Gjest frisk Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Har funnet ut at jeg føler meg mye bedre uten å spise brød, så om om morgenen har jeg tenkt å ersatte kornmat med nøtter, frø og lignende. På vanlige butikker er dette ganske dyrt så hadde vært supert om noen kan nevne steder der man kan få det billigere, over nett feks (der frakten ikke er voldsom dyr). På forhånd takk
Gjest Ellen Rebellen Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hvor i landet bor du? En butikk i kirkebasaren ved domkirken i Oslo (Carl Heftye Frukt & Grønt) har fabelaktig utvalg, men jeg har ikke peiling på om de sender rundt i landet*. Bor du derimot i Tigerstaden, anbefaler jeg en tur innom! *Er ikke sikker på om dette er samme folkene, og/eller om de har samme utvalg som butikken, men her det ihvertfall netthandel: http://www.bama.no/skj/carl-heftye
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Såkalte "innvandrerbutikker" har ofte nøtter og mandler i løs vekt til en mye bedre pris enn de små posene du får på supern....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå