Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Hei Jeg lurer på om det er noen som har prøvd AloeVera Juice, Tahitian Noni juice, eller andre helsebringende juicer? På hvilken måte ble helsen evt. bedre, om det hadde virkning? Har fått tilbud om å prøve, men ville først høre om andre har testet juicen(e).
Gjest Kinga Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Aloe Vera-juice kan ha noe for seg om du kjøper fra seriøse produsenter som selger deg det de lover. Spørs helt hva du vil ha hjelp for, eller mot, og om Aloe Vera faktisk funker på akkurat det. Til Noni-juicen har jeg bare èn ting å si: Kjøp deg en multivitaminjucie til 10 kr hos Rema istedet. Fungerer like fint som kosttilskudd. Les om dette på nettet, og prøv å finne noe annet enn Noni-juciens reklamesider. Reklamesidene lover deg gull og grønne skoger, hvilket er bare tull etter min mening. Har selv lest en god del om slike juice-kosttilskudd. Dyr dritt!
Kate Skrevet 7. september 2003 #3 Skrevet 7. september 2003 Jeg prøvde Noni-juice for et par år siden, men merket ingen effekt. I tillegg smakte den skikkelig motbydelig. Som du skjønner er ikke dette noe jeg vil anbefale.
Midnattsol Skrevet 7. september 2003 #4 Skrevet 7. september 2003 Volare sin Aloe Vera-juice har fått mye skryt. Den kan du få med eller uten c-vitamin.
marabella Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Har veldig god erfaring selv, men en aleo-drikk fra FLP. er man ikke fornøyd innen 90 dager, får man pengene tilbake... Noni hadde ikke samme effekten på meg. (FLP er verdens største produsent av aloe vera, og har alle internationale godkjenninger)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå