Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1601 Del Skrevet 20. juli 2010 God sommer ja Lucky?, har blitt en liten strikkedagbok dette her. Litt sånn somd et var før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #1602 Del Skrevet 20. juli 2010 Moro å strikke da Strikker jo litt selv, men ikke så veldig avansert bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1603 Del Skrevet 20. juli 2010 Hva strikker du da??? Er ikke så veldig avansert her heller egentlig, men jeg har en tendens til å prøve meg på ting som kan være litt vanskelige også går det en liten jævel i meg og jeg må fullføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #1604 Del Skrevet 20. juli 2010 Akkurat nå har jeg ikke strikket på lenge, men har jo strikket gensere, luer, sokker, pledd osv. Har et lappeteppe som jeg holder på med da, men det er bare sånn innimellom når jeg kjeder meg....og det er ikke så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1605 Del Skrevet 20. juli 2010 Da er du ganske avansert da, for genser er mer enn jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #1606 Del Skrevet 20. juli 2010 Var ikke vanskelig, bare mye styr å følge mønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1607 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er det jo med det meste som har et mønster om det ikke er superlett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #1608 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja er jo det Men det er moro når man får det til da Kjenner at jeg er klar for mer strikking til høsten Denne sommeren tar bryllupet all min tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1609 Del Skrevet 20. juli 2010 Vesla begynte med noe nytt igårkveld, og har gjort det igjen nå på morgenen. Hun sitter på fanget mitt, lener seg frem mot armen eller skulderen min, slikker litt på den før hun plutselig begynner å suge. I går så fikk jeg nesten sugemerke øverst på skulderen og på armen. Det er ganske sært, men jeg lurer på om det er hennes måte å kysse på. Men hun er nå søt når hun holder på, ganske så fornøyd. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #1610 Del Skrevet 20. juli 2010 Så herlig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1611 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja er jo det Men det er moro når man får det til da Kjenner at jeg er klar for mer strikking til høsten Denne sommeren tar bryllupet all min tid Skjønner jo at bryllupet tar all din tid denne sommeren - sånn var det for meg også det året vi giftet oss. Så herlig :rødme: Ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radagast Skrevet 20. juli 2010 #1612 Del Skrevet 20. juli 2010 Så fantastisk herlig vesla er :rødme: Jeg kan gjerne strikke den sammen med deg Radagast, men akkurat nå stiller den bakerst i køen av ting som skal strikkes. Her er en liten oversikt: - Mor Signe teppet jeg holder på med - et skjerf med MASSE fletter - holder på med - en ultimate longies til vesla - en hudson hat til vesla - en hudson hat til niese EM - en hudson hat til niese L - uglehals og uglebooties til vesla - en uglegenser til meg hmmm blir visst litt ugler på slutten der. Kan det være fordi jeg liker ugler tro. :klø: Og ser du blir travel framover du er litt som meg, tror jeg. Har vurdert å bytte navn til Ambisiøsa eller noe, for jeg har alltid utallige ambisjoner og en par hundre baller i lufta på håndarbeidsfronten har jeg for tiden et DIGERT sengelappeteppe (som jeg har heklet 2/15 deler av ), disse fine sokkene som jeg ennå ikke vet om jeg har ferdigheter nok til å strikke (men som jeg likavel har planlagt som julegave til venner og familie, hehe), et stort broderi, har kjøpt garn og mønster til genser til kjæresten for han har ikke noen hjemmestrikket tykkgenser for vintersbruk (ikke engang lagt opp masker), uglegenser til meg selv... Jaaada vi kan snakkes om den genseren om en tre-fire år har nemlig lovt meg selv å ikke begynne flere STORE prosjekter før jeg har fullført et av de tre storprosjektene jeg har gående. I mellomtiden koser jeg meg med å lese om hvor flink du har blitt til å strikke og hvordan du stadig fullfører prosjekter kanskje det kan inspirere meg til å ta fram strikkekurva litt oftere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1613 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg flink?? Apropos prosjekter glemte at jeg har lovt Mannen en ullgenser også. Blir vel kanskje noe av om et år eller to. Men ja jeg har stadig noe liggende, nå holder jeg på med to ting på en gang. Teppet er det jeg strikker mest på siden det kan gjøres uten at jeg må telle og konsentrere meg - litt lettere med en liten en i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1614 Del Skrevet 20. juli 2010 Herlig liste og i følge pkt 84 er jeg en ekte kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1615 Del Skrevet 20. juli 2010 Dagen i dag har stort sett blitt tilbragt i sofan med en liten snupp ved siden av meg enten sittende, liggende og lekende. Og soving har hun også fått til. Men jeg har fått gjort litt da. Har vasket en maskin med bleier og hengt de til tørk og tatt oppvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juli 2010 #1616 Del Skrevet 20. juli 2010 Er jammen ikke verst bare det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1617 Del Skrevet 21. juli 2010 Da har vi vært hos manuellterapeuten for kontroll av nakken til vesla og der var alt bra, så vi skal ikke tilbake. Før vi dro ut vasket jeg opp, sorterte papp og kokte flasketuter. Pappen ble lagt i pappcontaineren ute da vi gikk. Etter at vi kom hjem har jeg ikke gjort så veldig mye. Har fått en ide til strikketing, men må tenle litt før jeg sier noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 21. juli 2010 #1618 Del Skrevet 21. juli 2010 Vesla begynte med noe nytt igårkveld, og har gjort det igjen nå på morgenen. Hun sitter på fanget mitt, lener seg frem mot armen eller skulderen min, slikker litt på den før hun plutselig begynner å suge. I går så fikk jeg nesten sugemerke øverst på skulderen og på armen. Det er ganske sært, men jeg lurer på om det er hennes måte å kysse på. Men hun er nå søt når hun holder på, ganske så fornøyd. :rødme: Sånn gjør mi snuppe også! I tillegg til å ta ansiktet mitt i hendene sine og gi meg noe som kan minne om et kyss; med åpen munn selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1619 Del Skrevet 21. juli 2010 Sånn gjør mi snuppe også! I tillegg til å ta ansiktet mitt i hendene sine og gi meg noe som kan minne om et kyss; med åpen munn selvfølgelig! Sånn gjør snuppa her også innimellom. Vi har fått en forkjøla snuppe med litt feber. Dvs at hun er skikkelig utidig og er absolutt ikke enig i ting. Er ikke godt å være så liten og litt syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 21. juli 2010 #1620 Del Skrevet 21. juli 2010 Gleder meg masse til å forhåpentligvis se dere til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå