Strawberrygirl Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Er det noen her som har prøvd akupunktur? Tenker da spesielt mot dyre allergi.. Hvordan fungerer det? ca pris? gjør det vondt? og fungerer det i det hele tatt?
orchid1988 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg har gått på behandling hos akupunktur, men ikke for dyre allergi. Gikk for migrene og behandle sykdomen/tilstanden jeg har Polycystisk ovarie syndrom, og fjerne muskelknuter i skuldrene. Jeg syns det funket perfekt, aldri hatt så deilige mnd, uten skuldersmerte og migrene. Pcos blir jeg ikke kvitt, men for å få mensen i sjakk og gjøre meg fruktbar. Men jeg har ikke vært på noen mnd nå, skulle begynt igjen, men var pengemangel at jeg måtte ta en pause, men skal få begynt igjen nå tenkte jeg. Vet at hun har hjulpet andre i samme situajon som meg, hun ene fikk bare mensen 2 ganger i året og var ikke fruktbar, var i 30 år alderen, prøvd i mange år å få barn uten lykke, etter 2 mnd med behandling, nesten ga det opp, så plutselig ble hun gravid. Helt fantastisk :D Min ektemann og svigerfar er kvitt migrenen for godt, pluss det har hjulpet svigerfar med andre større problemer. 500kr første gang og alle andre 400kr. Men er jo forskjellig fra plass til plass. Min ektemann og svigerfar er kvitt migrenen for godt, pluss det har hjulpet svigerfar med andre større problemer. SÅ er verdt ett forsøk Men pass på at hun er dyktig, og vet litt om forskjlligt. Litt ubehageligt første gangen, men er ikke noe smertefullt. Men eg syns ikke det var så gale, for uten om magen, eller om hun traff en muskelknute en plass på kroppen som nålen skulle sitte, da skvatt jeg, hehe. Men nei aldeles ikke noe vondt ellers. Endret 12. februar 2010 av orchid1988
Strawberrygirl Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har gått på behandling hos akupunktur, men ikke for dyre allergi. Gikk for migrene og behandle sykdomen/tilstanden jeg har Polycystisk ovarie syndrom, og fjerne muskelknuter i skuldrene. Jeg syns det funket perfekt, aldri hatt så deilige mnd, uten skuldersmerte og migrene. Pcos blir jeg ikke kvitt, men for å få mensen i sjakk og gjøre meg fruktbar. Men jeg har ikke vært på noen mnd nå, skulle begynt igjen, men var pengemangel at jeg måtte ta en pause, men skal få begynt igjen nå tenkte jeg. Vet at hun har hjulpet andre i samme situajon som meg, hun ene fikk bare mensen 2 ganger i året og var ikke fruktbar, var i 30 år alderen, prøvd i mange år å få barn uten lykke, etter 2 mnd med behandling, nesten ga det opp, så plutselig ble hun gravid. Helt fantastisk :D Min ektemann og svigerfar er kvitt migrenen for godt, pluss det har hjulpet svigerfar med andre større problemer. 500kr første gang og alle andre 400kr. Men er jo forskjellig fra plass til plass. Min ektemann og svigerfar er kvitt migrenen for godt, pluss det har hjulpet svigerfar med andre større problemer. SÅ er verdt ett forsøk Men pass på at hun er dyktig, og vet litt om forskjlligt. Litt ubehageligt første gangen, men er ikke noe smertefullt. Men eg syns ikke det var så gale, for uten om magen, eller om hun traff en muskelknute en plass på kroppen som nålen skulle sitte, da skvatt jeg, hehe. Men nei aldeles ikke noe vondt ellers. Tusen takk for svar:) Noen andre som har erfaringer?
Wonders Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Har gått 2 ganger via jobb. Vond rygg. Har aldri opplevd noe lignende. Var som om jeg var myket opp fra innsiden. Varm og myk. Var i sjokk en halvtime etterpå. Jeg liker ikke å bli massert, og jeg var hoven på skuldre fordi jeg var så anspent... 20 min akupunktur og jeg var som en 12 åring igjen...JIPPI Er vondere å gå til kiropraktor og Thai massasje. Har en del kviser, så det var ikke like vondt som de vanlige av de vonde... Man kjenner det jo, men ikke noe VONDT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå