160 cm høy og veier 60 kg (sånn bare for å illustrere..) Jeg har kjøpt BH'er i størrelser fra 75 B til 85 C - noe som varierer fra bh til bh, og butikk til butikk. Og ikke minst fra måned til måned. Men sånn ca er jeg nok en normal/liten 75B.

Vekten min varierer altså litt, avhengig av aktivitetsnivået mitt hver måned, tiden i måned osv - men det er på puppene jeg kjenner forandringene.. :( Begynner å kjenne meg ganske frustrert når jeg den ene måneden fyller C-bhene mine, mens andre måneder er B-cupene for store. Jeg vil derfor skaffe meg en super god push-up bh som jeg kan bruke de periodene hvor puppene har krympet bort, og lurer derfor på om du vet om en FANTASTISK push-up?? Det er så trist og føle seg som en liten jente av og til, fysisk - når jeg føler meg så voksen og kvinnelig mentalt .. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært hos en ordentlig undertøysforretning? De kan måle deg og gi deg råd. Et forslag er å kjøpe en BH som passer deg når du er "størst", og så legge inn silikoninnlegg i BHen når du føler at du ikke fyller den ut mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i push-up BH'ene til La Senza. De er skikkelig fine også, finnes i mange farger og varianter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos en ordentlig undertøysforretning? De kan måle deg og gi deg råd. Et forslag er å kjøpe en BH som passer deg når du er "størst", og så legge inn silikoninnlegg i BHen når du føler at du ikke fyller den ut mer.

Nei..jeg har ikke det, men tanken har slått meg flere ganger. Spørs om jeg ikke får sjekke ut det! Når det gjelder det å fylle bh'en med silikoninnlegg når jeg er minst, er noe jeg egentlig håpet på å slippe..sånn med tanke på når kjæresten tar på meg uten på klær. Vil ikke at han skal kjenne alt innlegget, selv om han sikkert skjønner at det er der i de periodene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste push-up-bh-ene jeg vet om er de fra Wonderbra.

Vet du hvor jeg kan kjøpe dem, i Oslo? Vil gjerne prøve noen modeller fremfor å kjøpe på nettet med en gang. Vet de selger noen modeller fra Wonderbra på Lindex Oslo City, men er det den originale tro? For de var ikke noe gode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i push-up BH'ene til La Senza. De er skikkelig fine også, finnes i mange farger og varianter :)

Da tror jeg at jeg skal sjekke ut forretningen deres, be om hjelp til skikkelig måling og alt! :) håper de har noe som funker!

Men når man blir målt .. skjer det toppløst..? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har Wonderbra, og så klart de er orginale. Jeg har brukt disse i mange mange år. Når jeg var yngre hadde jeg bare nippels on ribbs, og med wonderbra fikk jeg oppleve min første kløft!

De har 20% på bh'r på lindex nå. Det ligger en i Lille Grensen/ Karl Johan/ Dasslokket oxo, i samme bygning som Grand Hotel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg skal sjekke ut forretningen deres, be om hjelp til skikkelig måling og alt! :) håper de har noe som funker!

Men når man blir målt .. skjer det toppløst..? :blush:

Man blir målt med BH på. :)

La Lina kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg slenge på et spørsmål siden det var flere som hadde testet ut wonderbra.....?

Vet dere om de er i store størrelser? (80 F/G....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...