Gå til innhold

Vinter OL


Gjest Nattergalen

Anbefalte innlegg

Gjest Nattergalen

Er det flere der ute i natten som venter på åpningsseremonien som begynner om en knapp halvtime?

Skal nok følge med på nettene på OL, flere som har den muligheten? Ev. bare se på reprisene på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Absolutt ikke! Blir skikkelig irritert over at OL er over alt. OL-morgen, OL-kveld, OL-høydepunkter osv. osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølvsagt følger eg med på OL! Det er superkoselig, og eg har mange gode minner frå OL i oppveksten. Riktignok er ikkje alle sportar like interessante, men eg følger med på det som eg syns er kjekt:) (skiskyting, langrenn, hopp, curling ++)

Vi fekk jo sølv i går og, fantastisk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal se langrenn og skiskyting. Mulig Norges kamper i curling.

Når begynner skiskyting? Jeg er syk, og har ikke så mye bedre å finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent curling-feberen komme snikende i dag, og Norges første kamp ble jo fryktelig spennende!! Og det at vi har en sånn kjekk skip, (Nei, det er altså IKKE Pål Trulsen!!) det gjør jo ikke saken verre. ;)

Synd at de tapte, men spillet var bra så de har jo kommet godt i gang. Curling er en utrolig fascinerende sport, masse taktikk og presisjon. Og hvem har vel noe i mot å se menn som koster for harde livet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med deg Meaty :fnise: Det er så morsomt med OL, for da er alt spennende :)

I dag har jeg tro på Emil og muligens Helene Olafsen i snøbrettcross :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si meg enig med deg Meaty :fnise: Det er så morsomt med OL, for da er alt spennende :)

I dag har jeg tro på Emil og muligens Helene Olafsen i snøbrettcross :jepp:

Ja, er spesielt spent på Helene! Sitter og følger med direkte på NRKs utrolig gode nett-tv. De viser jo alt som ikke blir vist på tv! :) Snøbrettcrossen er uten kommentarer, men man får med seg stemningen rundt. Det er stadig start og stopp pga tåke og preparering i anlegget, men det virker som om både publikum og utøvere koser seg likevel. Kan ses her, hvis linken virker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorra er det halfpipe! :hoppe:

Må se kvalifiseringen! Skal på jobb til 7.45, så kan ikke si jeg orker å se på finalen som er 4:10, men kvalifiseringen er 00.30.

Jeg har trua på Shaun White!

Har fulgt en del med på OL, står som regel på i bakgrunnen.

Er ikke så interessert i sport, men vinter OL må man få med seg!

Synd Norge kom på 7 og 8 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er spennende å se på , men NRK-reporterne er SÅÅÅ negative..... Berger og Bjørndalen gikk seg jo vanvittig opp i går og Bjørndalen skjøt helt rått (untatt siste stående). Da måtte NRK dveeeeeeeeeele ved de 2 bommene hans når de intervjuet han, ikke det at han faktisk gikk et knallbra løp....

Når norge tok bronse og sølv (2 dagen var det vel) og Northug hadde en dårlig dag, så var det nesten ikke noe snakk om eller feiring av medaljene... bare svartmaling av de norske smørerne ....

Tåler ikke vi nordmenn å bli slått?

Har Norge (og NRK reporterne) for høye forventninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er spennende å se på , men NRK-reporterne er SÅÅÅ negative..... Berger og Bjørndalen gikk seg jo vanvittig opp i går og Bjørndalen skjøt helt rått (untatt siste stående). Da måtte NRK dveeeeeeeeeele ved de 2 bommene hans når de intervjuet han, ikke det at han faktisk gikk et knallbra løp....

Når norge tok bronse og sølv (2 dagen var det vel) og Northug hadde en dårlig dag, så var det nesten ikke noe snakk om eller feiring av medaljene... bare svartmaling av de norske smørerne ....

Tåler ikke vi nordmenn å bli slått?

Har Norge (og NRK reporterne) for høye forventninger?

Jeg synes også at det hauses for mye opp i forkant, og dermed blir det veldig negativt når de norske utøverne ikke "innfrir". Jeg setter innfrir i gåsetegn, fordi jeg ikke er sikker på at det er deres egne forventninger som (ikke) innfris, men heller medienes og publikums forventninger. Det er mennesker, med nerver og psyke, vi snakker om - ikke maskiner som kan programmeres til å ta gull.

Til TS: Selvfølgelig følger jeg med!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...