Saeria Skrevet 6. august 2010 #1701 Del Skrevet 6. august 2010 Mmmm...rørte bær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1702 Del Skrevet 6. august 2010 Da har vi "noen", dvs 19, poser med rørte bær i fryser'n. Så nå har vi "syltetøy" til pannekaker, vafler og sånt til vinteren. Ellers skjer det ikke så mye her, eller det er løgn. Vesla har tatt sine første skritt i dag, hun har jo lenge trent på å stå og dra seg opp i stående stilling når vi holder henne i hendene og i dag gikk hun på kjøkkengulvet når jeg holdt henne i hendene. Det går så altfor fort dette her. Å ligge på magen og lære å krabbe er bortkastet synes hun, men å stå, "hoppe" og gå er stas. Og hun er ikke 6 måneder en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2010 #1703 Del Skrevet 6. august 2010 Hjelpes! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1704 Del Skrevet 6. august 2010 Det er helt vilt for å si det sånn, men hun storkoser seg jo og jeg kan ikke akkurat sette meg på henne og si: "Nei, du må lære deg og krabbe først vennen." Funker ikke helt på den måten. Så nå har det skjedd ting litt vel fort i det siste: fått to tenner, smakt på eplemost, kringle, rundstykke og begynt så smått å gå. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2010 #1705 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, hun har det travelt med å komme seg frem her i verden, men herlighet. Det går ikke an å nekte henne. De gjør som de vil, de små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1706 Del Skrevet 6. august 2010 De gjør helt klart det. Og sånn som hun har oppført seg i det siste er det tydelig at hun vil at ting skal skje NÅ. For hun har jo hylt når vi har spist, nå skjønner vi at hun vil smake på maten vår og ikke bare ha grøten sin. Så når vi skal i middag til mamma på søndag må vi ha med noe hun kan spise ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2010 #1707 Del Skrevet 6. august 2010 Bestemt ung dame, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1708 Del Skrevet 6. august 2010 Ekstremt bestemt ung dame ja. Men tror hun er litt frustrert også fordi hun ikke klarer å uttrykke seg, derav en del av skrikingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2010 #1709 Del Skrevet 6. august 2010 Det er hun nok. Er jammen ikke greit å være liten alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1710 Del Skrevet 6. august 2010 Nei det er det helt klart ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. august 2010 #1711 Del Skrevet 7. august 2010 Oj, tatt sitt første skritt alt Det var tidelig. Og jeg som syntes gutten vår var tidelig ute da han tok sitt første skritt ved 7 mnd. Gratulerer med en bestemt og viljesterk ung dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. august 2010 Forfatter #1712 Del Skrevet 7. august 2010 Ja det er veldig tidlig, meeeen nå var jeg veldig tidlig ute også så hun har litt å slekte på da. Men hun er en enormt viljesterk og bestemt liten dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2010 #1713 Del Skrevet 7. august 2010 Jøss, det var tidlig! Blir maratonløper av henne kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1714 Del Skrevet 8. august 2010 I dag skjedde noe som kunne ha gått skikkelig galt, men heldigvis så gjorde det ikke det. Mannen støvsugde stua og Vesla satt i sofan og så på han. Da han støvsugde i hjørnet mellom sofan og vindusveggen, der vi har en gulvlampe stående, kom han borti gulvlampa og den "knakk" på midten. (Den har en skjøt der - som kommer når man monterer den). Den datt ned i sofan og kuppelen på toppen knuste. Det var bare flaks som gjorde at den ikke traff vesla, hun satt nemlig bare 10 centimeter fra der den landet. Kjente at jeg fikk hjerte i halsen da jeg kom inn og så det. Men hun tok det hele med knusende ro - heldigvis. Hun ble plassert i høystolen sin mens Mannen og jeg ryddet opp. Det dumme var jo at halve lampen knuste i nysvaskede tørre bleier..som måtte på ny tur i vaskemaskinen. Men som sagt det kunne gått mye verre og glad er jeg for at det ikke gjorde det. Nå må vi bare ut og se etter ny lampe i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. august 2010 #1715 Del Skrevet 8. august 2010 Huff, kjipt med sånne situasjoner. Godt det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2010 #1716 Del Skrevet 8. august 2010 Huff. Skjønner det var en ubehagelig opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1717 Del Skrevet 8. august 2010 Da er vesla i seng etter en lang dag. Vi har vært på middag hos min mor, med alle mine søsken og mine to nieser. Det var fullt hus og stormende jubel for å si det sånn. Vesla synes nok det ble litt mye for hun ville stort sett bare være hos meg, Mannen gikk til nød an. MEN ingen andre fikk holde mer enn et par minutter av gangen. Nå sover hun i senga vårog det er godt å være Nótt uten barn på fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2010 #1718 Del Skrevet 8. august 2010 Skjønner godt det er deilig å bare være seg selv etter en så lang dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1719 Del Skrevet 9. august 2010 Mann og barn ligger å sover i senga vår, mens jeg har nå sittet alene i stua en time. Jeg skal til fysio snart og har vært våken til og fra siden kl 0400. Da begynte Vesla å gråte i søvne så da var det bare å lempe henne over i senga vår og ta frem puppen. Blir ikke så mye god søvn når du må passe på å ligge på siden slik at puppen ikke dras ut av munnen på en liten en. Men litt søvn ble det da, frem til kl 0600 da vi laget flaske og skiftet bleie. Og etter maten så sovnet jeg godt - det var ganske tungt å stå opp, men nå er det ganske så greit egentlig. I dag går turen til Ikea for å kjøpe en ny lampe og kanskje vi skal prøvekjøre "nye" bilen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. august 2010 #1720 Del Skrevet 9. august 2010 Flinke vesla som er så tidlig ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå