Gå til innhold

P-sprøyte, blødninger


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ruth_*
Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å ha blødninger etter p-sprøyteinjeksjon? Dette er min første injeksjon, tok den 21 desember. Nå har jeg blødd i 3,5 uke i STREKK. Det er ikke snakk om småblødninger, det er som å ha mensen hele tiden, og det virker ikke som det gir seg. Hva har jeg i vente? Håper på svar. Hilsen forvilet jente, som snart må gå til innkjøp av jerntabletter. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor lenge er det vanlig å ha blødninger etter p-sprøyteinjeksjon? Dette er min første injeksjon, tok den 21 desember. Nå har jeg blødd i 3,5 uke i STREKK. Det er ikke snakk om småblødninger, det er som å ha mensen hele tiden, og det virker ikke som det gir seg. Hva har jeg i vente? Håper på svar. Hilsen forvilet jente, som snart må gå til innkjøp av jerntabletter. :/

Har selv gått på p-sprøyte i snart 2 år. Hadde ein pause mellom kvar "periode" med p-sprøyte så har på ein måte "begynt" på p-sprøyte to ganger.

Første gangen meiner eg at eg blødde i 2 uker, men etter 2-3 måneder forsvann blødningene. Andre gongen hadde eg vanlige blødninger i 2 måneder før det forsvann igjen.

Har derimot hatt samme problem som du har når eg begynte på Loette p-piller for en del år siden, då eg endte opp med å ha MYKJE mens i nesten 2 måneder (fikk forresten jernmangel i denne perioden sjølv). Forklaringen var då at hormonene ikkje var sterke nok/riktige for meg. Kanskje du opplever noko liknande no ettersom du får så mykje hormoner på ein gong?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...