Gjest marteeeeeeeeee Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hei! Lurer på om noen har handlet fra yesstyle.com før? isåfall, hvor lang tid tok det fr varene kom? og er kvaliteten grei? er størrelsene någen lunde like de i Norge? Er litt skummelt å handle på nettet, haha! og toll kommer jo i tillegg..... men det var jo et helt vanvittig utvalg der, også så mye fint! og gratis frakt til norge, yeey!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Lurer på om noen har handlet fra yesstyle.com før? isåfall, hvor lang tid tok det fr varene kom? og er kvaliteten grei? er størrelsene någen lunde like de i Norge? Er litt skummelt å handle på nettet, haha! og toll kommer jo i tillegg..... men det var jo et helt vanvittig utvalg der, også så mye fint! og gratis frakt til norge, yeey! Jeg har ikke handlet fra denne siden, men dette minner meg litt på det enkelte selger på ebay, fra kina. Har handlett litt fra ebay og mye av klærne ligner på de som er fra denne siden, må ærlig innrømme at kvaliteten er ikke det beste :/ Også tror jeg at shippings tiden vil være fra 7- 14 dager, det varier. noen ganger kan det ta lengre tid. Jeg er ganske sikker på at du får varene dine om du bestiller, men kvaliteten vil ikke være den beste :/
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 jeg har kjøpt der fra. Varene jeg valgte er jeg fornøyd med, men jeg var veldig nøye med å sjekke bilder at det var ordentlige klær: fine sømmer, for på kjolene og naturtekstiler (bomull, ull osv) Jeg synes det er større sjanse for at klærne er fine da når det ikke er syntetiske tekstiler som fort kan se billig ut på sånne klær. Jeg er veldig fornøyd med det jeg valgte ut. Bortsett fra en kjole jeg slengte på bestillingen i siste liten som jeg var usikker på. sømmer og alt er fint, men tekstilet er litt kjipt. Mål deg nøye og sjekk størrelsen på hvert plagg - det varierer VELDIG fra plagg til plagg hvilken størrelse du må bestille. Størrelsene som er oppgitt virker veldig riktige. Men jeg tror det er mye crap der, men innimellom finner du fine plagg med alright kvalitet. Ellers tok det kanskje 3-4 uker før varene kom. Veldig greit å se hvor forsendelsen er hele veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå