Gå til innhold

Utrolig spesielt av meg.


Gjest Gjest_Martin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Martin_*

Jeg ser bra ut, sier de. Jeg er atletisk og har en tendens til å være fryktelig morsom. Noen ganger fordi jeg vil og andre ganger uten at jeg skjønner det selv.

Det viktigste er jo at folk ler. Og det gjør de.

Jeg har ikke noe nevneverdig problem med å møte nye kvinner og ofte ender det med at de føler seg snytt for jeg sier nei takk til "kaffen" hjemme hos henne. Jeg er ikke homo. Veldig langt i fra faktisk. Så langt i fra at jeg kan tulle med å være det uten at det koster meg noe.

Jeg liker ikke å flørte med en hel haug. Jeg vil egentlig bare ha én som jeg kan kysse og massere og skjemme bort:)

Men jeg har av en eller annen grunn bestemt meg for at hvis jeg skal ha en kjæreste må det være en slik som bruker masse tynne strømpebukser. I oppe på hverandre men en om gangen. Jeg kan ikke hvorfor? Er det en fetisj? Tenner jeg på det?

Jeg tror det bare har å gjøre med at jeg synes tynn strømpebukse er feminint og siden jeg ikke er homofil så liker jeg vel det feminine da. Å komme inn på et bad hvor en jente har hengt opp strømpebukser til tørk, kan være en skikkelig turn off for noen men alstå ikke for meg.

Men hvordan i svarte huleste kan jeg gå frem for å finne en dame som like å bruke strømper? Det er jo ikke noe man spør om.. Og jeg vil ikke at en dame skal bare bruke det fordi jeg liker det..

Utrolig teit tråd. Beklager. Men kanskje noen av svarene her kan hjelpe meg. tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Æ trur at kanskje du må finn dæ ei dame førts, åsså fortelle din fetish til henne. En kjæreste vil nok gå i ei tynn strømpebukse i ny og ned (hvis hun ikke liker det) for dæ. D syns æ at du skal forvente av ei dame, d e jo tross alt ikke den verste fetishen som finner ;)

Min mann tenner på størmper, noe jeg bruker i spesielle anledninger eller bare helt til hverdags for å oversake han. Kjærlihet handler om å gi og ta :klemmer:

Å ikke fortvil,har hørt om folk som tenner på my værre. D årne sæ sjø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner bruker da strømpiser en gang i blant, noen oftere enn andre. Du bør kanskje fokusere på andre ting når du skal finne en partner, for som hun over sier så vil hun nok med glede bruke strømpebukser hyppig for deg når du liker det så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ihvertfall morsom, det skal du ha :)

Hvis strømpene er såpass viktig anbefaler jeg deg heller å kjøpe dette!

Selv bruker jeg av og til tynne strømper eller stay ups, både fordi jeg liker det og fordi kjæresten liker det. Tror det er litt mye å be om at din kommende frue alltid skal tusle rundt i strømpelesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest louis v
Men jeg har av en eller annen grunn bestemt meg for at hvis jeg skal ha en kjæreste må det være en slik som bruker masse tynne strømpebukser. I oppe på hverandre men en om gangen. Jeg kan ikke hvorfor? Er det en fetisj? Tenner jeg på det?

Men hvordan i svarte huleste kan jeg gå frem for å finne en dame som like å bruke strømper? Det er jo ikke noe man spør om.. Og jeg vil ikke at en dame skal bare bruke det fordi jeg liker det..

Utrolig teit tråd. Beklager. Men kanskje noen av svarene her kan hjelpe meg. tusen takk:)

Høres ut som strømpebuksene er ekstra viktige for deg. Om det er en fetisj eller en fiksering eller bare noe du liker ekstra godt skal ikke jeg uttale meg om. Helt greit er det uansett! Og det burde være et ønske som lar seg oppfylle ganske greit av mange vil jeg tro. Vi liker jo å ha på oss ting som partneren tenner på, sånn innen rimelighetens grenser ihvertfall. Synes ikke du skal være redd for å fortelle at dette er noe du liker godt. Men si det på en positiv måte, så hun ikke får følelsen av at strømpeguksene er viktigere enn henne.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Martin_*

Jeg er flink til å prate og ville selvfølgelig ikke finne på å gjøre dette viktigere enn henne. Takk for gode råd, men jeg mangler det mest vesentlige. Nemlig at jeg aller helst "ønsker en som ikke må gjøre dette for meg.."

altså en som av en eller anne grunn bruker tynne strømper mye fra før.

Er det noen kjennetegn? Noen damer bruker selv tynne strømper under jeans mens andre ville synes det var totalt koko.

Dette er vanskelig:)

Hei, unnskyld du der borte som står å smiler. Bruker du mest sokker og stillongs eller tynne strømpebukser? Hvordan det?? Leter etter ny kjæreste, skjønner du..

Blæææ, blir jo feil.

Kanskje finne meg en flyvertinne! De bruker alltid strømper. Men de er nok dritlei det når de kommer hjem.

Poenget er at jeg ikke vil gjøre det til et poeng. Skjønner? Jeg at det skal være en dame liker å kle seg akkurat som det måtte passe men en som allikevel ofte bruker strømpebukse. Når jeg finner henne, fokuse på strømpebukser forsvinne fordi da har ejg funnet den feminine dama jeg har lyst å skjemme bort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Uff, her vare mye skrivefeil. Jeg skriver normalt godt.

Jeg benytter anledningen til å høre med noen av dere.

Hvorfor bruker noen strømpebukse selv under bukser? Kanskje jeg kan kravle inn i hodene deres å finne bruden min den veien.

Jeg skal ikke være eplekjekk, men jeg tror hun ville ha likt meg under fire øyne når tiden kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Og,ja jeg vet hva som betyr noe. Jeg vil følge henne gjennom ild når jeg finner henne.

Jeg kom hjem fra to runder i Aghanistan og vil starte livet nå. Hvis ikke drar jeg kanskje tilbake. Kanskje det er ørken og varme som har gjort at akkurat strømper er tegn på det totalt motsatte:) Søt stemme med masse empati og pene ben:) Finnes i AFG også, men ikke strømpene. haha. God, I'am totalt wreck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke en veldig sær ting å like egentlig. Selv bruker jeg aldri bukser, og har ikke gjort det siden jeg begynte på ungdomsskolen (er nå 20), rett og slett fordi jeg ikke føler meg fin i det, og føler at jeg ser ufeminin ut. Jeg sier ikke at det er sånn på alle, men på meg er kjoler og skjørt finest. Så da går jeg også med tynne strømpebukser hele tiden, noen ganger kombinert med knestrømper med fint mønster eller blondekant/sløyfer. Bruker selvsagt tykkere strømpebukser når det er veldig kaldt da, men går likevel i skjørt. Det har bare blitt naturlig for meg.

Så det finnes jo jenter som kler seg slik jeg tror du mener du liker... Men ikke alle gjør det hver dag, kanskje bare når de vil pynte seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tynnstrømpebukser av praktiske årsaker; for å holde varmen. Om vinteren er det for kaldt å bare ha tynnstrømpebukser, så da bruker jeg tykke. Så den perioden jeg bruker tynnstrømpebukser er i september-oktober og april-mai. Om sommeren bruker jeg naturlig nok ikke strømpebukser. Ettersom strømper/strømpebukser er det viktigste for deg med dama, foreslår jeg at du heller har noen affærer, hvor du forteller at du tenner spesielt på strømper. Det er vel ikke noe flaut å innrømme det, og hun vil sikkert glede deg på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Nei, du misforstår litt. Det er ikke det som tenner meg mest. Det er tanken på at hun kler seg fint uten at noen ba henne om det egentlig. Faktisk vil det med strømpene ha liten betydning når jeg blir kjent med den det noe vil være.

Dette er vanskelig å forklare. Det er vel derfor jeg prøver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trude_*

Hva med rett og slett å lage en profil på et eller annet datingsted, der du forteller at dette er noe du liker veldig godt.

Kanskje kommer en strømpebuksefrelst dame over annonsen!

Skriv noe annet om deg selv også selvsagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av det du skriver, så tolker jeg det som at du ønsker deg en feminin kjæreste som er seg selv og liker sin feminine side. Hun viser sin feminine side gjennom klærne hun bruker fordi hun selv liker det, ikke fordi du har ønsker om det?

Du ønsker deg en "jentete" jente med andre ord?

Hvis jeg ikke er helt på jordet med tolkningen min, hva med å fokusere på hele jenten? Alt fra hår, klær til sminke og sko? Det finnes mange små tegn til femininitet.

Disse små tegnene bygger opp en helhet. Et førsteinntrykk som sier feminin dame.

Se hele jenten;

Fra første skritt når du treffer henne; førsteinntrykket - feminint?

Til du snakker med henne; stemmen, oppførsel - feminin?

Hvis dette stemmer, bli kjent med henne videre - er hun feminin på innsiden?

Kanskje du har en assosiasjon om at tynne strømper er feminint og det er hva du forbinder med en feminin jente?

Hvis du ser bort i fra tynne strømper, hvilke andre assosiasjoner har du til ordet feminint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Nå drar jeg uansett tilbake til Afghanistan frem til høsten, men vil sette pris på alle gode råd allikevel:) Deilig å kunne snakke uten å måtte legitimere seg.

Når jeg kommer tilbake vil jeg få anledning til ta tak i disse søte detaljene. Da blir jeg, det har jeg lovet meg selv.

Og jeg ønsker meg så veldig en jeg må se på flere ganger om dagen når jeg er på jobb, gjennom et bilde. Tenke på om jeg skal lage noe spesielt som jeg vet hun liker etc.

Det er ikke så mye strømpene. Svar som at noen bruker strømpebukser for varme, er helt fine svar. Det er jenter som er annerledes enn meg og det er viktig for meg.

Jeg er en gutt og alle damer er annerledes enn meg, men jeg trenger noen som er ekstra annerledes. Når jeg kommr jeg vil møte noen som minner minst mulig om meg:)

For det vil bli bra:) Når det gjelder å finne henne, så gi meg gjerne tips i denne tråden:)

Og det er lov å kalle meg en dust:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Martin_*
Ut av det du skriver, så tolker jeg det som at du ønsker deg en feminin kjæreste som er seg selv og liker sin feminine side. Hun viser sin feminine side gjennom klærne hun bruker fordi hun selv liker det, ikke fordi du har ønsker om det?

Du ønsker deg en "jentete" jente med andre ord?

Hvis jeg ikke er helt på jordet med tolkningen min, hva med å fokusere på hele jenten? Alt fra hår, klær til sminke og sko? Det finnes mange små tegn til femininitet.

Disse små tegnene bygger opp en helhet. Et førsteinntrykk som sier feminin dame.

Se hele jenten;

Fra første skritt når du treffer henne; førsteinntrykket - feminint?

Til du snakker med henne; stemmen, oppførsel - feminin?

Hvis dette stemmer, bli kjent med henne videre - er hun feminin på innsiden?

Kanskje du har en assosiasjon om at tynne strømper er feminint og det er hva du forbinder med en feminin jente?

Hvis du ser bort i fra tynne strømper, hvilke andre assosiasjoner har du til ordet feminint?

En hel masse, men det er dette jeg tydeligvis liker best. Det ville ikke blitt det samme å møtt en som hadde tre skap fulle av lip gloss.. Men du har forstått mye av meg i innlegget ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel masse, men det er dette jeg tydeligvis liker best. Det ville ikke blitt det samme å møtt en som hadde tre skap fulle av lip gloss.. Men du har forstått mye av meg i innlegget ditt:)

Så bra :jepp:

Du assosierer altså ikke masse lipgloss som feminint. Og tynne strømpebukser ligger på den andre enden av femininlinjen din; det er hva du liker best, som du sier.

Det finnes mye som er feminint mellom lipgloss og tynne strømpebuker.

Du har bare ikke funnet henne enda. Hun som er feminin slik du ser det.

Kanskje du ser etter noe annet enn hva mainstream feminine jenter kler seg i idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Nei, jeg ser ikke etter noen utenfor mainstream i det hele tatt. Jeg leser ofte på KG om jenter som bruker strømper eller strømpebukser mye enten til jeans eller til pynt. Noen gjør og andre ikke. Jeg har lyst å forelske meg i den typen som gjør det:) Ingeting mer bak. Jeg bare liker det. Kan ikke forklare. Jeg trenger tross alt bare én:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...