Gjest nina23 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Har hatt så ømme brystvorter i ca 4 dager nå. Hva kan dette være? De er litt hovne, og ubehagelig når jeg tar på de. Jeg går på p-piller, og har ikke hatt mensen siden desember, men skal ha mensen neste uke. (Jeg har ikke hatt sex, så jeg er ikke gravid)
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg får veldig ømme brystvorter/bryster ca en uke før mensen. De hovner også opp ganske mye(vannansamling). Får også mye vann ellers i kroppen går opp ca 1-2 kg før mens pga vann. Det er ikke noe farlig da, og det kalles PMS. Man kan få det fordi man har opplevd depresjon eller annet. Man hører jo det blir spøkt mye om PMS, men det er ikke noe å spøke med egentlig siden det kan være ganske plagsomt (vannansamlinger, humørsvingninger osv).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå