Gjest Argh Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 AAAAAA OL OL OL fra kl 06 - pokker meg midnatt. Det eneste jeg ville se på er nyhetene, stakkarslige 45 min!! NEI, presterer med ¨sende hopping?! Takke meg til tv2 herretter, får slutte tidligere på jobb. Men ærlig talt! det får vel være grenser for hvor mye OL man skal bli prakket på????? Send det på nrk2 eller noe såå kan de som faktisk er interesserte se på! Måtte få dette ut av systemet bare_
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Og jeg er veldig glad for alle sendingene fra OL ! Det er da mer enn nok kanaler som sender nyheter for de som ikke liker OL........
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Du kan se OL gratis på NRK sine sider, så jeg er enig med deg ts. De burde pinadø vise dagsrevyen og ikke gå over til 100% OL.
hjertesukka Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Er så enig, så enig. Skrudde nettopp på radioen, og så var det jaggu meg OL der også!
zuperduper Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Og jeg er veldig glad for alle sendingene fra OL ! Det er da mer enn nok kanaler som sender nyheter for de som ikke liker OL........ Du mener helt seriøst at det er greit at nrk ikke sender skikkelige nyhetssendinger på et par uker fordi det er så "gøy" med OL? Hvis svaret er ja - er det da greit at det etter at OL er over sendes krim to uker i strekk uten nyheter eller andre programmer? For det vil nemlig jeg ha
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er sportsinteressert og liker godt å se på OL, men jeg synes nesten det går over alle støvelskaft nå. Men det er kanskje ikke så mange flere timer sending nå enn tidligere, bare at det meste foregår på kveldstid her hos oss, så da blir det mer merkbart for de som ikke liker å se på OL.
Fluffe Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 herre gud...to uker hvert andre år klarer du uten blod og tragedier på tven....evt slå på tv2 osv
hjertesukka Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Jeg vil gjerne ha to hele uker med fortløpende hage- og oppussingsprogrammer etter OL.
Gjest ts Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 hehe avhengig av dagsrevyen! Jeg kan ikke skru på radio for jeg hører dårlig hva som blir sagt der. Tv2 er elendig på teksting av nyhetene så nrk har hittil vært det eneste alternativet for å kunne følge med på "omverden", i tilegg til det lille jeg finner på nettet. Kanskje litt for avhengig, men hvordan ellers skal jeg holde meg oppdatert når naboen har begynt å knabbe avisa i tillegg! Får bite det i meg og håpe på at andre oppdaterer meg og sier ifra om jeg har gått glipp av noe vesentlig.... Men stemmer for dem med krim i 2 uker i strekk, med dagsrevyen innimellom fopr at man hjernen skal få litt virkelighetskontakt innimellom:P
-Carrie Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Jeg synes det er GENIALT at nrk sender så mye OL som de gjør!! Det finnes nok av andre kanaler man kan se f.eks nyhetene på.
Gjest ts Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 carrie- jo, men om du leser litt nøyere er det faktisk det eneste mediet som tekster det meste av nyhetene. Greit med så mye Ol sendinger for de som er interessert, men hvorfor ikke legge det til nrk2 eller nrk3? eller flytte dagsrevyen til nrk2 eller nrk3???
Cata Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Nå er jeg ikke spesielt fan av Dagsrevyen (det finnes jo aviser ) men er prinsipielt enig med deg. Hvorfor la en så til de grader fast post skyves ut av OL? Er i grunnen enig i at OL sendingene burde gått på en kanal for spesielt interesserte så kunne man heller fått sammendrag og korte oppdateringer på de vanlige kanalene.
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Viser de virkelig ikke nyheter noe sted på nrk i disse dager? Jeg vet de jobber ræva av seg på nrk for å tekste alle direkteprogrammene som er under OL for å tilrettelegge, men det er jo helt latterlig hvis de kutter nyhetene som vel er et av de viktigste programmen å få med seg.
-Carrie Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 carrie- jo, men om du leser litt nøyere er det faktisk det eneste mediet som tekster det meste av nyhetene. Greit med så mye Ol sendinger for de som er interessert, men hvorfor ikke legge det til nrk2 eller nrk3? eller flytte dagsrevyen til nrk2 eller nrk3??? Er det ikke tekstet på tv2 og? Dessuten hvis man absoulutt vil ha det tekstet, så må det være mye bedre å kjøpe seg en avis, den er jo mye fyldigere enn en nyhetssending.
-Carrie Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 Viser de virkelig ikke nyheter noe sted på nrk i disse dager? Jeg vet de jobber ræva av seg på nrk for å tekste alle direkteprogrammene som er under OL for å tilrettelegge, men det er jo helt latterlig hvis de kutter nyhetene som vel er et av de viktigste programmen å få med seg. Joda, de viser nyheter. I kveld er det søndagsrevyen fra 19-19:40 også er det kveldsnytt fra 23:30-23:45.
Ella_Grey Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Jeg vil også ha dagsrevyen. En ussel halvtime med nyheter burde de kunne fått skviset inn i det OL-maratonet de har. Og hvis vi skal få velge kompensasjon så vil jeg gjerne at de skal vie to uker til en kombinasjon av mat- og kriminalserier.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Jeg synes det generelt sett er altfor mye sport i TV: det er egne sportssendinger hver dag, nyhetene har klipp av sport ("og nå over til Sporten"), og i tillegg sendes OL, VM, NM, EM osv. konstant døgnet rundt. Andre programmer må utsettes eller vike. Jeg forstår virkelig ikke hvordan de som bestemmer programvalget og sendetidene vurderer. Jeg tviler sterkt på at så veldig mange nordmenn sitter og ser på disse sendingene. TV-kanalene burde gjøre undersøkelser på hvor mange som faktiske følger alle disse sportssendingene, og justere sine programvalg etter å ha sett de labre seeroppslutningene. Hvorfor er Sporten hellig i Norge?
Gjest Emera Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 Jeg vil gjerne ha to hele uker med fortløpende hage- og oppussingsprogrammer etter OL. Jepp. Og deretter to uker med matprogrammer dag og natt. Synes jeg hadde hørt TV-sportsgærningene da. Det er jo vi som finansierer NRK, så (skråblikk dette nå!) jeg kommer til å trekke 14 dager fra lisensen neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #20 Skrevet 14. februar 2010 Er det ikke tekstet på tv2 og? Dessuten hvis man absoulutt vil ha det tekstet, så må det være mye bedre å kjøpe seg en avis, den er jo mye fyldigere enn en nyhetssending." Jo men tekstingen på tv2 er så som så, det er ikke statlig så de er ikke så nøye på det. Veldig fornøyd med at de tekster så mye som mulig for Ol, men det er jeg ikke interessert i. For de som er interessert er det jo utrolig flott! Vet kompiser og venner som hører dårlig sitter klisteret til tvskjermen nå. Avis abbonerer jeg på, men det er en nabo i blokka som knabber den og jeg vet ikke hvem av de. Avisa sier de leverer..sukk... Uansett kan ikke avisen erstatte repotasjer mener nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå