Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde aldri at det kom til å skje noe der jeg :ler: For jeg var ikke sikker på om jeg fikk til det med jorda ordentlig. Men nå er det masse knallgrønne spirer der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde heller ikke vi fikk det til med de pottene, men det gikk jo her også. Moro å så selv. Bare husk å dele opp basilikummen om det er mange spirer - etterhvert når de blir større krever de mer plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg legge meg med vesla for å få henne til å sove. :sukk: Litt slitsomt når hun ikke vil sove nesten uansett hva man gjør. Etter København turen skal hun flytte inn på eget rom og vi skal jobbe med å få henne til å sovne på egenhånd, kjenner jeg gruer meg litt, men tror nok at Mannen og jeg har veldig godt av å få soverommet for oss selv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har Mannen mast om å flytte vesla inn på eget rom siden hun begynte å sove hele natten, dvs siden hun var ca 2 måneder. Regner med at jeg flytter med henne den første uken eller så, for jeg vet ikke om jeg er helt klar for å la henne sove alene. Men skjønner han for han våkner av en minste lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover også utrolig lett med G på rommet, og våkner flere ganger for natten, men tenker som så at anbefalingen er å samsove ett år, så da gjør vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg ikke Mannen til å gjøre så det er bare å glemme, men det går seg til det også. Er jo de som flytter barnet inn på eget rom mye før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er jo ikke lenge til hun er 6 måneder nå. Skremmende hvor fort tiden flyr.

Jeg lurer på en ting. Jeg har fått meg en garnvinde og tenker å kjøpe en nøstemaskin, men lurer på om jeg skal bestille fra 8-season knitting eller fra Ville pinner. Så vidt jeg har skjønt lønner det seg å bestille fra 8-season knitting, da kommer det på ca 180 kroner og velger jeg å kjøpe fra Ville pinner vil det komme på 250 kroner. Hva tror dere???

Garnvinden fikk jeg på ebay til under 150 kroner inkludert frakt, så det var et røverkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg lurer litt på, men bør vel vente til Mannen er ferdig med ferien så han ikke får helt dilla av flere pakker i posten til meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver jo ikke være dyrt, selv om det er pakke! :nigo:

Jeg vant faktisk et armbånd og en choker i hemp med perler på for et par dager siden på HC. Betalte bare shippingen. Så snart er det gave i posten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye strikkeprat! Mye lekkert garn dere har funnet. Selv har jeg nålbundet i sommer.

Gratulerer med den første tannen! Har det blitt flere enda? Går det greit med ammingen? Jeg har hørt at de fort lærer seg til at de ikke skal bite.

Jeg vil også ha fine pakker i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tann nummer to brøt gjennom i går. Jeg ammer jo ikke så mye, men så langt har hun ikke bitt så mye faktisk.

Nei det er sant at det ikke behøver å koste så mye selvom det er pakker i posten, men han trenger ikke å se alt for det. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de er så søte, de første små tennene! :hjerte:

Men ikke når de biter i puppen. :fnise:

God helg Nótt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de trenger ikke å se alt, nei! :ler:

Grattis med to tenner! :smilbla: Her oppdaget mannen at nummer åtte hadde begynt å komme gjennom. Fortann nummer fire nede i munnen hans. Ikke rart han var ekstra grinete i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi forsatt på tenner. Oj tenker de på eige rom alt? Vi har ikkje noko val, så ho må sova med oss til vi får ny leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom en tur og oppdaterer meg :)

Pakker er ikke dumt ;) Jeg elsker å få pakker! Nettshopping er en fin ting, så noen ganger kommer det en pakke i posten eller mld om pakke på rimi. Her om dagen fikk jeg en, og ble så utrolig glad for å få pakke og fordi jeg visste at innholdet var bra :fnise:

Venter på en pakke nå, og gleder meg til å få den også!

Ha en flott søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de er så søte, de første små tennene! :hjerte:

Men ikke når de biter i puppen. :fnise:

God helg Nótt! :klem:

Heldigvis biter hun ikke så mye i puppen, ennå... :klem:

Nei, de trenger ikke å se alt, nei! :ler:

Grattis med to tenner! :smilbla: Her oppdaget mannen at nummer åtte hadde begynt å komme gjennom. Fortann nummer fire nede i munnen hans. Ikke rart han var ekstra grinete i går.

Da var det ikke rart at han var ekstra grinete nei, men det må jo til for ut skal de.

Og alt får han ikke vite nei, men i dag har han godkjent mer garnkjøp. :lol: For det ble litt endringer i noen gaveplaner, og han var helt med på de planene. Raringen...

Her venter vi forsatt på tenner. Oj tenker de på eige rom alt? Vi har ikkje noko val, så ho må sova med oss til vi får ny leilighet.

Ja vi tenker på eget rom alt, litt tidlig. Men om Mannen skal få sin nattesøvn så er det noe vi trenger. Jeg blir å sove med henne den første uken, men etter det er hun helt alene. Regner med at det går helt fint egentlig, for hun sover jo stort sett alltid natten gjennom.

:vinke:

Innom en tur og oppdaterer meg :)

Pakker er ikke dumt ;) Jeg elsker å få pakker! Nettshopping er en fin ting, så noen ganger kommer det en pakke i posten eller mld om pakke på rimi. Her om dagen fikk jeg en, og ble så utrolig glad for å få pakke og fordi jeg visste at innholdet var bra :fnise:

Venter på en pakke nå, og gleder meg til å få den også!

Ha en flott søndag! :klem:

Pakker er gøy. Selv venter jeg akkurat nå på 4 pakker i posten, også vet jeg at det kommer 2 kanskje 3 til etterhvert. :sjarmor:

Her har vi gått en times tur i dag og spist is - kost oss selvom det ikke var det fineste været med andre ord.

Det kan forresten se ut til at vi skal kjøpe oss "ny" bil. Faren til Mannen har snakket med "bil-mannen" sin og de får inn en bil som vi skal teste ut. Det er en Renault laguna (ikke den i linken, den er bare for å vise hvordan type bil). Den er visstnok champagne farget 2002/2003 modell og noe mer enn det vet jeg ikke. Skal teste den ut i slutten av uken eller begynnelsen av neste uke. Er spent på den for å si det sånn, særlig siden vi må ha ny bil. Eller må og må, men "ny" bil trenger vi for bilen vi har nå synger på siste verset. Mazda 323F sport er det vi har, og ingen av oss kan mekke bil og nå trenger bilen vår mer enn vi kan gi. Litt synd å måtte kvitte seg med "Lille Rød", men vi visste at det bare var snakk om tid da vi kjøpte henne for 4 år siden. Og hun har vært en flott bil i de fire årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...