Gå til innhold

Piercing...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her... hehe

jeg vil ta piercing i leppa.. men får ikke lov!

jeg er 14... og vurderer å ta piercing nå.. noe som ikke er lurt, for det ender bare med at jeg ikke får lov til å bruke den :grine: mamma sier jeg kan få i tunga når jeg er 16, bare fordi tante har det... men jeg vil ha i leppa (helst Snakebite)

Bare hvis jeg nevner tema ender vi opp: :nei::kjefte: og jeg ligger gråtende på senga... (begynner å gråte FORT! eks: løvenes konge, horton redder en hvem etc.)

så nå lurer jeg på hva dere syns... burde jeg ta så fort jeg får penger... eller vente til jeg blir 16...??

pliz gi meg svar..

Skal jeg ta i tunga eller leppa? Når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel 16års grense uansett? Med mindre man har med foresatte.

Du burde vente. Det du vil ha NÅ, betyr ikke nødvendigvis at du vil ha det om noen mnd.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Vent til du er 16 vel, det er snakk om 2 år. Dessuten er det 16 års aldersgrense så du får ikkje tatt likevel.

Skrevet

jeg orker ikke vente såå lenge xD

jeg ser også veldig mye eldre ut hvis jeg legger på litt sminke..

+ at jeg er høy for alderen...

skal se hva jeg gjør.. takk for svar :D

Skrevet

Om de er seriøse nok spør de etter legitimasjon, så å lyve på seg alder går nok ikke. Da jeg skulle ta ble det tatt kopi av legitimasjonen min, om jeg husker rett. Og jeg var 21.

Skrevet

Om 2 år kan det hende du har vokst fra det og ikke lengre synes det er viktig med piercing i leppa.

Jeg synes du skal vente.

Uansett får du ikke noen seriøs piercer til å ta hull i leppa di uten foresattes godkjenning når du er 14 år gammel

Skrevet

Du må vise leg på de seriøse stedene.

Hva med å vente til du er 16 og få tatt det hos noen som kan det og tar yrket seriøst?

Alltid godt å kunne gå tilbake om det skjer noe med piercingen.

Skrevet

Jeg ville venta. Mye jeg syntes var kult da jeg var 14, som jeg absolutt ikke synes nå. Husk at du får et arr i ansiktet.

Jeg ville i alle fall ikke tatt i tunga hvis det ikke egentlig var der jeg ville ha.

Skrevet

okæi da.. skal være snill jente å høre på dere^^

dere har sikkert mer erfaring enn meg uansett ;P

da venter jeg... det kan ta LAAAANG tid...

Gjest SmallTalk
Skrevet

Ingen seriøse piercingstudioer piercer en 14-åring noen andre steder enn i øreflippene.

Vent til du blir 16, og kan ta piercing hos et studio som faktisk vet hva de gjør. Det er verdt å vente på kontra å risikere infeksjoner, feilsatt piercing eller det som verre er. :)

Skrevet

Som mange andre sier: Om du skulle finne ett studio som er villig til å ta det på deg; SKY UNNA. Alle seriøse studioer er pliktig til å spørre om legitimasjon. Du kan risikere at de ikke er hygieniske nok, eller flinke nok.

Du burde også unngå å bare "stikke innom" et random studio, gå for ett som noen du kjenner har kjennskap til.

Om du venter får du dessuten tenke over om du vil ha i tunga eller leppa, eller om du i det hele tatt vil ha det.

Jeg tok i leppa da jeg var 16, tok ut etter 2-3 år. Arret vises ikke om jeg ikke påpeker det til noen, men det varierer jo selvfølgelig fra person til person.

Skrevet

Det å ta piercing i 2010 er som å gå med Snow Joggers og stoooore skulderputer i 2000. Altså skikkelig uuuuuuuuuut og Totally 90's!

IKKE GJØR DET!

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Det å ta piercing i 2010 er som å gå med Snow Joggers og stoooore skulderputer i 2000. Altså skikkelig uuuuuuuuuut og Totally 90's!

IKKE GJØR DET!

:roll:

Skrevet

IKKE GJØR DET!

DET er jeg faktisk enig i!

Gjest Gjest_sue_*
Skrevet
Trenger litt hjelp her... hehe

jeg vil ta piercing i leppa.. men får ikke lov!

jeg er 14... og vurderer å ta piercing nå.. noe som ikke er lurt, for det ender bare med at jeg ikke får lov til å bruke den :grine: mamma sier jeg kan få i tunga når jeg er 16, bare fordi tante har det... men jeg vil ha i leppa (helst Snakebite)

Bare hvis jeg nevner tema ender vi opp: :nei::kjefte: og jeg ligger gråtende på senga... (begynner å gråte FORT! eks: løvenes konge, horton redder en hvem etc.)

så nå lurer jeg på hva dere syns... burde jeg ta så fort jeg får penger... eller vente til jeg blir 16...??

pliz gi meg svar..

Skal jeg ta i tunga eller leppa? Når?

Jeg har drevet med piercing i 9 år..

og eg hadde aldri tatt på en som er under 16 år, for går det da gærnt på noe måte så sliter jeg veeeldig.. så du må vite det at det er nok ingen som vil gjøre det, men desverre så er det ikke så mange som spør etter legitimasjon heller..

jeg tok i leppa når jeg var 14/15 år.. tok det ut et par og etter, og har fremdeles et stykt arr.. så angrer veldig. for du må vite at arret der er veldig synlig.. men er det noe du virkelig vil ha så klarer du nok å vente :) vet det er kjiiipt, men desverre din mor som har rett..

synset bare det er rart hun heller vil du skal ta i tungen, der er større fare og ha piercing der enn det er med en snakebite :)

men lykke til vertfall

Skrevet
jeg orker ikke vente såå lenge xD

jeg ser også veldig mye eldre ut hvis jeg legger på litt sminke..

+ at jeg er høy for alderen...

skal se hva jeg gjør.. takk for svar :D

Hærregus ta piercing om du vil, jeg tok også min første piercing i leppa da jeg var 14, har ikke angraa, elv om jeg har fåt et bittelite arr eter jeg tok den ut, mamma ble ikke kjempe gla, men driiiiiiit i det. Det er ditt liv og du bestemmer over deg selv..

Skrevet
Jeg har drevet med piercing i 9 år..

og eg hadde aldri tatt på en som er under 16 år, for går det da gærnt på noe måte så sliter jeg veeeldig.. så du må vite det at det er nok ingen som vil gjøre det, men desverre så er det ikke så mange som spør etter legitimasjon heller..

jeg tok i leppa når jeg var 14/15 år.. tok det ut et par og etter, og har fremdeles et stykt arr.. så angrer veldig. for du må vite at arret der er veldig synlig.. men er det noe du virkelig vil ha så klarer du nok å vente :) vet det er kjiiipt, men desverre din mor som har rett..

synset bare det er rart hun heller vil du skal ta i tungen, der er større fare og ha piercing der enn det er med en snakebite :)

men lykke til vertfall

Jeg har hatt lyst på Snakebite i rundt 4 år eller noe sånt... har du hørt om Tokio Hotel? jeg er kjempe fan av dem, og Tom har piercing i leppa(bare en da)... så det er en av grunnene til at jeg vil ha, er derfor xD men tror vel jeg skal greie å vente 2 år.. det er egentlig ikke såå lenge... men jeg er veldig utålmodig, så... hehe ^^ men tusen takk for svar :D

Skrevet
Hærregus ta piercing om du vil, jeg tok også min første piercing i leppa da jeg var 14, har ikke angraa, elv om jeg har fåt et bittelite arr eter jeg tok den ut, mamma ble ikke kjempe gla, men driiiiiiit i det. Det er ditt liv og du bestemmer over deg selv..

Så du har tatt den ut, selv om du ikke angra? :goodbye:

Jeg vet om en person som ser skikkelig bra ut med piercing på siden av leppen. Og 3 som ser skikkelig idiot ut.

Gjest Gjest_sue_*
Skrevet
Jeg har hatt lyst på Snakebite i rundt 4 år eller noe sånt... har du hørt om Tokio Hotel? jeg er kjempe fan av dem, og Tom har piercing i leppa(bare en da)... så det er en av grunnene til at jeg vil ha, er derfor xD men tror vel jeg skal greie å vente 2 år.. det er egentlig ikke såå lenge... men jeg er veldig utålmodig, så... hehe ^^ men tusen takk for svar :D

jepp vet vilken du mener.. e kjempestili, har lyst på der selv. men jeg har en madonna som jeg er veldig gla i ;)

men for og si det sann, så er der ting du kunne gjort som er myyye verre enn en liten piercing.. jeg begynte pierce meg i din alder.. og min mor likte det selfølgelig ikke, men hun var bare glad for at jeg ikke stakk på fylla, brukte dop++++

så en liten piercing er bare en bagatell egentlig;)

men men, så er det ikke jeg som bestemmer over deg da :) hehe

men du kan vertfall si til din mor at faren er større med en tungepiercing eller en snakebite ;)

Skrevet

Hvor? Når? Ingen steder, aldri!

Vent til du er 16, og da vil du sikkert ikke ha den lenger en gang...tacky.

Jeg ville også ha piercing da jeg var 14....heldigvis turte jeg ikke å ta noe annet sted en mange i ørene og i navlen(tok de selv også) og alt er ute nå. Angrer uansett, for det vises på ørene og de gror ikke igjen...og da jeg var 14 var det jo faktisk litt in med piercing i alle fall:p

Don't do it :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...