Gjest sippe Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har masse prikker og mørke flekker på kroppen hvor jeg har hatt sår og kviser som jeg ikke har klart å styre fingrene unna da jeg var mindre. Jeg har i ansiktet, nakken, brystet og ryggen. Finnes det en måte å få huden til å se fin ut igjen? Hele meg blir liksom helt annerledes når jeg har merker, enn når jeg dekker over det. Jeg er redd for å gå med klær som viser rygg og mer en halsen foran. som kjoler eller bikini for eksempel. Jeg er 17år. Noen som kan hjelpe meg? Noe som ikke har med kremer eller dekk stifter å gjøre, takk! Hvis det er flere måter, dyre billige hva som helst nevn det En av grunnene til hvorfor jeg ikke klarte å la være å plukke på sår, var fordi det grodde jo aldri! Når sårene grodde la de enda verre arr på kroppen en da jeg rev vekk skorpene. På kvisene var det jo omvendt...men jeg slet med tvangstanker og kunne få store utbrudd som gjorde at jeg laget sår på meg selv. Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Kjemisk peeling og laser er vel de beste alternativene dine. Men begge er dyre og litt smertefullt. De tar jo bort det øverste hudlaget ditt. Men det hjelper veldig på arr da. Også dype.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå