Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Okei, jeg er en jente på 24 som alltid har vert singel! Ingen forstår dette, de sier jeg er en veldig søt jente og at det bare er tilfeldigheter! Men når man er så gammel må det vel vere mer enn uflaks? Selv ser jeg ikke hva som er galt med meg! Selvfølgelig har jeg feil, men alle har vel det? Hjelp! Hva gjør man i slike tilfeller? P.S: Jeg går mye ut, har mange venner, ikke stygg. Likevel skjer det liksom ikke noe! Alltid noe som går galt!
Kjetil S. Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Hadde jeg vært mye yngre i dag så hadde dette aldri vært noe tema for deg..!! ;-))
Alladin Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Hadde jeg vært mye yngre i dag så hadde dette aldri vært noe tema for deg..!! ;-)) haha, stå på Kjetil S. du gir deg aldri.
Kjetil S. Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 haha, stå på Kjetil S. du gir deg aldri. Lille venn - Du er så absolutt ikke den første som har sagt akkurat det der, nei!! ;-))
Caramello Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Hva med å melde deg inn i ett nettsamfunn, feks. nettby, justdate, match eller lignende? Der kan du lett komme i kontakt med gutter. Kanskje du kan møte/ date noen av disse? Vet om mange som har blitt kjent med sin kjære på nettsider
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Men når man er så gammel må det vel vere mer enn uflaks? Du får alle som er eldre enn det til å høres ut som utgamle folk. Det er da masse folk som er single når de er eldre enn 24 også. Hadde du sagt at du var single og "alltid" vært det i en alder av 36 år så. Men 24? Ingen alder. :-p
Gjest Elijah Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Ta det med ro og slapp helt av:) Nettdating som nevnt ovenfor kan jo være en mulighet om du vil diversifisere mulighetene litt. Når du går ut så må du bare passe på å gjøre det så lett så mulig for menn å ta kontakt med deg. Står du ved baren som en isdronning? Eller står du midt i venneflokken din slik at det kun er de modigste som greier å oppnå kontakt? Om du ikke allerede gjør det, så prøv å være så sprudlende og blid som mulig. Send ut en positiv energi som signaliserer at det er ok å ta kontakt med deg. Prøv å skille lag med venninneflokken nå og da slik at du er lettere tilgjengelig. Det kan være nok å stå litt på utsiden av flokken nå og da. Ser du en gutt du liker? Prøv å gi ham et tydelig smil. Et klossete lite vink også om du tør. Hva tror du? Alternativt kan du jo begynne å ta kontakt selv. Hvorfor ikke? La oss høre hvordan det går! Elijah
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Takk for svar! Jeg får vel bare ikke gi opp! Gå mye ut, smile, treffe nye mennesker! Håper sånn å bli forelsket en vakker dag, og at det er gjensidig! Ingenting er vel bedre enn det!
Gjest brutal_mann Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Du har nok alt for høye krav o gavviser alle potensielle beilere.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Potensielle beilere, som i 50 år gamle griser som overrumpler deg med våte tungekyss ut av det blå enda du ikke kjenner dem eller? Jeg kan godt forstå at folk i 20-årsalderen avviser sånt.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 og når det gjelder det å ha for høye krav. Hva vet du om det? Det finnes flust av sjenerte piker der ute, som aldri blir sjekket opp. DVS; de har ingen mulighet til å avvise potensielle beilere, hvis man ser bortifra det at sjenanse i seg selv kan være ganske avvisende.
Gjest J Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Du har nok alt for høye krav o gavviser alle potensielle beilere. Ja, dette er jo ditt standardsvar til sånne problemstillinger. Som om alle jenter stadig vekk blir kontaktet av masse beilere som de er nødt til å avvise. Tror det er noe i det at ens egen sjenerthet forhindrer at andre tar kontakt. Fordi det kan være vanskeligere å se om en sjenert jente virker interessert, hun tør kanskje ikke smile eller holde blikkontakt, og dermed får ikke gutten den bekreftelsen han trenger for å tørre å ta kontakt. Og det kan være vanskeligere å få igang en samtale med en sjenert person i starten. Og da kan jenta være både veldig pen, snill og interessant - og likevel være singel i lang tid. Det blir litt for enkelt å alltid konkludere med at er man singel lenge så har man for høye krav.
Gjest KineJK Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Ja, dette er jo ditt standardsvar til sånne problemstillinger. Som om alle jenter stadig vekk blir kontaktet av masse beilere som de er nødt til å avvise. Tror det er noe i det at ens egen sjenerthet forhindrer at andre tar kontakt. Fordi det kan være vanskeligere å se om en sjenert jente virker interessert, hun tør kanskje ikke smile eller holde blikkontakt, og dermed får ikke gutten den bekreftelsen han trenger for å tørre å ta kontakt. Og det kan være vanskeligere å få igang en samtale med en sjenert person i starten. Og da kan jenta være både veldig pen, snill og interessant - og likevel være singel i lang tid. Det blir litt for enkelt å alltid konkludere med at er man singel lenge så har man for høye krav. Godt svar. Til ts: Du er 24 år gammel og har livet foran deg. Det er ikke så uvanlig å være enslig i din alder. Når du minst venter det, er han der...
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Tusen takk for gode svar! Jeg håper virkelig det.... er så redd for alltid å være alene! Også savner jeg noen, alle andre ser ut til å ha noen! Er vel bare å fortsette å lete! Ikke miste håper, selv om det ikke er så lett! Problemet er at jeg ikke skjønner hva jeg gjør feil og prøver alltid å analysere meg selv for å se om det er ting som kan endres på. Men som sagt, ingen er perfekte og andre folk ser ut til å finne noen likevel... det som er så frustrerende! :S
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har heller ingen,aldri hatt en skikkelig kjæreste heller. Jeg er 27. Det ødelegger nok litt at jeg er så kresen. Men synes det er på tide å finne en snart,jeg blir så ulykkelig når jeg ser alle lykkelige par og familier:( Så får vel bare krysse fingrene og håpe jeg finner prinsen en dag. Og lykke til for deg
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #18 Skrevet 15. februar 2010 Søk på et playette forum. Der har de mye bra råd.
Kanonbøffel Skrevet 15. februar 2010 #19 Skrevet 15. februar 2010 Hei, jeg er en mann på 24 som heller aldri har hatt kjæreste. Jeg begynner å bli litt utålmodig siden jeg er ute etter et seriøst forhold. Mitt problem er at jeg er litt beskjeden og dårlig på å lese kroppsspråk og slikt, noe som ødelegger mange førsteinntrykk. Jeg har lært meg å bli mer glad (smile og positiv holdning), skjønt jeg kan bli bedre. Det har utrolig mye å si. Men jeg innrømmer at det er fryktelig skummelt å be hyggelige damer på kaffidate, mest på grunn av frykten for avslag og tape ansikt. Jeg lever fortsatt i håpet om å finne drømmeprinsessen
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Hei, jeg er en mann på 24 som heller aldri har hatt kjæreste. Jeg begynner å bli litt utålmodig siden jeg er ute etter et seriøst forhold. Mitt problem er at jeg er litt beskjeden og dårlig på å lese kroppsspråk og slikt, noe som ødelegger mange førsteinntrykk. Jeg har lært meg å bli mer glad (smile og positiv holdning), skjønt jeg kan bli bedre. Det har utrolig mye å si. Men jeg innrømmer at det er fryktelig skummelt å be hyggelige damer på kaffidate, mest på grunn av frykten for avslag og tape ansikt. Jeg lever fortsatt i håpet om å finne drømmeprinsessen Jeg har vært singel i snart 6 år og er i akkurat samme situasjon. Jeg er veldig sjenert og har vanskelig for å komme i kontakt med folk. Men jeg har vel fortsatt håp jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå