Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 noen som har hatt kyssesyken som har hatt forandringer i menstruasjonssyklusen??? etter at jeg hadde kyssesyken fikk jeg mye mer menssmerter og blødningene forandret seg også (farge/lukt..) lurer på om dette er normalt????
pivo Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har hatt kyssesyken, men fikk ikke noen forandringer i forbindelse med mensen etter at jeg var syk. Kontakt lege og spør er mitt tips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå