Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på om jeg skal ønske meg et sjal i silke til sommerbruk og et i ull til vinterbruk. :lur:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Kan vi ikke prøve å møtes en dag da lucy???

Jo, det hadde vært veldig hyggelig! :) Dagene mine går litt i ett for øyeblikket, der ikke helgene engang er ledige, men når det kommer litt utpå sommeren (slutten av juni-ish) burde det lette litt.

Ellers er det jo utrolig praktisk at man liker å sy og ikke minst er flink til det. Stoff trenger jo ikke være så dyrt, og vips har man spart mange hundrelapper :)

Skrevet

Nei, skal dere prate om sånne fine sjal så får dere vær så god å legge ved linker. Det er flere her som har lyst til å bli fristet av sjal hun ikke har råd til :ler:

Skrevet

For en flott bag Nótt, så flink du er! Og så smart å bruke en slik en når man bærer :jepp:

Skrevet

Jo, det hadde vært veldig hyggelig! :) Dagene mine går litt i ett for øyeblikket, der ikke helgene engang er ledige, men når det kommer litt utpå sommeren (slutten av juni-ish) burde det lette litt.

Ellers er det jo utrolig praktisk at man liker å sy og ikke minst er flink til det. Stoff trenger jo ikke være så dyrt, og vips har man spart mange hundrelapper :)

Slutten av juni-ish høres bra ut, kan jo se litt på det når vi kommer ut i juni. Send meg en pm med datoer som kan være aktuelle så ser vi på det.

Stoff trenger ikke å koste mye nei - heldigvis. Og særlig ikke når man har stoff liggende, slik som jeg gjerne har. :fnise:

Nei, skal dere prate om sånne fine sjal så får dere vær så god å legge ved linker. Det er flere her som har lyst til å bli fristet av sjal hun ikke har råd til :ler:

Her er sommerfuglene :rødme:

Utsnitt sølvgecko fra didymos:

Her

Så utrolig fint. :hjerte: Men holder en knapp på sommerfuglene jeg da. :fnise:

For en flott bag Nótt, så flink du er! Og så smart å bruke en slik en når man bærer :jepp:

Takker Minttu. Ja det er veldig kjekt.

Skrevet

Da er jeg oppe, har vært oppe omtrent en time og våken i snart halvannen. Jeg får ikke sove... :sukk: Og jeg kunne ha sovet til 0630 i dag. Men er greit å være våken, så langt har jeg fått ryddet barnerommet, lagt vekk rene babyklær og bleier, pakket stellevesken nesten ferdig, satt vekk rene tåteflasker, og ordnet klar flasker og mme-pulver til vi skal ut. Eneste som gjenstår er å koke vann, pakkke ned bordet på verandaen, spise frokost, kle på vesla og meg selv. Mannen klarer seg selv - merkelig nok. :fnise: Og når alt det er gjort setter vi nesa mot mamma for å ordne i stand det som kan i dag til navnefesten.

Akkurat nå ligger vesla og lager rare lyder i søvne. :rødme:

Skrevet

God morgen :)

Takk for koselig selskap i går, og vesla er bare helt herlig.

fin bag du har laget forresten, og veldig praktisk.

Skrevet

God morgen Nique!! Det var kjempekos å se deg igjen i går. :klemmer:

Skrevet

Så flink du er så tidlig på morgenen! :klemmer:

Hvis vi har tid/mulighet i morgen, vil du ta en titt på migrenen min? :sjenert: Den har blusset så kraftig opp igjen i det siste.

Skrevet (endret)

Lykke til med navnefest og kos dere masse i helga :klem:

Endret av Minttu
Skrevet

Må bare få deg inn på lista mi igjen. Skjønner ikke hvorfor du var borte, jeg leste jo i boka di for bare et par dager siden!

Håper dere har en fin helg og fin navnefest! :)

Skrevet

Da har jeg endelig et rolig øyeblikk. Mannen er i dusjen og Vesla sover og det er rolig i leiligheten. Deilig! Vi har vært hos mamma og gjort i stand ås mye vi kunne i dag, resten må gjøres i morgen. Det blir en lang dag i morgen, og jeg skal innrømme at jeg gruer meg litt. Men det går sikkert bra.

Skrevet

Lykke til i morgen, og TUSEN TAKK for den nydelige gaven! :klemmer:

Skrevet

Lykke til i morgen, og TUSEN TAKK for den nydelige gaven! :klemmer:

Så fint at du likte den. :)

Skrevet

Den var bare råfin!

Forresten så sender jeg bleiegaven til deg i neste uke. Har vasket den og nå henger den til tørk, så kan du ta den i bruk med en gang. :)

Skrevet

Den var bare råfin!

Forresten så sender jeg bleiegaven til deg i neste uke. Har vasket den og nå henger den til tørk, så kan du ta den i bruk med en gang. :)

Skal sy en til meg selv også, men ville lage en som matchet sjalet du har fått ganske så godt.

Gleder meg til å få den og ta den i bruk. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...