Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, de skoene likte jeg veldig godt også!

*ønsker meg*

*vil ha*

*trenger*

:fnise:

Skrevet

Hvilken veske er det du skal sy?

En egenkomponert veske. :fnise: Kan vise når den er sydd, om jeg blir fornøyd med den.

Å, de skoene likte jeg veldig godt også!

*ønsker meg*

*vil ha*

*trenger*

:fnise:

Du har da nettopp kastet et par sko så da kan du jo kjøpe deg nye. :regler:

Skrevet

Da har vi opplevd noe for første gang i dag, nemlig at Vesla sovnet av seg selv på sofan under kveldsflasken. :overrasket: Hun ville ikke ha flasken sin, så jeg la henne på sofan - tenkte at det kanskje hadde noe med hvordan hun lå å gjøre - men neida, hun dyttet ut flasken snudde seg rundt på magen og sovnet i løpet av kort tid. :fnise: Supersøt der hun lå. Protesterte bare litt da Mannen løftet henne og bar henne inn på soverommet, men sovnet i det han la henne i senga. :hjerte:

Skrevet

Ja, men vi ble helt satt ut begge to her - for å sovne av seg selv gjør hun helst ikke. :hjerte:

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Vi var like paffe når G sovnet av seg selv for første gang.

Skrevet

Det har liksom ellers vært en liten slåsskamp å få henne til å sovne, Mannen har sittet ved sengen hennes og sunget henne i søvn.

Skrevet

Vi måtte lenge ligge hos G for å få han til å sove, plutselig var det greit å ligge alene også. Tror han var 6,5-7 mnd. ca.når den biten løsnet.

Skrevet

Trøtt. :gjespe: Har drømt så mye rart i natt og ikke sovet så veldig godt, men noen netter er jo bare sånn.

I dag skal jeg møte Nique på formiddagen, gleder meg. :) Lurer litt på å kjøpe de skoene jeg linket til tidligere denne uken. Får prøve de i hvertfall og se om de passer meg.

Ellers skal jeg sy ferdig vesken jeg begynte på går, fikk nemlig bare klippet den til i går.

Skrevet

Jeg synes hvertfall du skal prøve de skoene. Håper de passer deg da, for de var jo så fine!

Skrevet

Vesla har sovet i nesten 2 timer og nå spist godt. Er så fint når hun gjør sånt.

Ellers har vi bare fått et kanskje på tidlig innsjekk på hotellet på lørdag. Litt teit at de ikke kunne gi et ordentlig svar for antrekket mitt er IKKE et kjøre-bil-antrekk, og jeg MÅ skifte etter at vi har kommet til Porsgrunn. :klø: Vet ikke helt hvordan vi skal klare den biffen der.

Skrevet

Krysser fingrene for at det ordner seg på en eller annen måte angående skifting. De har sikkert en mulighet for å gi deg et rom for å skifte på :jepp:

Skrevet

Da har vi kommet hjem etter en bytur hvor vi traff Nique, det var veldig koselig. :) Vesla slo seg litt vrang på slutten, ville ikke spise ordentlig. Men det var jo ikke så rart fant jeg ut da vi kom hjem for hun hadde dyvåt bleie. :murvegg: Hadde vært greit å sjekke underveis, men det tenkte jeg jo ikke på.

Jeg venter og venter og venter på pakke i posten, dvs jeg venter på en nøstemaskin og ennå har det ikke kommet noe i posten. :sukk: Men det er ikke gått 2 uker ennå siden den ble sendt fra det store utland så jeg må jo bare smøre meg med tålmodighet. Noe jeg IKKE har.

Skrevet

Da er vesken min ferdig. Den er ca 20 cm lang, 10 cm høy, 5 cm bred i bunn og 1 cm bred på toppen. Jeg er veldig fornøyd med den og den kommer til å passe til akkurat det jeg skal ha med meg. :)

Ene kortsiden

4948670259_074487aea4.jpg

Innsiden

4949259118_6f79fde701.jpg

Andre kortsiden

4948669917_b751580d52.jpg

Skrevet

Takk. :rodme: Måtte jo enten kjøpe meg en veske eller lage en siden jeg låner bort den jeg kanskje vurderte å bruke selv. Og det å finne en som passer til flere ting synes jeg er veldig vanskelig, så da ble det til at jeg laget en. Det var faktisk ikek så vanskelig. :sjarmor:

Skrevet (endret)

Takk!!! :sjenert:

Endret av Nótt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...