Gå til innhold

Liker ikke å suge... :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en av de damene som "aldri" suger. Det kan jeg jo skjønne er dritkjipt for min kjære kjærste som de fleste gutter syns dette er ganske digg :P

Det er absolutt ikke slik at jeg syns det er ekkelt, "turn off" osv som jeg vet noen jenter syns, men jeg syns rett og slett det er dritkjedelig... En annen faktor er nok at jeg ikke er noe flink, men det blir jeg jo heller ikke hvis jeg aldri gjør det så det er en litt ond sirkel..

Har dere noen tips til meg? Jeg vil gjerne at kjærsten min skal slippe å gi avkall på dette, jeg kan jo se meg selv i samme situasjon og det hadde jo vært litt kjipt hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, liker man det ikke så liker man det ikke, og det skal respekteres.

Skrevet
Ja, liker man det ikke så liker man det ikke, og det skal respekteres.

"Liker" er kanskje litt feil ordvalg, når jeg egentlig rett og slett syns det er kjedelig. Og kjærsten respekterer det, det skal sies, dette mine tanker.. :)

Gjest Gjest_Nikoline_*
Skrevet

Enig med Kjetil S. Jeg elsker mannekroppen, men jeg kommer adri i verden til å suge en mann. Selv om pikken er deilig å ha inni seg, er den estetsik avtennende at jeg blir kvalm av bare tanken på å suge noe så stygt. No offence til de menn som leser dette. ;)

Skrevet (endret)

Hva med å prøve 69? Da får jo begge utnyttelse :)

Jeg elsket å suge min X. Kunne plutselig gå i gang med dette mens vi satt i stua å så på tv eller noe. Å gud hva han elsket det :)

Endret av Alladin
Skrevet

Bra initiativ jente! Kjæresten din respekterer selvsagt at du ikke gjør det, men det er jo fint at du har lyst til å lære å like det!

Selv elsker jeg det, er fascinert av pikken og dens funksjoner :fnise:

Men halve gleden er å se hvor godt kjæresten har det! Samtidig kam jeg glemme meg selv, og bare sørge for at han har det bra :yvonne:

Har ikke så mange tips til hvordan begynne å like det, annet enn at du får bestemme deg for å gi han en opplevelse, variere hva du gjør, og sørge for å gjøre det behagelig for deg selv også :)

Selv lærer jeg meg for tiden å deepthroate, synes det er artig å gjøre det litt utfordrende, samtidig som både jeg og han tenner på det :lur:

Skrevet
Enig med Kjetil S. Jeg elsker mannekroppen, men jeg kommer adri i verden til å suge en mann. Selv om pikken er deilig å ha inni seg, er den estetsik avtennende at jeg blir kvalm av bare tanken på å suge noe så stygt. No offence til de menn som leser dette. ;)

Nei, der er vi ulike, jeg syns nemlig ikke det er no kvalmt i det hele tatt, bare kjedelig :P

Bra initiativ jente! Kjæresten din respekterer selvsagt at du ikke gjør det, men det er jo fint at du har lyst til å lære å like det!

Selv elsker jeg det, er fascinert av pikken og dens funksjoner :fnise:

Men halve gleden er å se hvor godt kjæresten har det! Samtidig kam jeg glemme meg selv, og bare sørge for at han har det bra :yvonne:

Har ikke så mange tips til hvordan begynne å like det, annet enn at du får bestemme deg for å gi han en opplevelse, variere hva du gjør, og sørge for å gjøre det behagelig for deg selv også :)

Selv lærer jeg meg for tiden å deepthroate, synes det er artig å gjøre det litt utfordrende, samtidig som både jeg og han tenner på det :lur:

Jeg tror nok jeg må lese litt om teknikker jeg hehe.. jeg vet jeg ikke er no spesiellt flink (jeg suger :fnise: ) og det hadde vært så kult om jeg kunne overasska han med å plutselig ha litt skills! :lur:

Skrevet

Jeg kan bare misunne tidligere kjæreste til Alladin, men å skreve over en mann i 69'ern uten selv å kunne se på det som noe mer enn bare kjedelig og lite givende er jo helt håpløst.

Har man ikke sansen for ting og tang så har man det jo ikke, og så får man heller leve godt på det man faktisk har felles fremfor å påtvinge seg selv og andre ting og tang som man ikke har noen fascinasjon for.

Skrevet
Jeg kan bare misunne tidligere kjæreste til Alladin, men å skreve over en mann i 69'ern uten selv å kunne se på det som noe mer enn bare kjedelig og lite givende er jo helt håpløst.

Har man ikke sansen for ting og tang så har man det jo ikke, og så får man heller leve godt på det man faktisk har felles fremfor å påtvinge seg selv og andre ting og tang som man ikke har noen fascinasjon for.

Haha, ja det kan du bare være, for dette kan jeg :)

Hun skriver jo at hun ønsker å lære/ få tips slik at hun kan bli flikere, så da tenkte jeg at hun kanskje syntes at det ikke ble fult så kjedelig hvis hun samtidig fikk egen nytelse.

Skrevet

Det er jo helt klart at hun ville ha likt å gjøre det dersom det gav henne noe selv, men har man ikke noen egenglede så har man jo ikke det.

Du får vel bare anse deg selv som veldig heldig som faktisk har det, ikke sant??

Ingen glede er som å oppleve at man faktisk virkelig klarer å glede noen andre, spør du meg!! ;-))

Skrevet

Kjedelige Kjetil :gjeiper:

Om man føler man ikke er flink er det selvsagt ikke moro! Les ulike tråder om hvordan gutta vil ha det, så får du noen tips.

For oss funker det bra om det er litt forsiktig først, så økende intensitet. Kjæresten elsker at jeg slikker og suger forsiktig, erter han og leker en stund før jeg tar hele pikken i munnen, så dypt jeg kommer. Jeg tenner på at han tar tak i håret mitt, presser meg ned og tar styringen :rødme: Masse spytt, lepper, tunge og hender, så kommer du langt! :jepp:

Du kan jo få han til å si hvordan han vil ha det underveis, han kommer uansett til å være overlykkelig for at du vil!

Skrevet

Grunnen til at det jeg syns det er kjedelig er vel nettopp fordi jeg hittil ikke har gjort det nok til å få noe ut av det - nemlig å se hvor glad gutten blir.

Vi får se hvordan det går ;)

Skrevet
Nei, der er vi ulike, jeg syns nemlig ikke det er no kvalmt i det hele tatt, bare kjedelig :P

Jeg tror nok jeg må lese litt om teknikker jeg hehe.. jeg vet jeg ikke er no spesiellt flink (jeg suger :fnise: ) og det hadde vært så kult om jeg kunne overasska han med å plutselig ha litt skills! :lur:

Takk for at du startet enda en tråd om det å suge pikk!! :filer: Det finnes tusenvis av tråder om dette. Bruk søkefunksjonen.

Skrevet

Kjedelige Kjetil da du!! ;-))

Tydelig at du ikke er en av de som virkelig vet hvem jeg er, ja!!

;-))))

Skrevet

Jeg hører hva du sier, men har problemer med å forstå ;)

Jeg ELSKER å suge, men det har faktisk vært en tid jeg ikke gjorde det. Det var også den tiden jeg ikke hadde spesielt talent på området. Husker at jeg på en måte bare knep leppene rundt tennene (for hadde lest at man måtte være forsiktig med å ikke skrape opp med tenner etc) og så tørrjukket jeg opp og ned. Dødskjedelig.

Plutselig en dag gikk det opp for meg hvordan jeg VIRKELIG skal gjøre det. Ikke at jeg skal være snørrhoven på noen som helst måte, men jeg merker jo at jeg har litt mer peil nå enn hva jeg hadde den gang. Deepthroat er også ganske "festlig", og er en teknikk jeg har klart å få bra til etterhvert. Gjør også at jeg kan svelge hele satsen uten å kjenne noen sædsmak, for de som måtte være redd for dét.

Som en annen her sa; masse spytt. Bruk tunge, hender - hva det måtte være. Sug på den som om den er en kjærlighet på pinne, og som om det er ditt aller siste måltid :gjeiper:

Skrevet

At det kan være noe dritt når han ikke har vasket seg, og det smaker gamle reker, eler at han tvinge hodet ditt ned til du holder på å kaste opp kan nå alle forstå. Da vil ingen like å kjenne at noen andre har det godt.

Alle menn forstår ikke dette.

Skrevet

Hekkan, synn jeg ikke har en mann her nå. Savner min X mer og mer kjenner jeg :(

Skrevet
Hekkan, synn jeg ikke har en mann her nå. Savner min X mer og mer kjenner jeg :(

Min mann er utenlands. Noe å sutte på hadde ikke gjort noe akkurat nå, nei :)

Skrevet

Og min (forhenværende) kjære er død.

Skrevet
Og min (forhenværende) kjære er død.

Unnskyld at jeg nesten ler, men hvordan denne tråden klarer å dreie over fra pikksuging til dypt savn i løpet av kort tid er egentlig ganske underfundig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...