Gå til innhold

Berthas konsulentjobb for Rune Rudberg


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Bertha har nå tiltrådd i stillingen som guvernanteheadhunterkonsulent for Rune Rudberg. I den anledning oppfordrer hun herved alle interesserte om å søke.

På vegne av Bertha

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Hvorfor er det alltid meg det går ut over?!? :grine:

Jeg har jo sagt at jeg har mer enn nok med å være Gå-i-veien-konsulent i Anna Lovinda's nye husprosjekt.

Forresten - Barbie, du er ansatt. Lønn utbetales i form av knapper og glansbilder. Case closed.

*skrive oppsigelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til: Anna Lovinda

Fra: Bertha

OPPSIGELSE

Jeg sier herved opp min stilling som Guvernanteheadhunterkonsulent. Det har vært et interessant oppdrag, men nå som guvernantestillingen er besatt så finner jeg det riktig å gå videre til større oppgaver.

Stillingen fratres fra dags dato.

Med så vennlig hilsen atte,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si opp til meg. Det var da ikke jeg som ansatte deg. Nå blander du kortene veldig, lille venn. Så, så, dette går så bra atte. Nå later vi som om dette brevet aldri ble skrevet, og så går du tilbake og gjør det du får betalt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*forvirret* :o

Jeg har da aldri fått betalt for noe som helst. Men jeg kan godt fortsette å surre rundt her likevel. Har jo lite annet å ta meg til. Kunne jo sove litt, kanskje. Men det blir ikke noe action av det heller.

Tar meg en pærebrus jeg. Og så setter jeg meg hen i kroken der for å tenke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imens kan du fjerne asfalt fra frontruten. Ta en sitron, del den i to og gni den ene halvdelen med fruktkjøttet ned mot frontruta slik at saften fra sitronen presses ut. Etterpå spyler du rent med spylervæske. Du har aldri hatt en klarere frontrute. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kjempeforvirra. Er det en kjøredoning også med i dette virrvarret?

Neeeei.... på tide å lalle nå, ja. Nå er jo jobben utført, stillingen sagt opp og stillheten har senket seg.

*tusler av gårde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...