Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Min søster ønsker seg en spesiell "ting" for å henge opp yttertøy i gangen på, men jeg har ingen anelse hva hun mener, og siden hun ikke skal vite noe, vil jeg ikke spørre Men kan prøve å forklare. Hun sier det erstativ med knagger for å henge opp på veggen (ca 8?) og det er fargerike kuler på hver knagg. Forskjellig farge på hver visstnok, i knallfarger. Den er visstnok ganske dyr, og er kjent for de fleste( ikke meg Noen som har noen som helst anelse ?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Kan det være en slik knaggrekke hun ønsker seg? http://www.villaeuropa.no/product_info.php?products_id=89
Gjest Elfrida Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Det høres ut som Eames' Hang-it-all. http://hayshop.no/products/16-accessories/53-hang-it-all/
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Hjelpes for en pris. Er de virkelig verdt det?
Antlers Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Hva er egentlig vitsen med å legge så mye penger i noe du ikke engang kan se når det henger jakker på den? :S
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Og jeg ville i hvert fall ikke kjøpt en kopi som koster det samme som originalen... Men jeg ville neppe lagt 2 høvdinger inn for en knaggrekke heller.
Gjest Spinell Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Og jeg ville i hvert fall ikke kjøpt en kopi som koster det samme som originalen... Men jeg ville neppe lagt 2 høvdinger inn for en knaggrekke heller. De er fine, men grådig dyre! Jeg kunne heller ikke tenkt meg å betale 2000 kroner for en knaggrekke. Det jeg ikke forstår er det du sier om kopi og original. Er ikke begge lenkene til originalen, da? Bare to ulike butikker som selger det samme produktet.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 House doktor har noe lignende. Den koster bare noen få hundrelapper:) du finner den på side 34 i denne katalogen: http://co3dk.ipapercms.dk/HouseDoctor/EVERYDAY2010/
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 2000kr er da ikke er formue. Synes ikke dette var spesielt dyrt. Ikke kjøp en kopi, eller noe som ligner. Det faller nok ikke i smak hos en som vet hva hun vil ha. Finn heller på noe annet som er rimeligere om denne blir fo dyr.
leirbål Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 (endret) 2000kr er da ikke er formue. Synes ikke dette var spesielt dyrt. Ikke kjøp en kopi, eller noe som ligner. Det faller nok ikke i smak hos en som vet hva hun vil ha. Finn heller på noe annet som er rimeligere om denne blir for dyr. Eller så kan du spleise med noen andre. kopien lignet litt, men hadde ikke det som gjorde orginalen anderledes enn de fleste knaggrekker. (Jeg ville aldri ønsket meg en knaggrekke til to tusen kroner. Det er vanvittig mye penger synes jeg.) Endret 16. februar 2010 av leirbål
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå