Gå til innhold

Mareritt om bryllupet


3Aug2002

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte mareritt om bryllupet. Jeg drømmer at det plutselig er den store dagen, og så er ingen til klart. Kjolen styrer jeg veldig med. Kommer til kirken og ser på kjolen.......så er den svart...hjelp.

Flere som har fæle drømmer om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt aa hore at det er flere som har det som meg. Jeg skal gifte meg 15 juni og har hatt mareritt hvertfall de siste 2-3 maanedene. Tror egentlig jeg har dromt om alt som kan gaa galt i bryllupet fra at kun 4 gjester kommer til at jeg gifter meg i olabukse fordi kjolen er blitt borte. Kanskje det er normalt da???? Noen som har noen gode ideer for hvordan en kan bli kvitt marerittene, det er ganske slitsomt....

Maa legge til at paa dagtid er jeg ikke saerlig nervos med tanke paa bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen! Har hatt mange rare drømmer om at jeg har kommet for sent til vielsen. At jeg har glemt å være hos frisøren. At maten ikke var klar. At kirka ikke var gjort i stand. Huff, det er ikke noe gøy, men på den store dagen håper jeg alt går knirkefritt for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mareritt om å gå opp kirkegulvet.

jeg går og går og går, men kommer ikke fram. Bare ser masse ukjentefolk som står å nikker å smiler.

BRYLLUPS NERVER????? ER NOK DET, JA!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så absolutt igjen i dette ja! Godt å høre at det ikke bare er meg! Det er nok helt normalt! icon_smile.gif

_________________

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-04-28 20:11 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har drømt om bryllupet har jeg drømt at kjolen min er blå! Av og til er den mørkeblå og andre ganger er den lyseblå... Jeg skulle gjerne snakket med en drømmetyder! Dette er rart!

Sara icon_confused.gificon_eek.gificon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå

Fargen blå symboliserer sannhet, ro, følelser, søvn, lojalitet, renhet, beskyttelse, håp, rettferdighet, intellekt, sjeleliv, kjærlighet, sannhet, snillhet og fred.

Om du er interressert i drømmetyding så syns jeg denne siden er ganske god...(men man skal selvsagt være forsiktig med å ta slike fasitsvar for bokstavelig. Det er nok lurt å bruke din egen intuisjon også...)

http://www.droemmetydning.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde det akuratt likedann før vi giftet oss - drømte at jeg hadde glemt kjole, sko å gå til frisør osv osv. Uansett vi hadde den flotteste dagen noensinne og vi svever ennå.

Klemz12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

drømte akkurat slik i natt!!!det er helt forferdelig!vi stresset noe helt forferdelig, vi visste ikke hvor noen ting var, lite som var ferdig, og alt var bare kaos!!!pappa stod med en kurv med epler!??aner ikke noe av dette, men jeg vet at jeg er veldig redd for at noe skal gå galt, og jeg liker å ha ting klart lang tid i forveien. tror slike drømmer forteller oss hva vi er redd skal skje, underbevisstheten vår jobber på spreng, også i søvne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* Kjenner meg igjen her ja! Og det er det nok VELDIG mange angre som gjør også icon_lol.gif Men det blir mindre og mindre mareritt med meg... det kommer som oftes når jeg går å tenker for mye på bryllupet!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oxo....drømmer helt syke drømmer om kjoler og mat og at jeg ikke husker at det er bryllupsdagen min osv....

Er utslitt om morgenen når jeg våkner icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...