Gå til innhold

Angrepille


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok i går en angrepille etter å ha vært litt uheldig på lørdags morgenen. Jeg har aldri tatt angrepille før.

Vil jeg få blødninger om noen dager, eller vil det ikke komme blødninger før jeg skal ha mensen?

Det stod ikke noe om dette i pakningsvedlegget, men har hørt andre har fått blødninger etter en angrepille.

Er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på fredag/lørdag og da kommer mensen om ca 2 uker.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer fra person til person. Selv fikk jeg ingen blødninger, men ble veldig kvalm og spydde flere ganger (jippi :sukk: ). Det slipper nok du siden du ikke merket noe i går/natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...