Gå til innhold

Englebarn på veg


Englebarn

Anbefalte innlegg

To positive testar i går og så var det i gang. Mange tankar som svirrer rundt i hodet gitt. På jobb vart det gjort lite for tankane var ein heilt anna plass..

Det var ikkje heilt planlagt at det skulle skje no, men glede er der alikavel. Skulle ha ein siste utskeiing ved å feire påske på Hemsedal, men for meg blir ikkje det akituelt. Samboer seier han heller ikkje skal reise da, men eg tenke han fortjener ein siste utskeiing.

I forhold til jobben var det eit dårleg tidspunkt. Nett fått fast jobb der eg har vert vikar over eit år. Byrja som fat i januar. Tenker kva sjefen vil sei. Men eg kan vel ikkje bli sagt opp fordi eg er gravid????

Ellers akkurat no veit eg ikkje kor lengt eg er på veg. Har ikkje hatt mensen sidan romjula, men tok negativ test 25 januar. Så akkurat der er eg noko forvirra. Har kjøpt clear blue test der det står kor mange veker ein er på veg, men har ikkje fått den enda. Nokon som har erfaringa med den? Er den nokolunde korrekt??

Ellers kan eg fortelle at eg sjølv er 23 år(24 i mars) medan min sambuer blir 30 i år. har vert saman i ca 5 år og budd saman sidan eg var ferdig på skulen sommar 2008

Får bli betre kjend etter kvart

:velkommen:

til mi graviditetsdagbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med spiren :) Og velkommen hit i graviditetsdagbøkene :)

Blir spennende å følge med på svangerskapet ditt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Blir ei spannades tid framover! Spent på å sjå korleis kroppen reagerer :) Kva symtom ein får, foreløbig har eg berre ømme bryst.

Er inne å lese dagboka di no :) arig å lese korleis andre opplev svangerskapet sitt. Så må følge med:) Kjekt å kunne dele erfaringar med andre i same situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tideleg opp i dag. Mannen skal sta å kjøyre ski medan eg skal finne senga at når han reiser. Tek med meg ei god bok å slapper av.

Har i eit års tid slete med at eg heile tida må på do, og oppe to tre gangar om natta. No er det heilt ekstremt føler eg vaknar heile tida og må opp å gå på do. Håper det avtar etterkvart. Slitsomt.

Har lest at hyppig dobesøk er vanleg i byrjinga og i slutten av eit svangerskap. Nokon som har erfaringer om når det avtar når ein er i starten av eit svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin kor trøtt eg er. Føles ut som eg har sprunge maraton gitt. Lest om at ein blir fort trøtt, men trudde ikkje det skulle komme så tideleg...

Blir tideleg kveld i kveld kjenner eg. I mårga er det arbeidsdag att.

Gler meg allereie til neste helg. meir avslapping :)

kva symtom kom først med dykk andre gravide her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første treningsøkt etter at eg fann ut at eg var gravid unnagjort.. E deiligt å trene, men merkar ein blir litt meir skeptisk til kva øvelser ein kan ta og kva ein bør halde seg unna. Lese masse på nettet om det.

I dag fortalde eg på jobben til dei to eg har mest kontakt med om at eg var gravidd, dei vart nesten meir glad eg meg :) Dei syns det er så kjekt med babyer på kontoret. No skal det seiast at det nett er kome to babyar og herremin kor skjønne dei er. kjenner eg gleder meg no:) kome litt over sjokket. Så no gjenstår berre å finne ut kor langt eg er på veg så er alt bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Englebarn!

Gratulerer som gravid, og takk for hilsen i boka mi :)

Jeg ble kvalm og fikk oppkast allerede ved Eggløsning, så jeg er kanskje ikke den vanlige....kvalme kommer rundt uke 6 hos de fleste.....jeg har hatt så ekstrem kvalme at jeg har måttet bruke postafen fast hver morgen for å ikke brekke meg hele dagen.

angående jobben...du er ikke den eneste....jeg hadde søkt og fått ny jobb....og fant ut litt etterpå at jeg var gravid....min nye jobb vet enda ikke at jeg er gravid...tror jeg sier det slutten av denna uken her...gruer meg masse siden jeg må si jeg var gravid FØR jeg begynnte...men det er jo aldri riktig tid å få barn vel ....

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for helsing:)

Godt å vete at fleire er i same situasjon...

Eg ventar med å fortelle noko til eg har vert med legen. Må nesten vete kor langt på veg eg er. Tok ein Clear blue digital og der sto det tre pluss.. Så er nok over ein månad på veg... Surrealistisk.

Ellers har eg lite symtom enda... Er masse på do om natta å merkar det tek på.., Er trøtt på dagen.. Men viss eg slepp unna med det er eg glad. Håper eg slepp kvalmen og spying.. Verste som finst.

Fortalde det til mi stesøster\bestevenninne i dag:) ho Blei for å sei det mildt sjokkka. Har dreve å masa heile veka om at vi må ut i helga når ho kjem heim. men det er jo ikkje akktuelt:) Så på laurdag skal me ta oss ein skikkeleg prat medan samboer er å hogge ved til neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...