Saeria Skrevet 1. august 2010 #1681 Del Skrevet 1. august 2010 Spennende med ny bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 1. august 2010 #1682 Del Skrevet 1. august 2010 Vi har Renault Laguna og er veldig fornøyd med den. Håper ellers alt bare er bra med dere. Hils mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2010 #1683 Del Skrevet 2. august 2010 Greit å vente med pakkebestilling til mannen er på jobb igjen ja Pleier å passe på at jeg er hjemme først når jeg venter pakker også Så herlig at lillemor begynner å få tenner da Spennende med ny bil også da, deilig med god plass i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2010 #1684 Del Skrevet 2. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. august 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 2. august 2010 Her har det ikke skjedd så mye i dag, jeg har vært og trent hos fysio'n, og ellers prøvd å ta meg av en sutrete frøken, nøste en hespe til garnnøste og pakke til turen i morgen. Endte med at Mannen måtte nøste ferdig nøstet for meg mens jeg la meg med Vesla. Og etter at hun sovnet har jeg ordnet bleiene hennes og pakket nesten ferdig det som skal med i morgen, resten tas i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2010 #1686 Del Skrevet 2. august 2010 Flittig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. august 2010 #1687 Del Skrevet 2. august 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. august 2010 Forfatter #1688 Del Skrevet 2. august 2010 Flittig du er! Prøver, men føler meg ikke særlig flittig. For leiligheten ser helt jævlig ut, men det er nå ikke bare min skyld da - heldigvis (uheldigvis). God tur! Takker. Jeg har forresten nesten blitt ferdig med en julegave (tro det eller ei). Det er et skjerfsjal til min svigerinne, det mangler bare en heklekant rundt. Men det tar jeg etterhvert, først har jeg en 30-årsgave å strikke - var den Mannen nøstet nøste til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2010 #1689 Del Skrevet 2. august 2010 Er ikke direkte strøkent her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2010 #1690 Del Skrevet 3. august 2010 What? Bor dere virkelig ikke i interiørkataloger? Prioriterer dere virkelig barna fremfor og holde det strøkent døgnet rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. august 2010 #1691 Del Skrevet 3. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. august 2010 #1692 Del Skrevet 3. august 2010 What? Bor dere virkelig ikke i interiørkataloger? Prioriterer dere virkelig barna fremfor og holde det strøkent døgnet rundt? Og godt er det. Husker jeg hadde venninner som bodde i interiørkataloger. Var aldri noe morsomt å leke der, for man fikk knapt lov til å sitte i sofaen, og ihvertfall ikke løpe rundt og ta med leker inn. Jeg mener at det skal synes at det bor folk der, folk med egne liv og egne personligheter Gutten vår flyttet forøvrig på eget rom da han var 4,5 mnd. Det gikk veldig bra. Får se når jenten flytter ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1693 Del Skrevet 5. august 2010 Hjemme igjen. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. august 2010 #1694 Del Skrevet 5. august 2010 Håpar du har hatt ein fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2010 #1695 Del Skrevet 5. august 2010 Velkommen tilbake! Prøve å treffes neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. august 2010 #1696 Del Skrevet 5. august 2010 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1697 Del Skrevet 5. august 2010 dreia: Ja turen var veldig fin, men kunne ha vært bedre faktisk. Forklaring kommer. *Enigma*: Det må vi prøve å få til ja. Saeria: Takk!! Da har vi kommet hjem, og det var faktisk veldig godt. Turen har vært veldig fin, og vi har kost oss. Sånn rent bortsett fra at Vesla har funnet ut at det er topp å sitte å hyle når mamma og pappa skal spise middag eller lunsj på restaurant. Var faktisk så ille at bordet vi hadde bestilt til middagen på onsdag ble avbestilt pga at vi ikke orket en frøken som bare hylte. Tror hun hyler fordi hun ikke får smake på maten vår. For før den kommer er hun nemlig bare blid og fornøyd. Er ikke bare bare med små jenter med egne meninger. Det var knallvær i København og jeg endte faktisk opp med å bli solbrent rundt halsen og nakken. Pga barnevognen ble det til at vi gikk til og fra fergeterminalen, for shuttle-bussen hadde egentlig ikke plass til barnevogn ombord. Så vi fikk trimmet litt kan du si. Det tok ca 40 min å gå inn til sentrum, men vi skulle ut av sentrum og over på andre siden så vi endte med å gå sammenhengende i 1 time og 30 minutter før vi kom til første butikken vi skulle til: Juuls vin og spiritus. Mannen var nemlig på jakt etter ny whisky og det fikk vi. Gleder meg til å kose meg ordentlig med en god whisky kjenner jeg, men enn så lenge er jeg litt forsiktig siden jeg delammer endel. Etter å ha vært der i en "evighet" og fått prøvesmakt på whisky og litt annet før kl 12 på formiddagen bar det videre til mitt butikkvalg. Dvs etter å ha stoppet utenfor Glyptoteket for å gi Vesla mat og ren bleie. Mitt butikkvalg var en garnbutikk som heter Sommerfuglen. Der var det mye fint, men siden både Mannen og Vesla måtte vente ute (pga trapper ned og inn i butikken - ikke mulig å få med en barnevogn) så kunne jeg ikke bruke allverdens av tid der inne. Ikke at det gjorde noe for det var masse DYRT garn der. Fikk nå tak i to nøster med garn i silke og alpakka så nå skal vesla få nye gode sokker til vinteren, og jeg fikk tak i et herlig garn til meg selv. Garn fra Handmaiden i Canada, fargen Labrador i garntypen Casbah. Vet ikke helt hva jeg skal strikke av det ennå, men det har jeg lurt på om jeg skal beholde til meg selv. Og så håper jeg at det vil passe sammen med dette garnet som jeg kjøpte tidligere i dag. Nåvel.... Etter garnbutikken spiste vi lunsj på stick'n'veggies. God mat, men skuffet over servicen. Synes ikke de var så oppmerksomme til å se kundene sine, vi ventet nemlig en evighet på å få bord, menyer og bestille maten. Men nok en gang fant Vesla ut at å skrike når mamma og pappa skal spise virkelig var tingen. Så da endte det med at hun fikk litt av eplemosten jeg hadde bestilt, jeg tok på fingeren min og ga henne - slik at hun kun fikk dråper av gangen. Og det var virkelig storvei, så da endte endel av den i flasken hennes slik at hun hadde noe å kose seg med i løpet av dagen. Etter maten satte vi nesa mot shuttle-bussen, den skulle stoppe på Kongens Nytorv, men siden det ikke var noe skilting der ble det til at vi gikk tilbake til båten også. Brukte ikke så lang tid, men nå stekte virkelig solen og jeg ble som sagt solbrent. Var jo ikke så mye vi gjorde egentlig i København, men vi fikk gjort det vi ønsket. Vel ombord på båten gikk vi på lugaren så Vesla og jeg fikk skiftet litt klær også bar det ut på dekk. Mannen og jeg bestilte hver vår Frossen Strawberry Daiquiri og Vesla drakk eplemost og vi koste oss masse i sola og vinden. På ettermiddagen i dag har vi vært hos Mannens tante og feiret hans eldste kusine sin bursdag, der endte det med at Vesla ble introdusert for svigersmors kringle. Hun fikk smake små smuler når jeg spiste og det var virkelig stort. Hun er virkelig på vei til å bli stor nå skjønner jeg. Lurer litt på å tenke på brød med leverpostei til henne. :klø: Nå ligger Mannen og Vesla og sover og jeg har litt tid for meg selv, men skal finne senga snart jeg også. I morgen kan det hende av vi skal prøve "ny" bil. *spennende og skummelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1698 Del Skrevet 6. august 2010 Glemte forresten å fortelle en ting. Da vi satt i lugaren etter å ha kost oss på dekk og båten hadde lagt fra kai skulle jeg bare titte litt ekstra på det jeg hadde kjøpt. Og hva finner jeg i posen, jo alt jeg hadde kjøpt og et hespe med garn jeg ikke hadde kjøpt. Sånn kan det gå og jeg var 100 gram garn rikere. Og det i en farge som var helt grei også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2010 #1699 Del Skrevet 6. august 2010 greit med gratis garn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1700 Del Skrevet 6. august 2010 Veldig greit med gratis garn. I dag har Mannen kjøpt en kasse med jordbær og nå er de renset, etterpå skal vi røre de så vi har rørte bær i fryser'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå