Saeria Skrevet 11. juni 2010 #1281 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja, den puppen er nok stas! Gratulerer med 4 månedersdagen til vesla! Herlighet, syntes det var i går du fødte henne jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1282 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja hun er 4 måneder nå, helt rart å tenke på er jo ikke sååååååååå lenge siden vi var på sykehuset. Samtidig så har det skjedd så mye siden den gang også. I går snudde hun seg fra rygg til mage helt på egenhånd. *stolt* Ble sinna da for hun kom seg jo ikke rundt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1283 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja hun er 4 måneder nå, helt rart å tenke på er jo ikke sååååååååå lenge siden vi var på sykehuset. Samtidig så har det skjedd så mye siden den gang også. I går snudde hun seg fra rygg til mage helt på egenhånd. *stolt* Ble sinna da for hun kom seg jo ikke rundt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 11. juni 2010 #1284 Del Skrevet 11. juni 2010 Gratulerer med 4 måneder! Tiden har virkelig gått fort. Så stor hun er som kan snu seg nå. Gleder meg til å se henne på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. juni 2010 #1285 Del Skrevet 11. juni 2010 Gratulerer med 4 måneder! Og kos deg masse på fest i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. juni 2010 #1286 Del Skrevet 11. juni 2010 Grattis med 4 mnd, jammen vokser de fort! Kos deg på sommerfest i kveld, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 11. juni 2010 #1287 Del Skrevet 11. juni 2010 Gratulerer med 4 mnd, utrolig så fort det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juni 2010 #1288 Del Skrevet 12. juni 2010 koste du deg på fest igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #1289 Del Skrevet 12. juni 2010 Fest i går var helt greit. Kjenner at jeg ikke har så veldig mye til felles med de jeg jobber med, ikke annet enn jobben faktisk. Det sier kanskje litt om hvor sær jeg er. Kjenner at det gjør meg litt trist, som ikke har så mye å snakke med folk om når vi er på sånne jobbgreier som i går. Men nå har jeg Mannen og gode venner så sånn sett burde det jo holde. Mannen er virkelig herlig, jeg lå i sengen og ammet vesla i dagmorges når han kommer med en alldeles herlig kommentar. "Jeg får lyst på deg når du ammer..." Jeg ble litt kan man si, men samtidig var det godt å høre at han finner meg attraktiv ennå. :rødme: Han fortsatte med å si at det kun var når vi lå i sengen sammen da men det var godt å høre for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. juni 2010 #1290 Del Skrevet 12. juni 2010 Litt kjipt når de eneste felles interessene er jobb, men den jobben gir vel gjerne litt å prate om. God helg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #1291 Del Skrevet 12. juni 2010 Litt kjipt når de eneste felles interessene er jobb, men den jobben gir vel gjerne litt å prate om. God helg forresten Den gir litt å prate om ja, men jeg synes det kan bli litt mye jobbprat til tider da og så går man plutselig tom for nor å prate om - da blir det litt rart. God helg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juni 2010 #1292 Del Skrevet 12. juni 2010 Mannen er virkelig herlig, jeg lå i sengen og ammet vesla i dagmorges når han kommer med en alldeles herlig kommentar. "Jeg får lyst på deg når du ammer..." Jeg ble litt kan man si, men samtidig var det godt å høre at han finner meg attraktiv ennå. :rødme: Han fortsatte med å si at det kun var når vi lå i sengen sammen da men det var godt å høre for det. Jeg synes det var en rar ting og si. Men, etter og tenkt litt kanskje jeg skjønner det. Min mann mener nemlig at jeg er blitt mer sexy etter jeg ble mor, vet ikke helt hvorfor, men det er vel kanskje sånn hos dere og? :klø: Ang jobb og fest og sånn.... Det er mulig det er du som er sær, skjønt jeg tviler. Men er det ikke like greit da, så slipper du og kaste bort tid på folk du egentlig ikke bryr deg sånn voldsomt om og omgåes privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1293 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes det var en rar ting og si. Men, etter og tenkt litt kanskje jeg skjønner det. Min mann mener nemlig at jeg er blitt mer sexy etter jeg ble mor, vet ikke helt hvorfor, men det er vel kanskje sånn hos dere og? :klø: Det kan nok hende at det er noe sånt ja, uten at det er det han sier. Ang jobb og fest og sånn.... Det er mulig det er du som er sær, skjønt jeg tviler. Men er det ikke like greit da, så slipper du og kaste bort tid på folk du egentlig ikke bryr deg sånn voldsomt om og omgåes privat? Jo det er egentlig veldig greit og jeg bryr meg egentlig ikke når jeg tenker etter. Og at jeg har det sånn gjør jo bare at det ikke blir sene kvelder når jeg er ute med de, ganske greit faktisk. I dag skal vi en tur til min farmor, altså Veslas oldemor. De har ikke truffet hverandre før så jeg gleder meg litt. Vi har tatt med et bilde av Vesla som hun skal få av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 #1294 Del Skrevet 13. juni 2010 Puppene dine er ute i det fri, søta. mannen liker de veldig godt, og når dere i tillegg er i senga sammen, hvor pupp i det fri ofte betydde , så er det ikke så rart han blir tent. Og mange synes det er sexy når man har blitt mor. Mannen her også ble tent når jeg satt ute med herlighetene. At G spiste, hadde ingen betydning. Puppene var der, og han ville gjerne kose. Etter G hadde spist ferdig, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. juni 2010 #1295 Del Skrevet 13. juni 2010 Mannen er virkelig herlig, jeg lå i sengen og ammet vesla i dagmorges når han kommer med en alldeles herlig kommentar. "Jeg får lyst på deg når du ammer..." Det var jo litt av en kommentar Men koselig da Jeg synes det var en rar ting og si. Men, etter og tenkt litt kanskje jeg skjønner det. Min mann mener nemlig at jeg er blitt mer sexy etter jeg ble mor, vet ikke helt hvorfor, men det er vel kanskje sånn hos dere og? :klø: Dere har blitt milf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1296 Del Skrevet 13. juni 2010 Puppene dine er ute i det fri, søta. mannen liker de veldig godt, og når dere i tillegg er i senga sammen, hvor pupp i det fri ofte betydde , så er det ikke så rart han blir tent. Og mange synes det er sexy når man har blitt mor. Mannen her også ble tent når jeg satt ute med herlighetene. At G spiste, hadde ingen betydning. Puppene var der, og han ville gjerne kose. Etter G hadde spist ferdig, selvsagt. Det er nok en sammenheng der ja. Men han føler ikke sånn når jeg sitter i stua fullt påkledd - heldigvis må jeg vel si. Han er søt da. Det var jo litt av en kommentar Men koselig da Dere har blitt milf MILF ja, det kaller Mannen meg stadig nå. Han sier:"Du er min MILF!" også ler han. Herlig han er. Vi har vært og besøkt min farmor, altså Veslas oldemor, og det var veldig koselig. Farmor bor vegg i vegg med min tante, så da vi hadde ankommet farmor kom min tante, to av mine kusiner, min kusines kjære og deres sønn, og min tantes mann. Så det ble skikkelig fullt hus. Veldig koselig, men Vesla var ikke fullt så begeistret etter en stund. Tror nok at en aktiv 1-åring som ville kose og var veldig opptatt av henne gjorde sitt der ja. Og når hun først var lei så var hun skikkelig lei. Og dette skjer stadig oftere når vi er sammen "mange" mennesker. Så jeg tror vi må prøve å sosialisere henne mer, aner virkelig ikke hvordan vi skal gå frem der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 #1297 Del Skrevet 13. juni 2010 G har hatt en periode der han ikke likte andre barn. Nå er den tiden forbi, og vi gjorde ikke noe for å få det til. Blir det for mye, så blir det for mye. Det skal ikke alltid så veldig mye inntrykk til før det er nok når de er så små, heller, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1298 Del Skrevet 13. juni 2010 Nei det er akkurat sånn jeg tenker også, og vi må jo absolutt ikke glemme at hun bare er 4 måneder. Merker at det er en del sånne ting vi ikke er helt enige om, Mannen og jeg. Det ordner seg jo, krangle gjør vi veldig lite av - heldigvis. Men særlig det med bæring er vi ganske uenige om, jeg mener at hun ikke tar skade av det, mens han mener at hun bare blir avhengig av meg når jeg bærer så mye som jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juni 2010 #1299 Del Skrevet 13. juni 2010 Vanskelig det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 #1300 Del Skrevet 13. juni 2010 Vel, forskningen viser jo at barn som blir båret mye, utvikler seg til å bli trygge og selvstendige småtroll. Det å gi barnet en trygg base og nærheten og omsorgen bæringen gir (for ikke å snakke om den gode kjernetreningen), er ikke å skjemme bort, men å gjøre trygt og selvstendig. "Barna i Afrika" er sjelden å finne rundt mammas skjørt langt ut i tenårene, er de vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå