Nótt Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1781 Del Skrevet 17. august 2010 Herlig når de viser at de liker det de får smake på. I dag har vi hatt et par ulykker her hjemme. Først datt vesla over ene kjøkkenskuffen og slo seg over øyet. Hun skulle prøve å reise seg mot den ene skuffen jeg var nedi, feilberegnet og datt og slo seg. Og en drøy time etter det kastet hun seg fremover i sengen vår og datt ut av sengen. Det er første gang hun har gjort og jeg håper virkelig at det er siste også. Sånt skjer jo dessverre og jeg skulle hente sokker i sokkeskuffen da hun klarte det kunststykket. Det ser heldigvis ut til at det gikk bra begge gangene. Ellers har vi vært på skogstur med Kara W og veslejenta hennes. Det var veldig koselig og deilig å ha en å gå tur med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. august 2010 #1782 Del Skrevet 17. august 2010 Slike uhell skjer så utrolig fort, men det er like ekkelt hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. august 2010 #1783 Del Skrevet 17. august 2010 Godt at det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. august 2010 #1784 Del Skrevet 18. august 2010 Takk for koselig tur igår. Må gjentas snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. august 2010 #1785 Del Skrevet 18. august 2010 Fort gjort at sånne ulykker skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. august 2010 #1786 Del Skrevet 19. august 2010 God morgen *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1787 Del Skrevet 19. august 2010 God morgen ja. I går var en slik dag hvor ingenting var godt nok for vesla så jeg hadde ikke overskudd til å være så mye på nett. Det endte med at hun sovnet da hun fikk kveldsflasken sin ca 1930, og det er det lenge siden hun har gjort nå. Da sov hun til 0015, og bleieskift og ny flaske så sov hun til 0530. Kjære sto opp og ordnet bleie og mat, for han skulle jo opp snart uansett og jeg hadde stått opp i natt. Søte Mannen som vet at jeg trenger å sove etter sånne dager som i går. Har blitt ferdig med hettelua jeg holdt på med til vesla og den ble skikkelig fin, må bare få festet alle trådene så skal jeg poste bilde av den. Har også fått begynt på julegave til niese EL. Dagens lille vits kom på mail fra min kjære: "Ole, 8 år, hadde rømt hjæmmefra. Politimannen spurte koffor han hadde rømt? Ole svarte: "Før æ sovna, hørte æ at mamma og pappa var bekymra over korsen huslånet skulle betales. Senere våknet æ av lyd og der æ hørte pappa stønne: "Æ trekker mæ ut ! Mamma stønna: vent litt så kommer æ også! Da tænkte æ at det var ingen ide å bli væranes igjæn og ta hånd om lånet, æ er jo bare 8 år!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1788 Del Skrevet 19. august 2010 Veslas nye lue Er så fornøyd med hvordan den ble, så jeg vurderer å strikke en til med en mye større krave - slik at den blir en poncho - kan være godt å ha i vogna tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. august 2010 #1789 Del Skrevet 19. august 2010 Den var ordentlig søt! Man skulle hatt en sånn en som poncho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1790 Del Skrevet 19. august 2010 Ja jeg lurer virkelig på å strikke en slik en som ponco til henne, i en litt stor lue størrelse for da passer den som lue senere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2010 #1791 Del Skrevet 19. august 2010 Søte lua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. august 2010 #1792 Del Skrevet 19. august 2010 For ei nydelig hue. Vesla blir garantert kjempesøt i den. :rødme: Du har vel ikkje tilfeldigvis oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2010 #1793 Del Skrevet 19. august 2010 Så fin lue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2010 #1794 Del Skrevet 19. august 2010 Kjempesøt lue! Nesten så jeg vil ha en selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1795 Del Skrevet 19. august 2010 For ei nydelig hue. Vesla blir garantert kjempesøt i den. :rødme: Du har vel ikkje tilfeldigvis oppskrift? Oppskriften er hentet fra drops sine sider. Her er den, men min er jo ikke helt lik da som du ser. Jeg har nemlig strikket en kant rundt + en liten skygge for å dekke pannen bedre. Du får si i fra så skal jeg prøve å forklare hvordan jeg gjorde det. Så fin lue Takker! Kjempesøt lue! Nesten så jeg vil ha en selv! Ikke sant, men vet ikke om det er like søt på oss voksne. Jeg har i dag gått en times tur med vesla i vognen. Og det merkes at jeg ikke er så flink til å gå turer, så dette må jeg prøve å gjøre flere ganger i uka. Kanskje til og med hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. august 2010 #1796 Del Skrevet 19. august 2010 Så søt luen ble! Tror kanskje jeg prøver meg på den etterhvert selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1797 Del Skrevet 19. august 2010 Det skjønner jeg, den er faktisk veldig enkel å strikke faktisk. Jeg kan i utgangspunktet ikke hekle, men akkurat nå sitter jeg og hekler en pyntekant på et skjersjal jeg har strikket. Sitter og konsentrer meg så hardt at jeg nesten går glipp av Bones. Men jeg får det til, nå tror jeg dette er helt enkel oppskrift da, men jeg har ikke klart å følge en hekleoppskrift før så jeg er ganske stolt av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. august 2010 #1798 Del Skrevet 19. august 2010 Du får si ifra om du trenger hjelp, både med hekkling og turgåing. Blir gjerne med på begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1799 Del Skrevet 20. august 2010 Det ser ut til at jeg klarer den heklekanten uten problemer, heklet 1/4-del av kanten i går kveld så da kan det se ut til at jeg klarer å bli ferdig med det til det skal gis bort. Turgåing sammen gjør jeg gjerne igjen, for det var veldig koselig. I natt har vesla sovet 10 timer, Mannen måtte bare inn å bysse litt på henne rundt midtnatt, men da var hun ikke våken bare klaget i søvne. Det er første natten på en uke at hun har sovet hele uten å våkne for bleieskift og mat. Godt for alle tre kjenner jeg. Men så har hun spist godt på dagen i går og det gjør jo sitt til at hun ikke trenger mat om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1800 Del Skrevet 20. august 2010 Så langt i dag har jeg: - satt bleiene på skylleprogram - sovet 30 minutter med vesla - satt bleiene på vaskeprogram - tatt oppvasken og nå skal jeg spise frokost med en sovende frøken på ryggen min. Så en effektiv dag så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå