Gå til innhold

Angrepille? (haster!)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker NuvaRing og glemte å sette inn en ny etter 1 ukes opphold. Skulle egentlig sette inn ny torsdag, men husket det ikke før fredag morgen..

Hvor risky er dette? Bør jeg ta en pille for å være sikker?

Finner ingenting i pakningsvedlegget heller..

Og er det vanlig å bli dårlig av angrepillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror i alle fall at du bør bruke kondom de kommende syv dagene, selv om du satte inn ringen i går. Hvorvidt du trenger å ta en angrepille hadde jeg ringt apoteket for å spørre om. De kan svare på sånt.

Og ja, man kan bli litt dårlig av angrepillen. Det står bivirkninger i pakningsvedlegget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...