Gå til innhold

Har du snooket etter dine venner/naboer

Fremhevede innlegg

Gjest halladiooo
Skrevet

Må bare innrømme at jeg synes det er litt gøy;)

Finne ut hva naboen tjener, og vennene tjener det de har fortalt (hvis de har fortalt det da)osv.

Har dessverre hatt en krangel med en tidligere venninne og ikke snakket med henne på mange år, ønsker heller ingen kontakt mer, men det er litt morsomt å finne ut hva hun gjør nå om dagen.

Er syk og hjemme idag, derfor har jeg tid til det;)

Ville vite om hun fortsatt bor der hun bodde, er med samme mann, har fått seg ny jobb, flere barn, hva hun har tjent osv.

Er det flere som har gjort sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes egentlig det er litt frekt, selv om det ligger ute på nett..

Men så er jeg en av de som ikke vil ha skattelister åpne for alle og enhver..

Skrevet

Nei, jeg har ikke søkt opp noen på skattelistene. Ikke engang meg selv.

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg googler venner og kjente rett som det er. Skattesnoking har jeg også gjort med noen få, for eksempel de som notorisk klager over dårlig råd og enkelte som en treffer på etter lang tid uten kontakt. Skattelistene er jo ingen eksakt fasit, da en ikke har oversikt over fradragene til folk osv, men de gir jo en pekepinn om folk tjener "mye" eller "lite".

Skrevet

Det som står om meg og samboeren i skattelisten stemmer ikke.

For meg står det mye mer inntekt enn jeg hadde og hos han mye mindre. Merkelig...

Skrevet

Finne ut hva naboen tjener, og vennene tjener det de har fortalt (hvis de har fortalt det da)osv.

Har dessverre hatt en krangel med en tidligere venninne og ikke snakket med henne på mange år, ønsker heller ingen kontakt mer, men det er litt morsomt å finne ut hva hun gjør nå om dagen.

Ville vite om hun fortsatt bor der hun bodde, er med samme mann, har fått seg ny jobb, flere barn, hva hun har tjent osv.

Nei, har bare søkt opp meg selv... :fnise:

Skrevet

Nei. Ikke fordi det er så umoralskt, men fordi jeg bryr meg ikke.

Jeg har en venn derimot som alltid gjør dette. Hvert år sjekker han skattelistene til alle han kjenner. Spesiellt de han vet er rike. Han sjekket til og med foreldrene mines når jeg var der. :skravle:

Skrevet

Har nok gjort det :fnise: bare for moro skyld. Skattelistene på nett er jo ikke der for ingenting..haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...