Gå til innhold

Tatovere " I love love"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det teit å tatovere " I love love " på kroppen?

Hva ville du tenkt om du så noen med den tatoveringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de fleste tatoveringer er teite, er jeg redd. "I love love" er jo i og for seg et tidløst og kanskje tannløst budskap.

Er du komfortabel med å ha "I love love" på kroppen når du er seksti - søtti år gammel?

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns det var litt teit/fjortis ja. Mener ikke å være frekk, men jeg regner med du ville ha ærlige tilbakemeldinger.

Skrevet

Er ikke jeg som skal ha tatovering, så det er klart :) Jeg vil ikke ha tatoveringer jeg. :)

Men ei venninne ville tatovere det, og jeg har litt blandede følelser. Det er sikkert søtt nå, men kan ikke se for meg hvor søtt det er om 20 år..

Skrevet

hehe, håper du kjeder deg og tenkte du sku dra e spøk :fnise:

Skrevet

Teit.

Ville aldri hatt noe sånt på kroppen min med mindre jeg var 12 år gammel og tatoveringen kunne vaskes bort med vann. :fnise:

Skrevet

Klissete...

Generelt synes jeg tatoveringer er en uting. Kommer aldri til å merke kroppen min sånn som det der. Det går jo aldri bort igjen..

Skrevet

"I love love" var da et forferdelig banalt utsagn!

Jeg ville tenkt at bæreren av en slik tatovering er litt barnslig og umoden, og tatoveringen ville gitt et negativt inntrykk selvom budskapet er både positivt og søtt.

Skrevet
Det går jo aldri bort igjen..

Det er jo det som er poenget da.

Har selv flere tatoveringer, men ærlig talt, "I love love"?

Skrevet

jeg har også en god del tatoveringer, deriblandt 2 med skrift. Men 'i love love' hørtes bare merkelig ut, spør du meg.

hvorfor ikke bare 'love'? enkelt og greit.

Gjest Gjesten (utlogget)
Skrevet

Uorginalt og tørt, om jeg skal være ærlig. Jeg synes tatoveringer i seg selv er stygt, men hvis man først insisterer på å merke kroppen sin for livet, synes jeg ikke man skal velge noe så "blah". Finn heller på noe personlig eller originalt.

Skrevet
Jeg syns det var litt teit/fjortis ja. Mener ikke å være frekk, men jeg regner med du ville ha ærlige tilbakemeldinger.

Sløvt og jentete.

Må nok desverre si meg enig med disse.

Skrevet
Det er jo det som er poenget da.

Har selv flere tatoveringer, men ærlig talt, "I love love"?

Skjønner jo det, og det er det som gjør at jeg ikke ønsker tatovering på meg selv. :) Men har sett mange fine tatoveringer da. Synes menn kler det noe bedre, men har sett noen fine på kvinner også. Men det er ikke noe jeg hadde gjort selv.

Skrevet

Jeg synes tatoveringer kan være fint i rette dosene. Men "I love love" hørtes litt veeel fjortis ut. Jeg vet ikke hvor gammel hun som skal ha den er, men ta det fra en "kjerring" på 39 år..denne vil hun nok angre på. Selv fikk tok jeg og kjæresten tatoveringer for å markere at vi forlovet oss, men de er helt nøytrale, og uansett om det blir slutt mellom oss vil jeg ha gode minner fra denne tiden og ingenting i mot å ha denne tatoveringen (håper jeg, hehe).

Skrevet

Syns det høres teit ut, rett og slett. Se for deg den som gammel dame.

Skrevet

Jeg synes det høres veldig banalt ut og noe i hvert fall jeg hadde blitt lei av etter en stund... da jeg var fjortis skrev jeg jo sånne ting som hest er best, peace osv på pennal og alt, men gud bedre så glad jeg er for at jeg ikke har tatovert noe slikt på meg. Nå ville ikke jeg tatovert noe som helst på meg, men jeg synes det er mye finere med "bilder" eller i det minste navn o.l som betyr mye for en.

Skrevet

Gjør ditt beste på å overbevise henne om at dette kan være ett fryktelig dårlig valg.

Gjest Spinell
Skrevet
... da jeg var fjortis skrev jeg jo sånne ting som hest er best, peace osv på pennal og alt, men gud bedre så glad jeg er for at jeg ikke har tatovert noe slikt på meg. .

Dette var det første som slo meg, også.

"I love love" høres ut som noe en ungdomsskolejente skriver i margen i skrivebøkene sine, på pennalet sitt eller i skoledagboka (brukes forresten skoledagbøker på samme måte nå som på 80-/90-tallet?). Be henne vente til hun er 40 ;) Hvis hun fremdeles synes det er en god ide - kjør på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...