Caramello Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Hei! Har den siste uken vært mye plaget med hodepine, svimmelhet og kvalme.. Det er ikke like intenst hele tiden, men kommer og går... Noen andre som har hatt det på samme måte? Evt. vet om noe som hjelper? Begynner å bli leei!
Gjest Kari Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har det samme problemet.. Det er utrulig irriterenes! har du funnet ut noe som hjelper? driver å googler nå, men vanskelig å finne svar på nett.. :/
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Samme her. Begynner å lure på om kvalmen iallefall skyldes ppillen. Det andre vet jeg ikke hvorfor jeg får. Vet bare at der er utrolig kjipt at man får alle de tre på en gang. Var utrolig kvalm i går og hadde hodepine, heldigvis har kvalmen gitt seg i dag,men jeg er fortsatt svimmel. Lurer på om det kan ha noe med kosthold å gjøre? Hvordan spiser dere? Jeg spiser ikke så mye som jeg burde tror jeg. Er 166 høy og veier 53kg bare, er ganske spinkel m.a.o.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Har hatt dette den siste uken jeg også. Er det noe som går, eller?
Carpaccio Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Det er noe som går. "Alle" plages med dette nå! Jeg er endelig ferdig, etter fire uker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå