Gjest truck driver Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei. Har en tekst skrevet på russisk som jeg skulle hatt oversatt til norsk. Den er skrevet med våre vanlige bokstaver og ikke de kyrilliske så jeg kan ikke bruke translator.. Truckdriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Utlendingen_* Skrevet 14. februar 2010 #2 Del Skrevet 14. februar 2010 Legg den inn her så kan jeg forsøke å oversette den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest truck driver Skrevet 15. februar 2010 #3 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei. Jeg vil ikke legge den ut her siden det er en personlig tekst. Kan jeg maile den eller har du profil her så jeg kan sende deg pm? Truck driver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pigeon Blood Skrevet 15. februar 2010 #4 Del Skrevet 15. februar 2010 Har en tekst skrevet på russisk som jeg skulle hatt oversatt til norsk. Den er skrevet med våre vanlige bokstaver og ikke de kyrilliske så jeg kan ikke bruke translator.. Du kan jo prøve denne siden her: Free Online Translation Eller hvis du vil oversette fra russisk til engelsk så er denne siden utmerket: Online Free Translations for 100+ Language Pairs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest truck driver Skrevet 16. februar 2010 #5 Del Skrevet 16. februar 2010 Som sagt kan jeg IKKE bruke translator fordi det er skrevet med latinske bokstaver og ikke kyrilliske. Jeg trenger noen som kan oversette ved å lest tror jeg. Skal jeg gjøre om alle ord til kyrilliske bokstaver så tar det ufattelig lang tid.. Truck driver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joda Skrevet 16. februar 2010 #6 Del Skrevet 16. februar 2010 Når du kan ikke bruker translator, er anonym bruker (så ingen kan kontakte deg), og heller ikke vil legge ut teksten, så kommer du egentlig ingen vei her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabloko Skrevet 3. april 2010 #7 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Som sagt kan jeg IKKE bruke translator fordi det er skrevet med latinske bokstaver og ikke kyrilliske. Noen translatorer klarer faktisk å oversette fra russisk skrevet med både kyrilliske og latinske bokstaver. Selv bruker jeg denne. Endret 3. april 2010 av yabloko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå