Gå til innhold

GI MEG DAGSREVYEN TILBAKE!


Gjest Argh

Anbefalte innlegg

Hvis du leser t.s. så står det blant annet også om at det får være grenser for hvor mye OL vi skal bli prakket på på tv. Dette var noe av det jeg kommenterte ift. i mitt innlegg. Om du ikke skjønner det, så gjør du ikke det.

Jeg regner uansett med at du er voksen nok til å skjønne at de som ikke er spesielt opptatt av OL også har krav på at andre programmer sendes på tv selv når det er OL. Og med tv tenker jeg på nrk1 som er vår hovedkanal.

tror ikke man har så mye krav på noen ting jeg. men det er du voksen nok til å forstå. hvis man ikke liker ol får man se på andre kanaler,. har man ikke andre kanaler er ikke det vårt problem.man kan ikke tilfredstille alle seere. de fleste overlever 2 uker

og tråstarter klager over ett ikke eksisterende problem. nemmelig det er faktisk dagsrevyen hver dag

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke man har så mye krav på noen ting jeg. men det er du voksen nok til å forstå. hvis man ikke liker ol får man se på andre kanaler,. har man ikke andre kanaler er ikke det vårt problem.man kan ikke tilfredstille alle seere. de fleste overlever 2 uker

og tråstarter klager over ett ikke eksisterende problem. nemmelig det er faktisk dagsrevyen hver dag

Trådstarter skriver faktisk om flere ting enn overskriften ;)

Joda, jeg mener absolutt man har krav på å få se på noe annet enn OL 24 timer i døgnet på vår riksdekkende kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
AAAAAA OL OL OL fra kl 06 - pokker meg midnatt. Det eneste jeg ville se på er nyhetene, stakkarslige 45 min!! NEI, presterer med ¨sende hopping?! Takke meg til tv2 herretter, får slutte tidligere på jobb. Men ærlig talt! det får vel være grenser for hvor mye OL man skal bli prakket på????? Send det på nrk2 eller noe såå kan de som faktisk er interesserte se på! Måtte få dette ut av systemet bare_:)

Jeg er like rasende som deg! Det er så frekt av NRK at jeg ikke har ord for det, og dette er jo på toppen av alt tvangskanaler som du ikke kan si opp: Lisenskravet kommer!

Til midnatt, og nei, de driver da på senere enn det.

Dessuten sender de det på NRK2 også: Det går jo flere øvelser parallelt og da sender de de forskjellige øvelsene på NRK1 og NRK2!

Nyhetene på 45 minutter! Ha! 15 av disse minuttene er sport bestandig. Særlig fint er det på søndager: sport sendt hele dagen, så Dagsrevyen med sport de siste 15 minuttene før man da går rett over til Sportsrevyen! At det går an!

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Du mener helt seriøst at det er greit at nrk ikke sender skikkelige nyhetssendinger på et par uker fordi det er så "gøy" med OL?

Hvis svaret er ja - er det da greit at det etter at OL er over sendes krim to uker i strekk uten nyheter eller andre programmer? For det vil nemlig jeg ha ;)

Helt enig! Krim 450 timer (som er OL-sendingene på NRK-kanalene) i to uker etter OL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jepp. Og deretter to uker med matprogrammer dag og natt. Synes jeg hadde hørt TV-sportsgærningene da.

Det er jo vi som finansierer NRK, så (skråblikk dette nå!) jeg kommer til å trekke 14 dager fra lisensen neste gang. ;)

jeg kommer til å trekke 14 dager fra lisensen neste gang. ;)

Det har jeg også sagt jeg skal gjøre, men kommer vel ikke langt med det. Alle som er uenige i dette hånet mot andre seere enn sportsidiotene, burde sende klage til NRK med krav om fradrag for 14 dager i lisensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAA OL OL OL fra kl 06 - pokker meg midnatt. Det eneste jeg ville se på er nyhetene, stakkarslige 45 min!! NEI, presterer med ¨sende hopping?! Takke meg til tv2 herretter, får slutte tidligere på jobb. Men ærlig talt! det får vel være grenser for hvor mye OL man skal bli prakket på????? Send det på nrk2 eller noe såå kan de som faktisk er interesserte se på! Måtte få dette ut av systemet bare_:)

Deilig for en gangs skyld å kunne sette på TV uten å se en eller annen amerikansk serie, kjediser som lager mat eller noen som rydder for noen andre.

Deilig med sport og muligheten nå for å se sport som normalt ikke kommer på tv. Aking, skeleton etc sendes alt for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig for en gangs skyld å kunne sette på TV uten å se en eller annen amerikansk serie, kjediser som lager mat eller noen som rydder for noen andre.

Deilig med sport og muligheten nå for å se sport som normalt ikke kommer på tv. Aking, skeleton etc sendes alt for lite.

deilig å ENDELIG slippe reprise nr 40 av samme dritt serie...

men dere som kalger fikk dere ikke med dere elefant programmet i går kveld?? eller er det ikke bra nok?

jeg kommer til å trekke 14 dager fra lisensen neste gang. ;)

Det har jeg også sagt jeg skal gjøre, men kommer vel ikke langt med det. Alle som er uenige i dette hånet mot andre seere enn sportsidiotene, burde sende klage til NRK med krav om fradrag for 14 dager i lisensen.

skal kreve tilbake penger for de 349 dagene jeg ikke ser på nrk(ol + julaften)

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
AAAAAA OL OL OL fra kl 06 - pokker meg midnatt. Det eneste jeg ville se på er nyhetene, stakkarslige 45 min!! NEI, presterer med ¨sende hopping?! Takke meg til tv2 herretter, får slutte tidligere på jobb. Men ærlig talt! det får vel være grenser for hvor mye OL man skal bli prakket på????? Send det på nrk2 eller noe såå kan de som faktisk er interesserte se på! Måtte få dette ut av systemet bare_:)

Men i går (15.2.) fikk du jo litt Dagsrevy tilbake: Den varte i

2 1/2 minutt og da uten sportsinnslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
tror ikke man har så mye krav på noen ting jeg. men det er du voksen nok til å forstå. hvis man ikke liker ol får man se på andre kanaler,. har man ikke andre kanaler er ikke det vårt problem.man kan ikke tilfredstille alle seere. de fleste overlever 2 uker

og tråstarter klager over ett ikke eksisterende problem. nemmelig det er faktisk dagsrevyen hver dag

og tråstarter klager over ett ikke eksisterende problem. nemmelig det er faktisk dagsrevyen hver dag

Ja, bevares i går, 15.2., varte Dagsrevyen fra klokken 19.00 til klokken 19.02 + et halvt minutt. Så var det over til OL igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan dere jo lese litt om seertallene til NRK så langt i OL. :)

Det må være manipulerte tall. Så mange nordmenn kan umulig se på en teit boks med sport på, det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordømte sportsdritt! Brenn i hel****e

At det går AN å herse slik med befolkningen.

Jeg fatter ikke,hvorfor kan de ikke lage EN kanal som kun har sport slik at jeg kan slette den ene kanalen fra min liste?

Hvorfor må vi andre lide for den forbaskete skiten som er totalt uinteressant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...