Gå til innhold

Har vært utro


Gjest Gjest_Helene_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hold kjeft om det. Mest sannsynlig blir det aldri oppdaget og da har dere en sjanse.

Det virker på meg som det er en spenningsdimensjon som mangler i sex livet deres. Hvis du kjøper boken sex god method av daniel rose og david shades manual til ham er det god mulighet for at han over litt tid vil legge om en del av vanene i sengehalmen slik du får mere av det du savner. Det er viktig at du selv ikke leser bøkene men bare ham. Det er også en stor fordel å starte med sex god method før david shade da shade er mere avansert.

Kombiner dette med en video om seksuell massasje fra new school of erotic touch så har dere et sinnsykt juicy sexliv som bør virke som en motgift på ytterligere utroskap.

Et annet alternativ er å prøve det som skisseres på denne siden:

http://www.reuniting.info/node/893

http://www.reuniting.info/

Det som beskrives her er når hun snakker om å holde seg unna kanten til orgasme er den tantriske valley (dal) orgasmen. I en rekke kulturer (Kina, India, Arabiske land, ymse indinaske og afrikanske kulturer og i noen miljøer i USA på 1800 tallet) er denne formen for sex beskrevet som både mye deligere enn konvensjonell sex og vanlige orgasmer, men også særegent gode for å holde parret sammen. Det er noe ved akkurat denne orgasmeforemn og denne sexen som leder til at forhold blir mye mere stabile og at tiltrekningen holder seg på et mye høyere nivå. På siden jeg linket til prøver de å gi en vitenskapelig forklaring på det ved å se på hva som anntas å skje med dopamin og oxytocin nivå i forbindelse med ulike former for sex og orgasmer. Ut fra egen erfaring med tantra og beslketede ting og hva andre jeg kjenner som praktiserer tilsvarende ting så stemmer i hovedsak det som sies på siden med hvordan et forhold blir påvirket av de ulike orgasmestilene. Så vil du ha et stabilt forhold, prøv dette.

Forfatteren forselår at man prøver 3 uker med hennes opplegg og så 2 uker tilbake til vanlig for dermed å se hva dere foretrekker og hva som gir det beste forholdet. Uansett gunstig for ett hvert sexliv å integerer en del av denne sexen da den er veldig delig og også veldig bra med en del av bonding behaviour greiene de foreslår for å styrke forholdet.

http://www.reuniting.info/testimonials/men..._without_orgasm

http://www.reuniting.info/science/neuroche...nge_and_passion

http://www.reuniting.info/wisdom/neotaoism_and_karezza

Nok en gang en som tror at bare man har et tilfredsstillende sexliv så er man ikke utro.

FEIL!

Utroskap handler ofte om helt andre ting enn selve sexen, men heller om oppmerksomhet, spenning ved å være sammen med en annen, bekreftelse etc.

Har selv opplevd utroskap på kroppen, og vet av erfaring at sexlivet kan være fantastisk. (Og elskerinnen eller elskeren trenger ikke være hverken bedre i sengen, penere eller noen ting.)

Så slutt å spre mytene om at hvis man bare presterer i sengen så er man garantert mot utroskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell han det. La han selv få velge om han vil fortsette å være sammen med deg. Du valgte å ligge med en annen og får se til å ta ansvaret for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang en som tror at bare man har et tilfredsstillende sexliv så er man ikke utro.

FEIL!

Utroskap handler ofte om helt andre ting enn selve sexen, men heller om oppmerksomhet, spenning ved å være sammen med en annen, bekreftelse etc.

Har selv opplevd utroskap på kroppen, og vet av erfaring at sexlivet kan være fantastisk. (Og elskerinnen eller elskeren trenger ikke være hverken bedre i sengen, penere eller noen ting.)

Så slutt å spre mytene om at hvis man bare presterer i sengen så er man garantert mot utroskap!

Har jeg sagt at bare man har et tilfredstillende sexliv så er man ikke utro? Nei! Så slutt å si at jeg har sagt det.

Det jeg imidlertid sier, og som er åpenbart for alle og som du vil finne bevis på i undersøkelser om utroskap, er at det hjelper veldig mye.

Forøvrig så handler siden jeg linket til i stor grad om hva det er som driver folk til utroskap også når sexlivet er på topp, nemlig dopamin hangoveren, og hva man kan gjøre med det, nemlig endre sexen til en variant som presumtivt produserer mere oxytocin (stoffet som gir følelsen av kjærlighet og tilknyttning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var utro med en kollega og valgte å lage tema av det fordi

- jeg ville ihvertfall ikke at han skulle høre det fra andre enn meg

- han hadde rett til å få vite det og ta valget selv om han ville fortsette.

det var jævlig vondt å si til ham, det er jævlig å tenke på at jeg faktisk var i stand til å gjøre noe sånt. Uansett hvordan jeg kan forklare for meg selv hvorfor det skjedde, så hjelper det ikke på skyldfølelsen og selvforakten. Den har jeg ikke gjenvunnet ennå selv om det er lenge lenge siden.

Vi er fortsatt sammen, på mange måter sterkere, men på en måte også litt svakere.

Det er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nina_*

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dritt+lurte+meg

Jeg finner det litt festelig når jeg leser denne tråden og ser hvordan flesteparten oppfordrer den som har vært utro til å ikke fortelle det - i den tråden jeg linker til oppfordres det til en kvinne som har vært med en mann i et forhold, å fortelle mannens samboer at han har vært utro - fordi hun ikke fortjener å bli lurt slik.

Er det forskjellige regler for menn og kvinner????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, du har begått en feil. Ikke begå enda en ved å lyve om, eller dekke over, det som har skjedd.

Ja, det er mulig at han forlater deg, men det burde du tenkt over "før det bare skjedde." Kjipt i etterpåklokskapens lys, men det er faktisk fyren din sitt valg om han vil holde sammen med deg, til tross for det du har gjort.

Personlig er jeg helt imot "det man ikke vet, har man ikke godt av." For meg er sex noe av det mest intime jeg gjør med partneren min, hadde han gjort det med en annen mens vi var sammen, hadde jeg ønsket å vite det. Det bør være opp til ham om han vil gi deg en second chance eller ikke. Personlig hadde jeg ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vibeke_*

Been there. Done that. Men jeg holdt kjeft, og angrer ikke.

Han vil åpenbart få det fælt hvis du forteller det. Selv vil du derimot føle deg bedre fordi du har fått lettet samvittigheten. Det mest "rettferdige" er vel at det er du, som har gjort dumheten, selv tar hele smerten alene mens han fortsatt kan leve uvitende og lykkelig(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Manus

Si det, la mannen ta ett valg!

Elsker han deg, så vil han tilgi, selv om det kan ta en stund. La han legge premissene for forholdet en stund. Du har tross alt tatt en beslutning som vil påvirke dere, på godt og vondt, resten av deres liv.

Men det viktigste er at du gir han mulighet til å velge selv.

På ett eller annet vis vil han finne ut av dette, eller skjønne det selv etterhvert. Og det er mye mer smertefullt enn hvis du sier fra med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Hvis man ikke forteller har man ikke bare vært utro, man har også tatt livsforandrende valg bak ryggen på partneren dobbelt opp.

Ser mange prøver å lage seg måter å forklare for seg selv hvorfor det er "riktig" å lure folk opp i stry på denne måten... Vær nå i det minste ærlige mot dere selv og innrøm dere er drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...