Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en syk liten jente, hun er blitt forkjøla. Er tett og hoster som bare det. Før Mannen dro på jobb i dag hostet hun så hun kastet opp det hun hadde spist. Så langt ingen feber, men jeg er usikker på om vi skal gå ut eller om det er best å være inne i dag. :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten :trist: Kanskje lurt å ta det rolig i dag? Men har hun nok klær på seg og ligger lunt, er det vanligvis bare sunt med litt frisk luft på trilletur. Kanskje ikke hvis hun får mye feber da.

Ellers, vel overstått navnefest! Så mange flotte gaver som vesla har fått :rødme:

Skrevet

Stakkars liten :trist: Kanskje lurt å ta det rolig i dag? Men har hun nok klær på seg og ligger lunt, er det vanligvis bare sunt med litt frisk luft på trilletur. Kanskje ikke hvis hun får mye feber da.

Ellers, vel overstått navnefest! Så mange flotte gaver som vesla har fått :rødme:

Vi må ut en tur for vi trenger mer saltvannsdråper til nesa til vesla. Er bare redd for å kle på henne for mye, det er jo heller ikke bra. Har vært så usikker at jeg har spurt mamma om råd, noe jeg vanligvis ikke gjør i det hele tatt.

Hun fikk veldig mye fint - jeg er overrasket faktisk.

Skrevet

God bedring til vesla! :klemme:

Skal si hun har fått mye fint til dagen sin! :smilbla:

Skrevet

Nå sover hun, het utslitt stakkar. Jeg har funnet ut at vi tar en rolig innedag i dag. I morgen skal vi på yogakurs, så da føler jeg at det er viktig å ta det med ro i dag.

Saeria:Ja, hun var superheldig med gavene.

Skrevet

God bedring til vesla! :kose:

Skrevet

Så mange flotte gaver! :)

Håper vesla blir bra fort :)

Skrevet

Nå sover hun, utslitt stakkar. Blir spennende å se hvor lenge hun sover.

Skrevet

Jammen ikke greit å være liten jente alltid. Håper hun får sove godt.

Skrevet

Så mye fint Vesla har fått!!

Lurer på om det er for seint og holde navnefest sjøl, ikke for TheaM, men jeg vil og ha fine pakker....

:fnise:

Det er bare fælt når de små er syke.

Uff, det er det værste som finnes.

Hvis du har, og hun har feber, kan du gi henne en 60mg stikkpille.

Som legen min sier, det er bedre det enn at de skal lide uten grunn og ikke ha det godt.

Håper virkelig hun blir bra snart.

:troest:

Skrevet

MarianneE: Har litt lyst på navnefest selv når jeg ser alt det fine vesla fikk til sin. :lol:

Vesla har ikke feber, så da er det liten grunn til å gi henne febernedsettende. Vi sto og diskuterte om vi skulle gi henne en eller ei. Men fant ut at siden hun ikke har feber, selvom hun er varm var det liten vits å gi henne febernedsettende.

Saeria: Hun er sinnsykt sliten og sutrete, så jeg håper at hun sover hele natten gjennom for det trenger vi alle sammen.

Skrevet

Ønsker dere lykke til.

Her har det ettervert blitt slik at TheaM sover godt når hun er syk, heldigvis for dagene med ei lita ei som bare vil sitte på fanget når hun er syk... Slitsomt!

Skrevet

Nå våknet hun av et lite hosteanfall, Mannen klarte heldigvis å roe henne så hun sovnet igjen. Er godt når han klarer det for tar jeg henne vil hun ha pupp med en gang.

Skrevet

Så utrolig mye fint vesla fikk til navnefesten :)

God bedring til henne :klemmer:

Skrevet

Ser ut til at god bedringsønskene deres har hjulpet. Hun er fortsatt tett, men i mye bedre form i dag. Deilig å se. Hun har ligget og kost seg i senga si på barnerommet mens jeg la sammen klærne på tørkestativet og la de inn på rommet vårt, og mens jeg laget frokost til meg selv. Nå sitter hun i vippestolen sin og virkelig styrer med babygymmen, mens jeg sitter på nett og spiser frokost. Det kunen jeg bare drømme om i går - så helt klart i bedre form.

Skrevet

Så bra, Nótt! Kollektiv "god bedring" fra KG kunne jo ikke annet enn å hjelpe ;) "Power of the masses", vettu.

Skrevet

Så bra, Nótt! Kollektiv "god bedring" fra KG kunne jo ikke annet enn å hjelpe ;) "Power of the masses", vettu.

:lol: Ja ikke sant. Nå stikker vi snart på yoga, skal bli godt for mor å bevege seg litt. :jepp:

Skrevet

Så bra at hun er i bedre form! Vi har nettopp kost oss med dusj og litt bading. Han er så glad i å bade, nemlig.

Skrevet

Da har vi kommet hjem fra yoga og tur etterpå. Sinnsykt digg å gå tur i det herlige været, bare litt dumt at jeg ikke var forberedt på tur gåing så selvom jeg hadde sjal og sjekk er jeg nå supersliten i den betente skulderen. Det går seg til, jeg må bare passe på å ikke gå så lenge med sekk som drar skulderen bakover når jeg går med sjal - det funket ikke for meg kjenner jeg nå. Men Vesla sov godt i sjalet den timen vi gikk tur så da var det verdt det uansett synes jeg. Og yoga var bare helt herlig, blir litt annerledes når man har med seg en liten baby, men det funket. Gleder meg til neste gang allerede. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...