Gjest Gjest_Tutti_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hei! Er en jente på 21 år som har et lite "kosmetisk" problem. Har næmlig veldig synlige blodårer, og det er ikke bare de vanlige steder som bak knær, underarmer osv. men over hele kroppen! Har lest det kan skyldes lav fettprosent, lite underhudsfett, overdreven trening og det vises lett på blek hud bla, men jeg er ikke spesielt tynn, er 170cm og 65 kg og trener kun lett 1-2 ganger i uken, og tar sol for å skjule det best mulig... De er gradvis blitt mer synlige og nå kommet til et punkt hvor jeg blir direkte flau over å vise meg med mindre klær på Så mitt spørsmål var egentlig om noen har noe ide om hvordan man kan få mer "underhudsfett" og mindre synige blodårer? Håper noen kan hjelpe meg
Twinkle* Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Glem det. Svarte før jeg fikk tenkt meg om. Så var ikke helt det samme jeg sliter med . Lykke til! Endret 15. februar 2010 av Twinkle*
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 sliter akkurat med det samme, er nå 20, men har hatt det ca siden 8 klasse (eller da jeg la merke til det). Er noe av det styggeste jeg vet, og i tilegg har jeg åreknuter. Føler meg gammel, men tror det har mye med gener å gjøre. Hvis du har penger nok, dra til en ordentlig hudlege eller fastlege
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 du får nok ikke gjort noe med det, det er nok hemoglobin som lekker fra blodårene ut i huden- overhodet ikke farlig, men noe som skjer med nesten alle når man blir "eldre" selv om noen har mer synligere årer enn andre. Brunkrem,spraytan, foundation, dekkstift, mineralsminke, eller concealer kan kanskje hjelpe litt.
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 du får nok ikke gjort noe med det, det er nok hemoglobin som lekker fra blodårene ut i huden- overhodet ikke farlig, men noe som skjer med nesten alle når man blir "eldre" selv om noen har mer synligere årer enn andre. Brunkrem,spraytan, foundation, dekkstift, mineralsminke, eller concealer kan kanskje hjelpe litt. hvis du vil ha mer underhudsfett må du legge på deg, spise mer kalorier.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Slenger meg bare på for å si at jeg kjenner meg igjen. Har alltid hatt tydelige årer, men de har bare blitt mer påfallende med årene dessverre. Det hjelper som du sier med å ha litt farge på kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå