Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fant det ut, takk for link. Fint navn!

Takk. Er veldig fornøyd med det navnet, men hun har to da. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott tatovering :Nikke:

Håper dere får en fin dag i morgen :klemmer: , veslas første 17. mai :hjerte:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Er veldig fornøyd med det navnet, men hun har to da. :lur:

Og det andre navnet er ENDA finere tenk! :fnise:

Nei, det er kombinasjonen som er finest :hjerte:

Og HERREGUD så fin tatoveringen din er blitt nå! Jeg gleder meg SÅ til å se den ferdig! Vakkert, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alldeles NYDELIG! *dåååne*

For en flott tatovering :Nikke:

Håper dere får en fin dag i morgen :klemmer: , veslas første 17. mai :hjerte:

Så moro at dere liker den. Selvom jeg ikke hadde brydd meg om dere ikke likte den så er det enda mer moro at dere liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var en praktfull tatovering (Og den blir sikkert bare enda bedre når den blir ferdig :jepp:)

Ha en flott 17 mai!

Jeg kan lese runer da... men skal ikke avsløre navnet til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det andre navnet er ENDA finere tenk! :fnise:

Nei, det er kombinasjonen som er finest :hjerte:

Og HERREGUD så fin tatoveringen din er blitt nå! Jeg gleder meg SÅ til å se den ferdig! Vakkert, rett og slett!

Det er kombinasjonen av de to navnene som er finest ja, nå blir det til at vi bruker det første mest da. Er liksom enklest i det daglige.

:rodme: Ja er den ikke FIIIIIIIIIIN??? Jeg gleder meg masse jeg også til å se den ferdig, er litt utålmodig nå kjenner jeg. :fnise: Men hadde ikke klart å sitte lenger i dag, var supersliten etter bare de to timene vi holdt på i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kaller henne konsekvent ved begge navnene fordi jeg er litt tåpelig stolt over det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en praktfull tatovering (Og den blir sikkert bare enda bedre når den blir ferdig :jepp:)

Ha en flott 17 mai!

Jeg kan lese runer da... men skal ikke avsløre navnet til noen :)

Den blir nok kjempefin når den en gang er ferdig. Jeg håper at vi klarer oss med 3 ganger til, men er litt redd for at det blir 4. :sukk:

Fint at du ikke avslører navnet.

Og jeg kaller henne konsekvent ved begge navnene fordi jeg er litt tåpelig stolt over det :sjenert:

Og det er da helt greit det, vi sier jo begge navnene i offisielle sammenhenger og når folk spør hva hun heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vakre navn. Begge to. :)

Vi har jo også to navn på gutten vår, men bruker kun det første til daglig. Men det er klart vi liker begge to, og farfaren er ekstra glad i det siste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOWOW! Glad jeg var innom her nå så jeg fikk sett tatoveringa - den er helt utrolig! Blir overvelda av hvor vakker ei tatovering kan gjøres, det blir jo som å ha kunst på kroppen sin. Men forstår godt du er utålmodig, det hadde jeg vært og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første eg tenkte då eg såg tatoveringa: AUAUAUAUAUAUAUAUAU!!!!! :dåne: :fnise: Og eg la merke til Veslas navn før eg las at det var føyd til. *les litt runer, og det var alle bokstavar eg kunne* :nigo:

Ha ein fin 17. mai. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vakre navn. Begge to. :)

Vi har jo også to navn på gutten vår, men bruker kun det første til daglig. Men det er klart vi liker begge to, og farfaren er ekstra glad i det siste. ;)

Det er veldig fint med to navn synes jeg. Har det jo selv og alle søsknene mine har det også.

WOWOW! Glad jeg var innom her nå så jeg fikk sett tatoveringa - den er helt utrolig! Blir overvelda av hvor vakker ei tatovering kan gjøres, det blir jo som å ha kunst på kroppen sin. Men forstår godt du er utålmodig, det hadde jeg vært og.

Ja nå er den borte så du var innom i rette tida. Det er noe eget med en vakker tatovering ja.

Det første eg tenkte då eg såg tatoveringa: AUAUAUAUAUAUAUAUAU!!!!! :dåne: :fnise: Og eg la merke til Veslas navn før eg las at det var føyd til. *les litt runer, og det var alle bokstavar eg kunne* :nigo:

Ha ein fin 17. mai. :klemmer:

AU, ja det kan du si - vondt er det helt klart. Er en grunn til at jeg ikke orket å sitte i mer enn to timer, kunne nok ha sittet en time til - meeen etter t var ryggen så sår at jeg ikke orket mer. Er liksom greit at jeg fungerer etterpå også.

Så moro at du leser litt runer, synes det gjør det litt mer spennende med navnet hennes i runer jeg da. :sjenert:

___________________________________________________________________________________________

Da er jeg opp, og Mannen og Vesla ligger i senga og sover. Merkelig hvor A-menneske jeg er blitt etter at Vesla kom til verden. Før kunne jeg sove uendelig lenge, mens nå så er jeg tidlig oppe og det selv på dager hvor jeg godt kan sove lenge. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn. Jeg er trøtt som en alke. Har visst ikke blitt særlig a-menneske etter G kom. :ler:

Dere får kose dere i dag. Vi skal snart dra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er merkelig nok ganske våken om morgenen nå - skjønner ikke det, har ALLTID vært trøtt om morgenen. Men det har tydeligvis endret seg etter at Vesla kom. :klø:

I dag har vi ikke mange planer, har ikke gjort så veldig mye ut av 17.mai de siste årene og dette året følger ganske godt i det sporet. Men vi regner med at fra neste år av så stilles det flere krav til oss som familie, så vi nyter en rolig dag. I ettermiddag skal vi treffes svigers og kanskje mamma, på Bekkestua og se på blomstertoget der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet oss hjem og fått vesla i seng. :sukk: Sliten nå. Det gikk veldig bra, inntil vi kom til Pizzanini og skulle spise. Vesla fikk maten sin og var fornøyd i ca 10 minutter etter det, og så brøt helvete løs. Ingenting var bra - selv ikke mamma var god nok. Vi visste begge to hva det var - det var stelletid. Hun er helt avhengig av kveldsrutinene sine, og det minste avvik gjør at hun blir helt ødelagt. Og det skjedde selvfølgelig i dag. :sukk: Så da endte det med at jeg gikk med henne i bæresjalet frem og tilbake på plassen utenfor til hun roet seg. Jeg gikk inn igjen og prøvde å spise litt, og hun begynte å hyle IGJEN. Jeg ser på Mannen og sier at vi må hjem, jeg gikk ut og gikk og gikk med vesla, mens han pakket sammen ale sakene våre og kom ut med vogna. Selv ikke bilkjøringen gjorde ting godt, og det pleier å hjelpe. Men så fort vi kom hjem og hun lå på stellebordet var alt bra. Og godt var det for da var jeg helt utslitt. Er merkelig hvor skjelven og rar jeg blir i kroppen når Vesla blir så lei seg at hun virkelig hyler og ikke klarer å roe seg. Så i dag priser jeg bæresjalet virkelig over alt - igjen. Først så sov hun 1 time i det, mens vi voksne så på Blomstertoget på Bekkestua, og etterpå gikk jeg med henne i det i 30 min før vi kom oss hjemover. Skal bli godt å legge seg i kveld kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...