Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #22 Skrevet 23. februar 2010 Okei, jeg er en jente på 24 som alltid har vert singel! Ingen forstår dette, de sier jeg er en veldig søt jente og at det bare er tilfeldigheter! Men når man er så gammel må det vel vere mer enn uflaks? Selv ser jeg ikke hva som er galt med meg! Selvfølgelig har jeg feil, men alle har vel det? Hjelp! Hva gjør man i slike tilfeller? P.S: Jeg går mye ut, har mange venner, ikke stygg. Likevel skjer det liksom ikke noe! Alltid noe som går galt! Vet ikke om det er noen trøst, men jeg er 29 år og har aldri vært sammen med noen heller, så jeg hadde vært overlykkelig om jeg kunne blitt 24 igjen ;-) Jeg tror du bare ikke har møtt "den rette" enda, så det kan hende drømmemannen er rett rundt hjørnet. Jeg har et par venninner som er i samme situasjon som meg, men ellers er alle jeg kjenner sammen med noen, så jeg føler meg ofte litt ensom. Men jeg har mye å gjøre på, bare dumt jeg er så sjenert og kanskje har litt dårlig selvtillit... Da hjelper det ikke hvor pen og bra jeg er, egentlig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå