Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg tok i går en angrepille etter å ha vært litt uheldig på lørdags morgenen. Jeg har aldri tatt angrepille før. Vil jeg få blødninger om noen dager, eller vil det ikke komme blødninger før jeg skal ha mensen? Det stod ikke noe om dette i pakningsvedlegget, men har hørt andre har fått blødninger etter en angrepille. Er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på fredag/lørdag og da kommer mensen om ca 2 uker. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Det varierer fra person til person. Selv fikk jeg ingen blødninger, men ble veldig kvalm og spydde flere ganger (jippi ). Det slipper nok du siden du ikke merket noe i går/natt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå