Gå til innhold

"overraskelsen" på SATS


Gjest trener 2 g pr uke

Anbefalte innlegg

Gjest trener 2 g pr uke

SATS har en kampanje nå, tren 2 g pr uke i 8 uker og få en overraskelse. Noen som har trent i 8 uker og vet hva overraskelsen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser for meg at det er en bag/sekk, håndkle eller lignende :P Burde vel egentlig meldt meg på siden jeg har trent på sats i snart tre år, tre ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg håper det bare er noe ræl, for jeg har faktisk trent to ganger i uken, men jeg glemmer å få stemplet kortet mitt hver gang! :sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener som regel 4 eller 5 ganger i uken, men har ikke fått surret meg til å anskaffe meg et slikt kort enda...Men siste oppstartsdato er 28. februar, så det er jo ikke for sent enda hvis gaven er bra!

Før har det vært håndle, drikkeflaske og paraply i allefall, så blir vel noe i den duren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jul var det drikkeflaske.

Noen som vet om det må være 8 uker på rad?

Har 4 uker på rad, men var så syk en uke hvor jeg ikke fikk trent. Kan jo selvsagt begynne på nytt kort, men fortsetter jo gjerne på kortet jeg allerede har hvis det er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor på samme tid var det en pakke med håndklær, ett stort og ett lite. Jeg glemte ofte å få stemplet kortet, men de så ikke på forrige stempling i det hele tatt, så det gikk greit om det ikke var helt sammenhengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det gjør noe om du har vært syk en uke midt i periode, de skriver jo ikke på ukenummer.... og om du trener 3 eller 4 ganger pr uke så stempler de jo bare videre på kortet .....

Elsker både flasken og håndklærne som har vært premier tidligere.

Kanskje vi får retro-bagen? den ønsker jeg meg ivhertfall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...