Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Strikkeprat :nigo: Eg gleder meg til eg får meir tid til det igjen. Nå går det i eit teppe i perlestrikk - det nyttar ikkje å prøva å tenka og tella omgangar og maskar nå, gitt. ;)

Stilige maskemarkørar du har kjøpt. Eg er kjedelig og brukar berre trådar i ulike fargar på pinnane. Men mannen hadde vel tilta om eg kjøpte noko slikt. :fnise:

Veldig koselig å lesa om vesla. Ho virkar så stor og flink. Og ikkje minst sjarmerande. :rødme:

Blir en del strikkeprat, særlig siden jeg har kjøpt litt garn. :fnise: Og jeg vet veldig godt hva du mener med å tenke og telle omganger og masker, det funker veldig dårlig her også egentlig. MEN vesla begynner å bli mer tålmodig og da kan jeg faktisk sitte med strikketøy når hun ligger på gulvet og leker, enn så lenge i hvertfall. Varer vel ikke så lenge før hun fyker rundt på alle fire og jeg ikke kan sitte stille, men må passe på som en hauk.

Mannen vet ikke om maskemarkørene, og kommer nok ikke til å legge merke til de heller med mindre jeg stikker de opp i nesa på han - og det har jeg IKKE tenkt å gjøre.

Innom med en :hug:

:klem: Så hyggelig å se deg her inne.

Takk for igår! Veldig koselig å se deg igjen. :klemmer: Får prøve å sees igjen snart, må jo få gitt tilbake filmene. ;)

Takk for i går ja. Det var veldig koselig å se deg også. Vi må definitivt treffes igjen snart.

I går var jeg ute på middag med Ashelia, *Enigma* og Lekehusmor, det var utrolig koselig og skravla gikk hele tida. Vi spiste middag på Jaipur og dessert på Fridays. :sikle:

I kveld er jeg alene hjemme med vesla, for i dag var det Mannens tur til å gå ut. Han er på fest med kollegaer, mens jeg nøster opp det ene garnet jeg har kjøpt (ingen av de jeg har vist tidligere). Har tenkt å ta det med på ferie og strikke en julegave til en venninne av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag skal det pakkes for ferie til uken. Det er utrolig hvor mye man må ha med til den lille. Men samtidig så tar det mindre plass enn det lille vi voksne skal ha med oss. :fnise:

Skrevet

Ja, det er en del som må pakkes, men det er utrolig hvor fort man blir vant til det! :)

Skrevet

Ja det er ikke noe stress liksom, hun har sin egen bag når vi reiser bort. :fnise: Den store stellevesken funker nemlig som reisebortbag til henne. Så vi har hver vår bag alle tre + at hun har en bag eller sekk med mat-ting også. Og jeg skal ha med meg strikkekurven min, må jo ha noe å gjøre der jeg sitter alene i baksetet. Vesla sitter nemlig på min plass i bilen når vi kjører alle tre, for hun blir så utrolig lei seg om hun må sitte bak alene. Og siden vi ikke har air-bag på passasjersiden foran kan hun jo fint sitte der, da sitter jeg rett bak henne og kan prate med henne og hun ser oss begge.

Skrevet

Det hørtes koselig ut å reise på den måten. G må sitte baki, og blir han lei, setter jeg meg bak med han.

Skrevet

Vi har prøvd å gjøre det på den måten, men jeg fikser ikke å sitte bak Mannen i bilen - blir bilsyk av det og jeg har ikke blitt bilsyk før. Så nå sitter jeg bak henne og vi har tatt av nakkestøtten på passasjersetet så jeg kan se veien og alt.

Nå har vesla og jeg sovet 2 1/2 time, og det var sinnsykt godt. Mannen prøvde å vekke meg etter 45 min da ba jeg om litt lenger, etter 1 time til fikk han ikke liv i meg så tungt sov jeg så da fikk jeg sove til jeg våknet av meg selv. :rødme:

Skrevet

Da vil jeg bare melde at jeg blir borte noen dager - ingen grunn til å sende ut letemannskaper fordi jeg ikke skriver her. :fnise:

Skrevet

Da er vi hjemme igjen, og vi har kost oss masse.:)

Skrevet

Da er vi hjemme igjen, og vi har kost oss masse.:)

Velkommen hjem! Dere drar vel ut på ny tur igjen snart, eller hur? :klemmer:

Skrevet

Vi drar ut på en liten tur igjen neste uke ja, men om en uke er vi hjemme igjen etter å ha forsøkt å gjøre verdensdame av frøkna vår. :lur:

Skrevet

Mannen klarte å få vesla til å sovne av seg selv i vuggen i går. *imponert* Hun var tydelig trøtt, men ville ikke ha puppen å sovne på, så da tok han henne og la henne i vuggen. Hun protesterte litt, men han satt med henne og sang for henne til hun roet seg og da gikk han ut av rommet. Det måtte han gjøre to ganger og så sovnet hun uten videre. :sjokkert: Nok et tegn på at vesla begynner å bli stor. :hjerte:

Skrevet

De er ikke store krabatene før de vet hvordan de vil ha det!

:fnise:

Skrevet

Hun vet helt klart hva hun vil, og hun er sta om hun ikke får det slik med engang. Så her nytter det ikke å prøve å drøye ting eller la vær' å gjøre ting. Hun sier helt klart i fra. :fnise:

Vi får se om han klarer å gjenta bragden i kveld.

Skrevet

Så bra at mannen fikk det til. Håper det går greit i kveld også. :)

Skrevet

Basilikumplanten min spirer!!!!! :bolledeig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...