Pumba Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hei Kort fortalt: har i den siste uken hatt smerter i underlivet å hadde mistanke om en uvi... men siden det ga seg en dag trodde jeg det bare var en rift.. dagen etter kom ubehaget tilbake med stikkende og sviende følelse når jeg tisser, og tørker meg.. utenom dette må jeg ofte på do (vokner til og med om natta), tisse bare litt og mer utflod... dette er jo helt vanli og typsik for urinveisinfeksjon eller? Så nå i siste dagene har jeg hatt så vondt i nedre del, som over urinveiene og når jeg tørker meg er der litt blod og det stikker voldsomt når jeg tisser.. hva kan dette være? For to uker siden tok jeg ut p-stav etter 1 år (som normalt skal sitte i 3 år) pga. bivirkninger som blant annet blødninger, jeg gikk nå tilbake på p-piller yasmin slik jeg gikk på før p-staven ble satt inn og som jeg ikke har hatt noen bivirkninger av.. blødningene jeg hadde pga p-staven stoppet 2 dagen på p-piller.. Kan blødningene og smertene ha noe med dette å gjøre tror dere? Dessuten ble det funnet en vannsyste på ene egglederen min på størrelse med en 20 kr.. men legene mente det var bedre å la den være enn å ta den bort... likevel så blir jeg litt bekymret nå.. Tenker ringe lege i morgen å levere en urinprøve.. men hva tror dere er relevant jeg nevner for legen min? - som i tilfelle der ikke viser noe uvi? Takk for svar!! Ha en fin kommende uke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå