Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Bruker NuvaRing og glemte å sette inn en ny etter 1 ukes opphold. Skulle egentlig sette inn ny torsdag, men husket det ikke før fredag morgen.. Hvor risky er dette? Bør jeg ta en pille for å være sikker? Finner ingenting i pakningsvedlegget heller.. Og er det vanlig å bli dårlig av angrepillen?
Riskrem Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg tror i alle fall at du bør bruke kondom de kommende syv dagene, selv om du satte inn ringen i går. Hvorvidt du trenger å ta en angrepille hadde jeg ringt apoteket for å spørre om. De kan svare på sånt. Og ja, man kan bli litt dårlig av angrepillen. Det står bivirkninger i pakningsvedlegget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå