Gå til innhold

Brudd i båtbeinet


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg datt på isen selv for 4 uker siden... Drog til legen på kvelden, og de mistenkte brudd i båtbeinet. Ble gipset fra fingrene og opp til like under albuen. Det ble tatt røntgen, men de fant ikke noe brudd da. (Det kan gå 1 til 2 uker før de ser bruddet).

Fikk beskjed om at jeg ikke måtte bruke armen (ble sykemeldt) og at jeg måtte være forsiktig med den, men at jeg måtte røre på fingrene hver time, iallefall de første par- tre dagene. De sa at jeg i værstefall måtte gå med gips i 6 uker. De skulle sende meg time til MR, siden man ser bildene tydligere da..

To uker etterpå var det tilbake på sykehuset, fjerne gipsen, for så å ta MR.. Til meg var det ikke brudd i båtbeinet, men hadde to brudd ved håndleddet. Så vet ikke noe mer om dette ang. båtbeinsbrudd.

Skrevet

Tror det var det jeg brakk for ca 6 år siden.

Gips i 8uker, like fin etter opptrening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...