Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, ble skikkelig overrasket da jeg åpnet pakken for inni lå det også en del godteri som jeg hadde fått på kjøpet. Søte damen som solgte den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ashelia: Ja du har jo sett den meitaien i virkeligheten også så du vet jo hva jeg snakker om.

Nå sitter jeg alene i stuen, mens mann og barn sover i senga vår. Var så lysvåken etter bleieskift og mat at jeg like gjerne kunne stå opp. Men må nok sove litt på dagen tror jeg om jeg skal holde ut i dag. :fnise: Kjenner at jeg nok burde ha prøvd å sove litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jim Beam og Jack Daniels *grøss* Nei da har han jo ingen grunn til å dra på whiskyfestival. Her drikkes det mest skotsk singel malt, litt forskjellige typer. Da vi var i Køben kom Mannen hjem med to nye flasker whisky. :lol: Og vi vurderer ny tur til Skottland om 2 år (når vesla ikke trenger vogn med på tur)for å kose oss med bilig whisky og annen whisky enn det er her hjemme. :sjarmor:

I dag er Mannen tilbake på jobb etter tre uker med ferie, er litt rart å være alene med vesla igjen. Men jeg tror vi skal kose oss masse. Om et par timer skal jeg på trening hos fysio'n og ellers har vi ingen planer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å fortelle at Vesla har fått smake på nye ting nå i helgen. På lørdag fikk hun smake på vann med sitronsmak, og det falt veldig i smak. Vi var ute i by'n også ble det veldig mye varmere enn jeg trodde det skulle bli, og jeg hadde ikke med avkjølt vann til henne. Kjøpte meg en bonaqua med sitron for jeg ble tørst, mens hun sov i meitaien på magen min. Når hun våknet fant viste hun tegn på at hun var tørst, så da fant jeg ut at jeg skulle prøve å gi henne litt av mitt vann. Det likte hun veldig godt, og drakk litt. La vekk flasken og alt gikk fint, til vi kom hjem og jeg drakk litt mer. Da fikk hun et raserianfall fordi hun ikke fikk vann også. :lol: Så da vet vi at hun liker sånt vann, og det er jo greit å ha muligheten til å kunne kjøpe vann om vi ikke har det med på tur en gang.

Og i går fikk hun smake på pasta for første gang. Det falt også veldig i smak. Det begynte med at hun fikk smake på tomatsausen Mannen laget, han kommer alltid inn med smaksprøver til meg underveis i sauslagingen. I går fikk altså Vesla smake første gangen, og da han kom inn andre gangen uten skje til henne ble hun lei seg - da var det bare rett ut på kjøkkenet og hente en skje til henne også. :hjerte: Og når vi satte oss ned for å spise hadde han kjørt en liten porsjon i blenderen til henne, og det virket som om hun syntes var veldig godt. Fikk ikke så mye da, men hun fikk loff med tomatsausen etter det. Så det ser ut til at hun synes pappans hjemmelagede tomatsaus virkelig var stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt klart nysgjerrig på maten vi spiser, er så "ille" at vi stort sett alltid har litt brød ved siden av maten vår som hun kan få slik at hun ikke sitter og hyler når vi spiser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jim Beam og Jack Daniels *grøss* Nei da har han jo ingen grunn til å dra på whiskyfestival. Her drikkes det mest skotsk singel malt, litt forskjellige typer. Da vi var i Køben kom Mannen hjem med to nye flasker whisky. :lol:

Tenkte jeg også, det er vel ikke slik whisky det drikkes der :fnise:

Tror ikke han har smakt på så veldig mye annet, han fikk noe i gave en gang men mener han syntes det smakte tobakk :lol:

Så moro at vesla smaker på og liker mye! Får håpe det fortsetter og at hun ikke blir kresen i matveien. Kjære er litt kresen, og det er så gørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer dere utnytter smaksvinduet, jo bedre sjans har hun jo for å bli altetende.G fikk smake på mye, og så langt er det vel nesten bare søtmelk han ikke har villet ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å la henne smake på så mye vi kan. I dag fikk hun smake på ny fruktmos: eple og pære, og etter to skjeer spiste hun hele begeret med et smil om munnen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg at jeg skal finne senga. Ingen planer for morgendagen foreløpig - skal ta det helt med ro tror jeg faktisk.

Har hatt besøk av venninne J i dag og det var kjempekoselig. Hun satt her og broderte, mens jeg strikket (nesten ferdig en lue) og Mannen tok stell og legging av vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Vi har en gutt som var alt for varm til å klare å sove, så han gråt og gråt. Var 30 varmegrader på soverommet, så det var jammen ikke rart! Har vært skikkelig lummert og ekkelt her i dag. Ble jo svett av nada!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt for han å ha det sånn. Her var vi oppe i 0330-tida pga en liten en som våknet og var lei seg. Trodde jeg hadde feber så jævlig var det å stå opp i natt. Fikk roet henne og hun sovnet, sov en halvtime før hun våknet igjen. Da var det Mannens tur til å roe henne og da sov hun til ca 0700.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos smaker....

Glemmer ikke da jeg gav TheaM en smak av jordbærsmoothie for første gang. Hun smattet og smattet og smattet og smilte og smattet og smilte og smattet og smilte....

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...