Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Milepæl dette. Vi har enda G hos oss. Har rett og slett ikke hatt tid til å ordne rommet hans, og med innkjøring i barnehagen trenger han ikke enda en ny ting å forholde seg til. Tar en ting av gangen. Blir vel nytt rom i neste uke, eller uka etter. Er mye å ordne der av rydding og denslags...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har hun sovet første natten på eget rom. Mannen måtte stå opp og gi ny bleie og enliten flaske i 3-tida i natt, men totalt har hun faktisk sovet der inne i nesten 10 timer. Noe avbrutt søvn før kl 2300, men så fra 2300 til 0300, fra 0400 til 0800. Ganske fornøyd med det ja.

I dag har Mannen latt meg sove og det har jeg trengt. Når jeg våknet og sto opp satt Vesla på gulvet og lekte, hun hadde tømt hele lekekassen sin og lekte med kassen. :fnise: Så fornøyd med seg selv. Mannen filmet henne og da begynte hun å lage masse lyder og slå på kassen, så jeg tror faktisk hun sang for oss. :rødme: For hun sluttet så fort han slo av kamera.

Skrevet

Koseig med litt musikk på morgenkvisten :hjerte: Kasser er vel så morsom som lekene :)

Skrevet

Flinke jenta :hjerte:

Og hun er jammen med tidlig ute med det meste hun der, skal se at hun blir noe stort noe :)

Skrevet

Så lenge hun fortsetter å være min "lille" jente skal jeg være fornøyd, hun trenger bare å være seg selv og ha det bra. :rødme:

Hun sover på eget rom igjen i dag, og det ser ut til å gå bra. Litt rart å tenke på at jeg må tenke på å legge vuggen ut for salg. Vognbagen er alt lagt ut for den er hun jo også ferdig med.

Skrevet

Frøkna har sovet hele natten uten å våkne mer enn en gang, og det var rett før kl 2100 i går kveld. :dåne: Så hun har faktisk sovet nesten 10 timer i strekk på eget rom. Og nå har hun sittet og lekt med lekene sine mens Mannen og jeg har stelt oss og laget frokost. Skal snart en tur til Sverige og handle litt.

Skrevet

Å, det er deilig når de sover seg gjennom natta!

Husets lille var også glad i og helle lekene ut av lekekassa, bare for så og sette seg oppi der og leke. :ler:

God tur til Sverige!

Min søster og mannen var der på tirsdag og kjøpte med deilige spareribs til oss.

:sikle:

Skrevet

Noe av grunnen til at vi dro til Sverige for i dag var: spareribs. :fnise: Og Mannen fikk det så han er superfornøyd. Jeg har også fått litt, mer enn planlagt faktisk: to skjørt til meg og to kjoler til vesla. :sjarmor:

Vuggen hadde sikkert vært fin å ta vare på den om vi hadde visst at vi skulle ha en til. Men sånn som det er nå skal vi ikke ha flere barn, og hvis vi finner ut at vi vil ha et barn til så får vi heller kjøpe en hengevugge da for det blir tidligst om 3-4 år. Så da er det bedre å la noen andre få nyte vuggen som vi virkelig har hatt veldig godt utbytte av. :hjerte: Er litt vemodig å tenke at hun er ferdig med den, men skal også bli godt å få soverommet vårt tilbake til voksen plass.

Skrevet
:kjempesinna: Jeg klarte å knekke den ene pinnen på 3mm rundpinnen min. :murvegg: Og det mens jeg holdt på med lue til vesla på den. :sur:
Skrevet

Så irriterende! Var det mye arbeid som gikk i vasken?

Skrevet

Så irriterende! Var det mye arbeid som gikk i vasken?

Nei jeg mistet heldigvis ikke noe arbeid. Hadde lagt de fra meg for å sjekke noe på pc'n og klarte å sette meg på den ene pinnen. :murvegg: Hadde heldigvis strømpepinner i riktig størrelse så jeg fikk jobbet litt mer på lua før jeg la meg. Må ut og kjøpe nye pinner i dag, skal også sjekke om jeg trenger noen pinner for å strikke ullbukse og lue så slipper eg med mer enn en kjøpe-strikkepinner-tur.

100 år gammel whisky funnet. :dåne: :sikle:

Tror Mannen og jeg skal få tatt oss en tur på whiskyfestival sammen i år.

Skrevet

Så bra at du ikke mistet noe da. Håper du får tak i de pinnene du trenger... :)

Skrevet

Jeg fikk tak i pinnene jeg trengte uten problemer. Fikk også tak i kantgarn til noe garn jeg har fått i posten så nå kan jeg begynne på luene som skal strikkes til niesene til jul.

Deilig å tusle rundt med vesla på magen en solfylt dag i Oslo. :hjerte: Fikk mange beundrende blikk gjorde jeg også, men så bar jeg i noe vakkert og så bar jeg jo på noe veldig vakkert så kanskje ikke så rart at jeg fikk slike blikk.

Og da jeg kom hjem lå denne i postkassen. Så nå har jeg et sted å legge strikketøyet mitt når jeg har det med meg ut. :)

Skrevet

Takk, den er ikke veldig stor, men akkurat passe til et og et av de prosjektene jeg har planer om fremover så den passer perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...