Gå til innhold

Operasjon nedentil


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mabel_*
Skrevet

Jeg hadde en ganske dramatisk fødsel, og husker i grunn svært lite! De måtte klippe meg :sur:

Etter babyen var kommet ut fikk jeg en skummel blødning.

Dette er ganske svart for meg, husker bare at det var svært smertefult. Værre en selve fødselen... tror jeg

Jeg ble riktig nok sydd sammen etterpå.

Dama som sydde satt med nåla i hånden og sa: Nå skal jeg gjøre deg så fin igjen skal du se :biggrin:

Jeg fikk en stygg betennelse og måtte enten stå eller ligge i nesten to uker etter fødselen :(

Var så vondt at sex var uaktuelt lenge! (Jeg var veldig øm)

Infeksjonen gjorde at stingene sprakk opp, og det ville ikke gro så fint.

Nå nesten tre år etter merker jeg at jeg fortsatt er veldig "vid" der nede, og om jeg slapper av med et bad strømmer vannet inn(uten at jeg merker det) også renner det ut når jeg spenner musklene... Er veldig plagsomt og jeg får lett soppinfeksjon

Føler meg veldig stygg og ødelagt der nede, og lurer på om det er noe å gjøre med det.

Har jo prøvd å trene litt knipeøvelser.... Men føler ikke at det fungerer så bra?

Så til det endelige spm: Kan en operasjon hjelpe? Er det noen som driver med dette i Norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

Jeg ville hvertfall hørt med fastlegen og fortalt om plagene.

Jeg skulle nesten tro at noen kan hjelpe deg....

Skrevet

Gå til legen og få henvisning til spesialist gynekolog. Og så forklarer du problemet nøye. Jeg er helt sikker på at det er ting de kan rette opp for deg på den ene eller andre måten.

Både med inngrep og med treningsprogram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...