Gå til innhold

Facebook og bli kvitt all dritten folk sender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av alt folk sender meg og poster på veggen,sånn hjerter og valentine ting osv..vet ikke hva det kalles,aplikasjoner eller noe..

Hvordan blir jeg kvitt det? Prøver å gå inn på brukerkonto og innstillinger for aplikasjoner men skjønner ikke en dritt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er forskjellen på lagt til og tilgjengelig? det er det som er alternativene for innstillingene på aplikasjonene..

Gjest Cupcakes
Skrevet

det du kan gjøre er å ikke trykk på linken for å godta de, men å trykke på den linken som gjør at du kommer til veggen til den siden det sendes fra, også kan du trykke blokkere der under bilde i venstre hjørnet, tar jo litt tid, men jeg har sluppet masse sånnt på siden min etter at jeg begynte å gjøre det. du slipper også å få alt det andre poster på sin side som oppdateringer på hjemsiden :)

Skrevet

Jeg pleier blokkere disse tingene en etter en. Utrolig hvor mye tøys som legges ut, enda jeg KUN har voksne folk på lista mi. Nå sist var det "birthday album": Per har lagt deg til i sitt bursdagsalbum. Greit nok. Men når alle andre Per legger til i albumet også kommer opp som egne saker så får det være nok :gjeiper:

Farmville, mafia wars og annet dill var blant det første som ble blokket herfra. Og nå begynner jamen folk å spamme ned med meldinger om at de har joinet grupper mot farmville og mafia wars også :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...