Auri Skrevet 3. september 2010 #1941 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg gleder meg så til å se deg og Mannen i morgen! Jeg er så glad for at dere har mulighet til å være med og dele den store dagen vår, den ville ikke blitt det samme uten dere! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1942 Del Skrevet 3. september 2010 Ashelia: Gleder oss til å dele dagen med dere. Har vært på jobb en tur i dag, der er det mye som foregår. Kommer et lengre innlegg om det i bloggen. Nå sitter jeg og lakker neglene og surfer på nett, mens jeg venter på at lakken skal tørke. Må jo ha fine negler til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. september 2010 #1943 Del Skrevet 4. september 2010 Vi kjøpte lekegrind grunnet hunden, men endte opp med å nesten ikke bruke den. Kommer kanskje til å ta den frem igjen hvis vesla begynner å krabbe rundt og stjele storebrors leker. Vi kjøpte denne: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2358&KatId=28 Den er sinnsykt dyr, men er ihvertfall lett å pakke bort og sette opp igjen. Også likte jeg at den har en dør, slik at de voksne lett kan gå inn og leke der. Kos dere masse idag. Er sikker på at du ser rålekker ut i skjørtet og vesken! Hils fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2010 #1944 Del Skrevet 4. september 2010 Er samme grinda vi har. Kjøpte den fra et annet sted da, til en litt billigere penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. september 2010 Forfatter #1945 Del Skrevet 5. september 2010 Da har vi kommet hjem og slappet av litt etter bryllup og henting av barn. Bryllupet var en utrolig vakker affære. Det kan nesten ikke beskrives :rødme: Tårene rant (nesten) i strie strømmer i kirken da Ashelia og kjære sang til hverandre når ble spilt i kirken. Vielsen fant sted i en flott kirke som lå utrolig flott til i nydelige omgivelser. Ashelia var nydelig i sin 50-talls kjole i sort og hvitt. Festen tok sted i en kafe på bryggekanten. Veldig koselig for alle fant tonen, både kjente og ukjente. Mannen som ikke kjente noen andre brudeparet, ble kjent med både Kävlarsjal, brudgommens forlover og hans kjære og brudens kjære. Vi 9 fant virkelig tonen utrolig godt og det kan nok hende at vi skal treffes igjen for å si det sånn. Bryllupskaken var virkelig noe av det fineste jeg har sett. Også såååååååååååå god som den var. Festen tok ganske av etter at familiene hadde tuslet. S og jeg endte med sjokoladekake-krig og vi overfalt A forloveren til Ashelia. Alle tre hadde vi sjokolade i ansiktene. Jeg har virkelig ikke hatt det så moro på mange år faktisk. Så dette var virkelig en helt flott fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. september 2010 #1946 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det hørtes ut som er flott bryllup! Og virker som om dere fikk en bra slutt! Endret 5. september 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. september 2010 Forfatter #1947 Del Skrevet 5. september 2010 Vi fikk en veldig bra slutt, det var veldig moro. Gleder meg til å treffe de igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2010 #1948 Del Skrevet 5. september 2010 Høres ut som et utrolig flott bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. september 2010 #1949 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg ville og være der. Va'kke no morro og være hjemme og tenke på at dere var der-jeg-vet-dere-var ( ) og på det at jeg og skulle vært der. Men det var kjempe koselig treffe deg! Skjønte kjapt hvem du var pga tatoveringa di på ryggen. Vielsen var utrolig rørende, ja. Herregud... jeg får tårer i øynene enda jeg. Skal treffe Ashelia i morra, håper hun har maaaange bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1950 Del Skrevet 6. september 2010 pusilus: Det var et veldig flott bryllup ja. MarianneE: Skjønner godt at du synes det var leit å ikke ha muligheten til å komme bort på festen. Ja jeg regnet vel med at jeg ikke var så vanskelig å kjenne igjen sånn som jeg blottet ryggen i kirken. Følte meg veldig fin på lørdagen da. Nå har vi vært på yoga, og der var det en liten frøken som var SINNSYKT klengete, hun skulle være med på alt jeg gjorde. Det gjorde jo at enkelte av øvelsene var litt vanskelige å gjøre, men jeg fikk gjort nesten alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1951 Del Skrevet 6. september 2010 *blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. september 2010 #1952 Del Skrevet 6. september 2010 skjønner godt at du følte deg fin. You looked damn fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1953 Del Skrevet 6. september 2010 And I felt damn fine too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. september 2010 #1954 Del Skrevet 6. september 2010 And I felt damn fine too. Det er så herlig med slike dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1955 Del Skrevet 7. september 2010 I dag har jeg vært på treningssenteret for første gang siden fødsel. Jeg hadde PT-time for å komme igang med treningen igjen og få satt opp et program. Vesla var med og var i barnepassen mens jeg trente. Og trene det fikk jeg, er halvveis i programmet - har fått satt opp oppvarming og øvelser for armer og noe mage. Neste tirsdag er det beina som skal til pers. Grugleder meg kjenner jeg. Torsdag skal vi på en time, for da er det "Mor og barn" trening, skal bli spennende å se hvordan den timen er. Vi gikk hjem fra treningssenteret, var ikke helt sikker på hvor vi skulle gå - så jeg tror nok at vi gikk en liten omvei. Men deilig var det i strålende solskinn og en liten en som sov i vogna. Brukte ikke mer enn ca 30 minutter så så langt var det ikke. Og da vi kom hjem satte vi oss litt i gresset og koste oss, jeg spiste litt mat, mens vesla dro opp og spiste gress. Så ut som om hun syntes det var ordentlig herlig å holde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. september 2010 Forfatter #1956 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg glemte å fortelle at jeg fikk tatt meg min første dusj på dagtid etter fødsel. Vesla satt på gulvet utenfor å så på meg, og det gikk veldig bra. Har ikke turt å gjøre det før, men nå ser jeg at dette går fint og kan gjøre det flere ganger. Vesla sov i over 11 timer i natt, var litt "våken" i 23-tida, men holdt at Mannen var inne og holdt på henne. Dvs at hun ikke var våken, men bare lå og gråt i søvne - da er det nok at en av oss (les: Mannen) er inne og holder på og synger for henne. Han er så søt når han gjør sånt. Det er virkelig herlig å sitte i stuen å høre han synge for henne, i en dempet stemme. Han begynner gjerne med "Når trollmor....", men ender alltid opp med å synge av CC cowboys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. september 2010 #1957 Del Skrevet 8. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. september 2010 Forfatter #1958 Del Skrevet 8. september 2010 Da er nok en dag over, i dag har vi vært i Sandvika på bæretreff, og truffet bl.a. Kara W. Det var veldig hyggelig, moro å møte andre mødre som også bærer barna sine. Når vi først var der gikk vi innom barnas hus og prøvde dress på vesla. Prøvde reima i str. 80 og 74, hun druknet i begge. Str 74 kan gå an, men vi (les: svigermor og jeg ) har kommet frem til at hun ikke skal ha en vinterdress i år siden hun ikke skal være ute i snøen lenge av gangen. Men en dress må hun ha uansett fordi det vil bli mer vind og surt utover, og da er det greit med noe som er litt mer vindtett enn bare ulltøy. Så da kan det se ut til at vi faktisk skal kjøpe en slik dress fra Nøstebarn. Den kan hun jo ha om vinteren også bare med litt tykt ulltøy under. Neste år derimot blir det en ordentlig foret vinterdress. Jeg er skikkelig støl i sidene i dag, etter treningen i går. Deilig å kjenne at jeg har jobbet faktisk, men grugleder meg til trening i morgen og tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2010 #1959 Del Skrevet 8. september 2010 Har ikke så mye å si, men er inne og oppdaterer meg! Mye koselig å lese her! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. september 2010 Forfatter #1960 Del Skrevet 8. september 2010 Har ikke så mye å si, men er inne og oppdaterer meg! Mye koselig å lese her! :happy: Hyggelig at du er innom da. Setter pris på hilsner selvom du ikke har mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå